Резюме від 22 червня 2022 Файл

Олена

Менеджер по персоналу, юрист, кадровик

Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е

ШИВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
2.07.1975 р.н.

Освіта – вища

1982-1990 р.: навчалася у середній школі № 4 м. Вінниці.
1990-1992 р : навчалася у середній школі № 7 м. Вінниці.
4.03.1999 р.: отримала диплом з відзнакою про закінчення Вінницького технікуму мя`сної та молочної промисловості за спеціальністю «Правознавство» і здобула кваліфікацію юриста.
14.08 - 08.11.2001 р.: навчалась у Вінницькому вищому професійному училищі № 4 на курсах за спеціальністю Оператор комп’ютерного набору (із умінням працювати на АРМ бухгалтера).
2003 – 2006 р. : навчалася у Вищому навчальному закладі «Університет сучасних знань».
21.03.2006 р. отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Право» та здобула кваліфікацію бакалавра права.
19.10.2006 р. отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію юрист.

Трудова діяльність:
1994р. -1996 р.: працювала у Вінницькому державному педагогічному інституті
на посаді лаборанта на кафедрі англійської філології.
1996 р. -1998 р.: працювала у МБП «Будматеріали» на посаді секретар-друкарки.
2001р.–2003р. : працювала у ТзОВ «Енергобудівельна механізована колона № 62» оператором комп’ютерного набору.
2003р.– 2004 р.: працювала у ТзОВ «Енергобудівельна механізована колона № 62» на посаді інспектор по кадрам – секретар керівника.
2005р.- 2011р.: працювала в ТОВ «Енергобудівельник» на посаді юрисконсульта.
2012 р.- 2014 р.: працювала в МКП «Вінницязеленбуд» на посаді юрисконсульта.
2015р.–2017р.: працювала в ТОВ «Віндор» на посаді юрисконсульта – інспектора ВК. Додатково вела ще 2 підприємства і ФОП.
2017р.-2020р.: працювала в КТ «Бізнес Гарант» (ПП «ВІП Бізнес і Компанія») на посаді головного консультанта з питань кадрової та юридичної роботи.
2020 р. – 2021 р.: працювала в ТОВ БМФ «Еталон-Буд» на посаді юрисконсульта.
2021 р. – 2022 р.: працювала в ТОВ «Спільне Українсько-Німецьке Підприємство
«АВТОСТРАДА» на посаді фахівця з публічних закупівель.

Під час трудової діяльності виконувала наступні обов’язки:
Юрисконсульт/фахівець з публічних закупівель:
Робота з тендерами: вивчення документації, підготовка тендерної пропозиції (довідок, документів та ін.). Повний юридичний супровід підприємства. В тому числі: розробка договорів, робота з вхідними договорами та переговорна робота з контрагентами, щодо усунення розбіжностей, міжнародні договори, інвойси, підготовка документів для імпорту або експорту, робота з брокерами, робота з перевізниками (оформлення договорів, заявок), оформлення дозволу на вивіз техніки за кордон підготовка і надання документів в банк по імпорту або експорту, заповнення банківських анкет, банківські договори, в т.ч. застави майна (збір і підготовка документів), відкриття нових КВЕД, внесення змін в установчі документи, протоколи зборів засновників, отримання довідок (міліція, корупція, виписки, витяги, банкрутство та ін.), оформлення ліцензії, проходження перевірки по ліцензії, оформлення дозволу Держгірпромнагляд, підготовка відповідей на листи, приписи та акти перевірок, збір та підготовка документів для постановки або зняття з обліку транспортних засобів, робота з контролюючими органами під час проведення перевірок, оформлення землі, залагоджування конфліктів і вирішення нестандартних ситуацій, претензійно-позовна робота, нотаріальне оформлення документів, робота з приписами Виконавчої служби, в т.ч. зняття арешту з майна, зняття з розшуку, співпраця з адвокатами, щорічні збори акціонерів – підготовка і супровід.

Гловний консультант з питань кадрової та юридичної роботи/ Інспектор ВК:
Підбір та пошук персоналу, проведення співбесід, допомога в адаптації нових працівників, оформлення прийому та звільнення працівників, оформлення направлення на медогляд, лікарняні, табеля, відпустки, графіки відпусток, накази по особовому складу і загальні накази, співпраця з центрами зайнятості, складання штатного розпису та структури підприємств, оформлення трудових книжок, інше. Загальна кількість працівників – до 120 чоловік.

Додаткова інформація:

За час роботи на посадах юрисконсульта, мала в проваджені декілька судових справ. По справах рішення суду було прийнято на користь підприємств, які я представляла. Розробляла макети колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці, та займалася їх реєстрацією. Вирішувала організаційні питання. Приймала участь в переговорах. Готувала відповіді на звернення підприємств, установ, організацій та громадян. Була секретарем тендерного комітету. Маю великий досвід спілкування з людьми як особисто, так і по телефону. Працювала в програмі 1-С. Досконало володію офісною технікою та ПК. Свого часу виконувала обов`язки диспетчера (ведення та облік шляхових листів, списання пального, ін.)

Особиста характеристика:

Чесна, відповідальна, уважна, комунікабельна, стресостійка, маю відмінні організаторські здібності, легко вчусь новому, постійно займаюсь самовдосконаленням. Маю водійські права категорії – В.

Шановний роботодавець! Не зважайте на мій вік, зверніть увагу на мій досвід!

Контактні телефони: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

03.05.2022 року. м. Вінниця

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: