Резюме від 7 квітня 2024 Файл

Сусанна

Виконавчий директор

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сусанна Нєстєрова

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключові навички та компетенції
експерт у галузі фінансів, менеджменту та права;
практичні знання та досвід у різних сферах діяльності бізнесу (виробництво, дистрибуція, роздріб, сфера послуг);
практичні навички побудови бізнес-процесів у компанії «з нуля»;
досвід та навички успішного управлінця;
навички та досвід застосування інструментів кризового менеджменту;
досвід операційного та стратегічного управління компанією;
вміння проводити переговори на різних рівнях із високим рівнем складності;
вміння застосовувати набутий досвід на практиці;
вміння об'єднувати та спрямовувати команду для досягнення цілей компанії.

досвід роботи
01.2020 – 05.2022
Компанія «Ароматика»
Національний виробник эфірних та косметичних олій, ароматів для дому та аромасвічок
Загальний штат компанії – 250 осіб.
Виконавчий директор
управління операційними процесами підприємства;
розробка стратегії розвитку підприємства;
розробка та запуск нових продуктів;
побудова та систематизація логістичних бізнес-процесів;
проведення переговорів із партнерами компанії на різних рівнях;
Досягнення :
ефективне управління компанією у період пандемії – 2020-2021 рр.;
успішний запуск нових продуктових лінійок;
оптимізація витрат у підрозділах компанії;
створення ефективних комунікацій між підрозділами

12.2011 – 03.2019
Група компаній «Фармпланета»
Національний дистриб'ютор лікарських засобів, контрактне виробництво, аптечна мережа «Пані Аптека»
Загальний штат компанії – 1500 осіб.
Виконавчий директор (12.2013 – 03.2019)
управління операційними процесами компанії ;
розробка стратегії розвитку компанії ;
успішний досвід запуску проекту « startup »;
ефективне управління компанією у період кризи – 2014-2015 рр.;
побудова та систематизація бізнес-процесів «з нуля»;
впровадження в компанії стандартів GDP ;
проведення переговорів із партнерами компанії на різних рівнях;
впровадження та використання інструментів кризового управління;
структурування та проведення угод високого рівня складності;
Досягнення :
досягнення компанією позитивного фінансового результату;
темпи зростання компанії в рази випереджали темпи зростання ринку (у 2014 р. порівняно з 2013 р. зростання на 140%, у 2015 р. порівняно з 2014 р. – 92%);
досягнення компанією планових цільових показників;
успішно працюючий проект;
запуск логістичного центру «з нуля» (з моменту пошуку та придбання об'єкта нерухомості та до отримання ліцензії на об'єкт)
запуск у роботу аутсорсингу складських та транспортних логістичних послуг для клієнтів
оптимізація витрат у підрозділах компанії;
створення ефективних комунікацій між підрозділами
Фінансовий директор ( 12.2011 – 11.2013)
керівництво фінансовим департаментом;
управління грошовими потоками;
використання управлінського обліку та звітності;
організація та впровадження процесів бюджетування;
організація та контроль ведення фінансового та податкового обліку;
податкове планування;
оптимізація фінансової структури підприємства;
Використання процесів контролінгу;
пошук та впровадження оптимальних фінансових інструментів;
взаємодія з банківськими установами;
Досягнення :
формування команди фінансового управління;
діюча система управлінського обліку та звітності;
чинна система бюджетування;
оптимальна фінансова структура компанії;
оптимізація витрат у підрозділах компанії;
використання системи збалансованих показників (BSC);
створення ефективних комунікацій між підрозділами

07.2010 – 12.2011
Група компаній «Ексмо-Україна»
Виробництво, дистрибуція – прямий та не прямий продаж на території України, ЗЕД, роздрібна мережа – 38 магазинів по всій Україні.
Загальний штат компанії - 600 чол., У безпосередньому підпорядкуванні - 25 чол.
Фінансовий директор
керівництво фінансовим департаментом;
управління грошовими потоками;
ведення управлінського обліку та звітності;
автоматизація управлінського обліку та звітності;
організація та контроль процесів бюджетування;
організація та контроль ведення фінансового та податкового обліку;
податкове планування;
складання звітності по МСФЗ;
оптимізація фінансової структури підприємства;
Використання процесів контролінгу;
взаємодія з банківськими установами;
Досягнення:
формування команди фінансового управління;
Використання управлінського, бухгалтерського та податкового
обліку на базі 1С Підприємство 8.2;
діюча система управлінського обліку та звітності;
чинна система бюджетування;
оптимальна фінансова структура компанії;
оптимізація витрат у підрозділах компанії;
створення ефективних комунікацій між підрозділами

09.2006 – 04.2010
Концерн «Укрпромінвест»
Виробничо-торгівельний холдинг, який об'єднує три великі виробничі підприємства – ПБК «Радомишль», ПОК «Херсон», «Пісковський завод скловиробів» – виробництво продуктів харчування та скловиробів, торговий дім «Група компаній «Рідна Марка» – дистрибуція продуктів харчування через філії та дистрибуторську мережу по всій Україні, ДП «Техенерго» - дистрибуція скловиробів по Україні, ЗЕД.
Загальний штат компанії – 1 500 чол., у безпосередньому підпорядкуванні – 65 чол.
Фінансовий директор ( 09.2007 – 04.2010 )
керівництво фінансовим департаментом;
управління грошовими потоками;
постановка та впровадження управлінського обліку та звітності у виробничих компаніях та у підрозділах дистрибуції з розвиненою філійною мережею;
автоматизація управлінського обліку та звітності у виробництві та дистрибуції;
нормування витрат на виробничих підприємствах;
впровадження процесів бюджетування у підрозділах холдингу та у керуючій компанії в цілому;
організація та контроль ведення фінансового та податкового обліку по всіх компаніях, що входять до холдингу;
організація податкового планування;
складання звітності по МСФЗ;
оптимізація фінансової структури холдингу;
оптимізація кредитного портфеля компанії;
впровадження процесів контролінгу у підрозділах холдингу та у керуючій компанії в цілому;
аудит підрозділів, що входять до холдингу;
взаємодія з кредитними, страховими установами;
взаємодія з інвесторами та акціонерами компанії, а також стратегічними партнерами;
взаємодія із зовнішніми контролюючими органами.
Досягнення:
створення ефективної команди фінансового департаменту;
централізоване управління грошовими потоками підприємства;
чинна система управлінського обліку та звітності в підрозділах холдингу та в цілому по керуючій компанії;
чинна система бюджетування;
оптимальна фінансова структура компанії;
чинна система контролінгу бізнес-процесів компанії;
автоматизація бізнес-процесів з урахуванням 1С Підприємство 8.2. ( Виробництво , дистрибуція );
оптимізація витрат у підрозділах компанії;
покращення фінансових показників діяльності компанії;
успішна діяльність компанії у період кризи (2008-2009 рр.);
створення ефективних комунікацій між підрозділами

Керівник відділу планування та контролінгу ( 09.2006 – 09.2007 )
опис системи бюджетування в керуючій компанії та бізнес-одиницях;
розробка форматів управлінської звітності;
опис бізнес - процесів на рівні керуючої компанії та бізнес-одиниць.
Досягнення :
розроблені положення про систему бюджетування у компанії;
шаблони управлінської звітності для керуючої компанії та бізнес-одиниць;
структура та опис основних бізнес-процесів компанії;
комунікація з підрозділами керуючої компанії та бізнес-одиниць.
12.2002 – 07.2006
Торгово-промислова група «Рейнфорд»
Молочний напрямок – «Молочна фабрика «Рейнфорд», ДП «Молочна фабрика «Рейнфорд», торговий дім «Трейд», «Караван», філії.
Загальний штат компанії – 1 200 чол., у безпосередньому підпорядкуванні – 11 чол.
Фінансовий директор торгового дому ( 11.2003 – 09.2006 )
Економіст ( 12.2002 – 11.2003 )
05.2002 – 08.2002
ЗАТ завод «Дніпропластмас»
Економіст
07.2001 – 04.2002
Дніпропетровський РУ АКБ «Надра»
Референт
12.2000 – 06.2001
Компанія «Космос» (напрямок діяльності – вантажоперевезення, роздрібна торгівля)
Економіст
03.2000 – 11.2000
Зовнішньоторговельна фірма «Шебіс»
Офіс менеджер

Освіта
1992 - 1997 г.
Київський державний економічний університет
Спеціальність: економіст, викладач економіки
Червоний диплом
Школа із золотою медаллю

Ділові якості
Цілеспрямованість
Наполегливість у досягненні результату
Комунікабельність
Високі організаторські здібності
Відповідальність
Обов'язковість
Енергійність
Вміння працювати в команді
Трудоголізм
Позитивне мислення
Системний похід до вирішення завдань, лідерські якості
Вміння знаходити вихід із складних нестандартних ситуацій

Дата народження: 04.06.1976
Сімейний стан: одружена, син.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: