Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Наталія

Начальник відділу кадрів

Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Ковтун Наталія Вікторівна

Бажана посада:
Начальник відділу кадрів, спеціаліст з кадрового адміністрування
повна зайнятість

Бажаний рівень заробітної плати:
від 45 000 грн./міс

Дата та місце народження:
07 березня 1971 року, м. Рубіжне Луганської обл.

Місто проживання:
вул. Івана Микитенка, буд. 9, кв. 45, м. Київ

Контактна інформація:
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Самореалізація через професійну діяльність. Пошук нових перспектив у професійному розвитку. Робота в стабільній компанії з довгостроковою перспективою співпраці. Рушійним мотивом є поліпшення якості життя а також самовдосконалення та самоствердження у професійній сфері.

Освіта:
2002 – 2009
Міжрегіональна академія управління персоналом, Київ
Факультет: правознавство
Спеціальність: Спеціаліст по комерційному та трудовому праву.

Професійні навички:
Впевнений користувач ОС MS Windows. MS Offise та ін. Систематична робота з іншими програмами та базами даних.
Аналітичний склад розуму, комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, дисциплінованість, ініціативність, наполегливість в досягненні необхідних результатів, маю організаторські здібності, адекватно реагую на критику, вільно взаємодію з командою, психологічно стійка, вмію працювати в кризових ситуаціях, легко навчаюсь.

Володіння мовами:
Російська – досконало; українська – вільне володіння; англійська – зі словником.

Досвід роботи:

з жовтня 2015 року
по даний час
(8 років 4 місяці)
Комунальна корпорація «Київавтодор», м. Київ
Начальник відділу кадрів
• Керівництво діяльністю відділу; організація діяльності відділу у взаємодії з іншими структурними підрозділами корпорації та комунальними підприємствами, що входять до складу КК «Київавтодор» на правах учасників (16 комунальних підприємств); визначення політики та стратегії діяльності відділу; організація роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та реалізацію державної політики з питань кадрової роботи; задоволення потреби в кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання; ведення встановленої звітно-облікової документації, статистичної звітності з кадрових питань; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; обчислення стажу роботи, здійснення контролю за наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіків щорічних відпусток; формування і ведення особових справ; підготовка наказів, та звітів по персоналу; ведення обліку особового складу; видача довідок, витягів з наказів тощо; підготовка документів для заохочення та нагородження працівників, ведення відповідного обліку; здійснення заходів для забезпечення трудової дисципліни, прийняття участі у службових розслідуваннях за фактами її порушення, оформлення в установленому порядку документів, пов’язаних із застосуванням заходів дисциплінарного впливу; оформлення листків тимчасової непрацездатності; підготовка аналітичних матеріалів керівництву з питань, що належать до компетенції відділу кадрів; представництво інтересів підприємства в органах законодавчої, виконавчої влади, установах, організаціях усіх форм власності, з питань, що відносяться до завдань та функцій відділу кадрів тощо.
з грудня 2012 року
по жовтень 2015 року
(2 роки 10 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Юридична компанія «Центр правових експертиз», м. Київ
Юрисконсульт
Юридичні послуги, пов'язані з представництвом інтересів юридичних і фізичних осіб в судах загальної юрисдикції по господарським, цивільним, адміністративним справам; реєстрація, реорганізація та ліквідація підприємств, внесення змін до установчих і статутних документів юридичних осіб; вирішення корпоративних, трудових спорів; досудове і судове врегулювання у сфері цивільного, господарського, адміністративного, сімейного права.
з листопада 2006 року по листопад 2012 року (6 років)
Приватне підприємство "Юридична фірма "РАДА",
м. Сєвєродонецьк Луганської обл.
Заступник директора
Досудове та судове врегулювання у сфері цивільного, господарського, адміністративного, сімейного права; представництво інтересів юридичних і фізичних осіб в судах; консультування фізичних осіб з питань цивільного, сімейного, житлового, земельного, трудового законодавства; консультування юридичних осіб з питань господарського та адміністративного права, оподаткування; складання правових документів (наказів, розпоряджень, рішень, актів і т.д.); розробка і правова оцінка господарських договорів; представлення інтересів юридичних і фізичних осіб в господарських, цивільних, адміністративних судах; реєстрація, реорганізація та ліквідація підприємств, внесення змін до установчих і статутних документів юридичних осіб.
з травня 1996 року по листопад 2006 року (10 років 6 місяців)
Приватне підприємство «Тріедр плюс» ",
м. Сєвєродонецьк Луганської обл.
Директор
Зовнішньоекономічна діяльність. Досвід роботи по веденню діяльності підприємства, повного документообігу (накази, звіти, листування (в т.ч. в процесі перевірок контролюючих органів), ведення протоколів загальних зборів засновників, внесення в них змін із подальшою їх реєстрацією тощо.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: