Резюме від 14 березня 2024 Файл

Наталия

Администратор, менеджер C&B (HR, кадровая служба)

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Скуратовська Наталія
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Місто: Київ.
Стать: жіноча.

Очікуваний рівень місячного прибутку: від 15 000 грн. Net

Досвід роботи: понад 5 років

Ключова інформація:
• Навички адміністративної діяльності;
• Cупровід договорів;
• Документальний супровід прийому/звільнення працівників (помічник кадровика);
• Розгляд скарг та звернень персоналу, вирішувати додаткові питання в телефонному режимі з керівниками відповідних структурних підрозділів.
• Вміння організовувати та контролювати безперебійну роботу підрозділу.
• Навички роботи з великими масивами інформації;
• Формування таблиць із великим обсягом інформації;
• Упевнений користувач ПК, MS Office, MS Excel - зведені таблиці, формули - ВПР, ГПР, СУМЕСЛМН і т.д.



ЦО / Банківський сектор / Bank
03.2021- 04.2022
HR_менеджер / менеджер_C&B:
• Консолідація інформації з персоналу від регіональних дирекцій;
• Підготовка звітності щодо звільнених працівників;
• Складання, консолідація та подання звітності з питань, що належать до компетенції відділу;
• Супровід договорів (не нематеріальна мотивація працівників);
• Адміністративний супровід не матеріальної мотивації працівників (спорт клуби, мед страхування)
• Супровід та компенсація витрат на ПММ, оренду житла, корпоративний мобільний зв’язок;
• Контроль та нарахування компенсацій за додатковими мотиваційними програмами»;
• Контроль та розрахунок годин відпрацьованих понад норми;
• Контроль та розрахунок довгострокових фіксованих виплат;
• Підготовка звітів, аналіз ефективності персоналу та оптимізація витрат на персонал;
• Упорядкування, погодження змін штатного розкладу в частині посадових окладів, надбавок та премій;
• Супровід «Вілок» окладів за масовими позиціями;
• Супровід системи Грейдов.
• Допомога у підготовці інформації з аналізу ринку EY Україна.
• Забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу.
• Контроль виконання замовлених робіт експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних, клінінгових та інших робіт;
• Планування маршруту та контроль витрат транспортного засобу, закріпленого за відділом;
• Опитування співробітників, що звільняються

ЦО / Торгівля роздрібна / Retail
02.2013-03.2021
HR_менеджер / менеджер_C&B:
• Складання, консолідація та подання звітності з питань, що належать до компетенції відділу;
• Підтримка керівників та співробітників регіональної мережі з питань управління персоналом (з питань перекладів, звільнення, навчання та адаптації персоналу);
• Консолідація інформації з персоналу від регіональних дирекцій;
• Прийняття рішення щодо погодження внутрішніх документів на ведення, переміщення та зміну окладів.
• Аналіз ефективності персоналу та оптимізація витрат на персонал;
• Планування та контроль Фонду оплати праці;
• Складання, погодження змін штатного розкладу щодо посадових окладів, надбавок та премій;
• Контроль за нарахування заробітних плат працівників, у тому числі бонусної частини та всіх додаткових компенсацій;
• Підготовка звітності щодо звільнених працівників;
• Супровід не матеріальної мотивації;
• Супровід договорів (не нематеріальна мотивація працівників);
• Супровід та компенсація витрат на ПММ, оренду житла, корпоративний мобільний зв’язок;
• Контроль та нарахування компенсацій за додатковими мотиваційними програмами»;
• Контроль та розрахунок годин відпрацьованих понад норми;
• Контроль та розрахунок довгострокових фіксованих виплат;
• Супровід «Вілок» окладів за масовими позиціями;
• Підготовці інформації з аналізу ринку EY Україна по масовим позиціям;

02.2009-02.2013
FD_Фінансовий менеджер (фінансовий контролер):
• Контроль за використанням як власних, так і цільових коштів філіями організації, розробка відповідного регламенту та необхідних процедур контролю;
• Розробка форм управлінської звітності для збору та аналізу даних за поточними витратами філій з подальшим поданням керівництву організації;
• Здійснення контролю за цільовим використанням коштів, аналіз відхилень план/факт;
• Контроль за виконанням бюджету, складання звітів;
• Підготовка та аналіз управлінської та фінансової звітності у розрізі філій організації.

12.2006-03.2008
HR_Офіс-менеджер_адміністратор:
• Адміністрування роботи всього офісу;
• Забезпечення документообігу департаменту: вхідної та вихідної кореспонденції, реєстрація, облік, зберігання, архівування документів;
• Організація, розрахунок та облік відряджень співробітників компанії, формування щомісячної звітності з витрат на відрядження;
• Забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу. Організація їх прийому, облік, зберігання та видачі;
• Супровід та компенсація витрат на ПММ, оренду житла, корпоративний мобільний зв’язок;
• Контроль виконання замовлених робіт експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних, клінінгових та інших робіт;
• Робота з первинною бухгалтерською документацією;
• Право розпоряджатися коштами, виділеними для забезпечення офісу необхідними товарно-матеріальними цінностями;
• Здійснення контролю за цільовим використанням грошових коштів;
• Ведення табеля робочого часу Excel;
• Ведення звітності з відпусток, відгулів та понаднормового годинника;
• Планування маршруту та контроль витрат транспортного засобу, закріпленого за відділом;
• Організація ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, забезпечення, створення для них комфортних умов, консультація з адміністративних питань, надання інформаційної та інших матеріалів (візитки, прайси, буклети, ін.).

02.2006-12.2006
Retail _ Менеджер з продажу:
• Виявлення потреби клієнтів у продукції, що реалізується компанією;
• Погодження замовлення з клієнтом відповідно до його потреб та наявності асортименту;
• Ведення звітності з продажу та відвантаження клієнтам компанії;
• Ведення клієнтської бази;
• Контроль за відвантаженням продукції клієнтам;
• Контроль оплати товарів, покупцями;
• Ведення первинної бухгалтерської документації.

Особисті якості:

• Дипломатичність;
• Стресостійкість;
• Аналітичний склад розуму;
• Стратегічне мислення.
• Уважність;
• Прагнення підвищувати свою кваліфікацію;
• Вміння швидко адаптуватися до нового колективу;
• Відповідальність;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: