Резюме від 21 квітня 2024 PRO

Ірина

Інспектор відділу кадрів, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Боярка
Готовий працювати:
Боярка, Вишневе (Київська обл.), Київ, Чабани

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор з кадрів

з 10.2023 по нині (7 місяців)
ТОВ "Б-ЮК"СПЕКТР", Київ (Роздрібна торгівля)

- Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (здійснення прийому, переведення, звільнення співробітників відповідно до законодавства)
- Підготовка наказів та інших нормативних документів з кадрових питань
- Внесення інформації про особовий склад та його рух у програму 1С, особову картку співробітника (типова форма П-2)
- Облік щорічних та додаткових відпусток співробітників
- Проведення відпусток (щорічні, соціальні, учбові)
- Видача довідок з місця роботи
- Ведення табелю робочого часу, оформлення лікарняних
- Моніторинг електронних лікарняних в особистому кабінеті компанії на порталі ПФУ та внесення їх в систему обліку 1С
- Ведення архіву особових справ працівників

Фахівець з охорони праці

з 06.2023 по 10.2023 (4 місяці)
Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Боярської міської ради, Боярка (Освіта, наука)

- Створення безпечних умов навчально-виховного процесу у школі;

-Забезпечення функціонування системи управління охороною праці у школі;

-Контроль за додержанням у підрозділах закладу законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці;

-Контроль за наданням працівникам встановлених пільг і компенсацій за умови праці;

-Вивчення умов праці на робочих місцях;

-Внесення пропозицій щодо розроблення і впровадження більш досконалих засобів захисту від впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів;

-Розробка, виконання, та перегляд інструкцій з охорони праці для працівників школи;

-Здійснення заходів щодо запобігання нещасним випадкам у процесі трудової діяльності, поліпшення умов праці;

-Приймати участь у розгляді питань про відшкодування роботодавцем шкоди заподіяної працівникам закладу каліцтвом, професійним захворюванням або іншим пошкодженням, пов'язаним із виконанням ними трудових обов'язків, забезпечення підготовки відповідних документів;

-Приймати участь у складанні колективного договору у розділі «Охорона праці»;

-Організація та проведення інструктажів, навчання та перевірки знань працівників з охорони праці, безпеки життєдіяльності, вступні інструктажі з охорони праці з усіма новоприйнятими працівниками;

-Ведення документації та складання звітності з охорони праці за встановленими формами і у відповідні терміни.

Бухгалтер

з 01.2023 по 05.2023 (4 місяці)
Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Боярської міської ради, Боярка (Освіта, наука)

Виконання доручень директора та головного бухгалтера.

Головний бухгалтер

з 01.2022 по 01.2023 (1 рік)
Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Боярської міської ради, Боярка (Освіта, наука)

Обовязки на займаній посаді:
- Аналіз стану матеріальної бази Школи;
- Внесення пропозицій щодо формування фінансової політики Школи;
- Ефективність і правильність витрачання, грошових коштів, матеріальних засобів;
- Прогноз наслідків запланованої роботи по вдосконаленню і розвитку матеріально-технічної бази Школи;
- Планування розробки необхідної фінансово-господарської документації;
- Проведення щорічної інвентаризації матеріальних засобів;
- За участю заступника директора з адміністративно-господарської роботи своєчасне проведення списання зношених і морально застарілих матеріальних цінностей в навчальних кабінетах, майстернях, спортзалі, а також у підсобних приміщеннях;
- Виконання роботи з різними ділянками бухгалтерського обліку;
- Готування даних по відповідних ділянках обліку для складання звітності,
- Збереження бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів;
- Раціональне витрачання матеріальних засобів;
- Своєчасність і правильність складання звітної документації по матеріально-господарській діяльності школи;
- Прийом і контроль первинної документації по відповідним ділянках обліку;
- Відображення в бухгалтерському обліку операції, пов'язані з рухом грошових коштів і товарно-матеріальних цінностей;
- Проведення нарахування і перерахування платежів до державного бюджету, внесків на державне соціальне страхування, податків і інших виплат і платежів;
- Своєчасне і правильне оформлення бухгалтерської документації;
- Своєчасне подання необхідної звітної документації в контролюючі організації.

Фахівець з публічних закупівель

з 10.2021 по 12.2021 (2 місяці)
КНП «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради", Боярка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов'язки на займаній посаді:
-Орацювання договорів про закупівлю разом із документами, що підтверджують застосування законодавства у сфері публічних закупівель;
-Вживання заходів для недопущення здійснення платежів з рахунку замовника згідно з узятим фінансовим зобов’язанням за договором про закупівлю у випадках:
- відсутності або невідповідності встановленим законодавством вимогам необхіднихдокументів;
-відміни процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наперіод призупинення процедури закупівлі;
-наявності відповідного рішення органу оскарження;
-Виконання функцій відповідальної особи за розміщення на вебпорталі уповноваженого органу інформації про звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель;
-Погодження договорів та інших документів згідно відповідних порядків,
затверджених наказами Головного управління;
-Виконання інших завдань за дорученням керівництва.

Інспектор з кадрів

з 07.2020 по 09.2021 (1 рік 2 місяці)
КНП «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради", Боярка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов'язки на займаній посаді:
- Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій;
- Формування і Ведення особових справ працівників, внесення змін пов'язані з трудової діяльністю;
- Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
- Підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочення працівників;
- Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
- Ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників;
- Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
- Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання;
- Складання звітностей (квартальна, щорічна).

Спеціаліст з комп’ютерного обліку

з 03.2013 по 05.2020 (7 років 2 місяці)
ПрАТ «Вентиляційні системи», Боярка (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки на займаній посаді:
- Приймання телефонних дзвінків;
- Первинна бухгалтерія в 1С;
- Ведення звітності

Економіст банку

з 05.2008 по 07.2011 (3 роки 2 місяці)
АБ "Експрес-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки на займаній посаді:
- Прийом, здача інкасації;
- Формування бухгалтерських документів дня;
- Формування меморіальних документів по вкладним операціям фізичних осіб;
- Прийом документів від фізичних осіб;
- Відкриття, закриття кредитних рахунків фізичних осіб;
- Відкриття, закриття поточних та вкладних рахунків;
- Ведення та контроль кредитних і депозитних рахунків фізичних осіб;
- Здійснення бухгалтерських проводок з купівлі-продажу банківських металів, іноземної валюти;
- Видача та відправлення переказів по території України та за межі України (Western Union, Money Gram, Unistream, Анелік, Експрес-Переказ);
- Нарахування відсотків по кредитам та депозитам;
- Моніторинг рахунків фізичних осіб;
- Оформлення та видача коштів по чековій книжці;
- Списання РКО;
- Закриття місяця;
- Закриття року;
- Прийом телефонних дзвінків та консультація клієнтів

Касир банку

з 09.2003 по 05.2008 (4 роки 8 місяців)
АБ "Експрес-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки на займаній посаді:
- Прийом телефонних дзвінків;
- Прийом, видача готівкових коштів;
- Виконання операцій за розрахунками з платіжними картками НСМЕП;
- Обслуговування карток міжнародних платіжних систем VISA, Master Card;
- Видача коштів за грошовими переказами Анелік, Unistream, Money Gram, Western Union, Експрес Переказ;
- Приймання комунальних та інших платежів;
- Обмін валют;
- Продаж банківських металів;
- Формування касових документів дня;
- Формування документів по вкладним операціям фізичних осіб;
- Приймання на інкасо банкнот іноземних держав

Освіта

Академія праці ісоціальних відносин Федерації професійних спілок України м.Київ

Юридичний, правознавство, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації Київського національного педагогічного університету ім.Драгоманова, м.Київ

листопад 2011р. - січень 2012р.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint M.E.Doc Бухгалтерський облік Ведення переговорів Ведення звітності Первинна документація СДО

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: