Резюме від 7 травня 2024 PRO

Максим

Менеджер по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер зі збуту

з 11.2023 по 04.2024 (5 місяців)
Ukrlandfarming, Київ (Сельское хозяйство, агробизнес)

- Робота із базою клієнтів.
- Консультування клієнтів з питань пов’язаних з продукцією.
- Заносити актуальні дані в CRM — систему, та в 1С.
- Контроль оплати та договірна робота з клієнтами.
- Обробка вхідних запитів (Вхідні дзвінки, Email запити)

Помічник начальника автомобільної служби

з 10.2016 по 10.2020 (4 роки)
В/Ч А0693, Бахмут (54 Бригада)

-планування експлуатації автомобільної техніки, підготовка вбрання на щоденне використання;
-здійснення контролю за своєчасним виходом машин у справному стані з парку та поверненням їх у парк;
-вжиття заходів щодо правильного та економного витрачання моторесурсів, продовження термінів служби автомобільної техніки, перевіряти не рідше двох разів на рік її наявність та технічний стан;
-участь у керівництві роботами з удосконалення обладнання парку, перевіряти внутрішню службу у парку та домагатися усунення виявлених недоліків;
-ведення обліку пошкоджень автомобільної техніки в полку та пригод з нею, виявляти та аналізувати причини їх виникнення, розробляти та проводити заходи щодо запобігання пошкодженням та пригодам;
-вжиття заходів щодо відновлення автомобільної техніки, що вийшла з ладу, і вести облік її несправностей;
-забезпечення виконання вимог безпеки під час експлуатації, ремонту та евакуації автомобільної техніки, а також проведення заходів пожежної безпеки у парку та на машинах.

Керівник магазину

з 01.2016 по 07.2016 (6 місяців)
Простор, Бахмут (Роздрібна торгівля)

-Управління персоналом магазину (постановка та контроль завдань, розвиток персоналу, облік робочого часу, складання та контроль графіків);
-Контроль наявності товарних залишків;
-Аналіз асортименту, аналіз продажу;
-Виконання планових показників;
-Підготовка та здавання звітності;
-Організація та контроль проведення інвентаризацій.

Заступник керуючого магазину

з 12.2014 по 10.2015 (10 місяців)
Сильпо, Fozzy Group / Фоззи Групп, Бахмут (Роздрібна торгівля)

-організація та контроль основних технологічних процесів магазину (кадрове забезпечення, ротації, представленість продукції в ТЗ, дотримання термінів реалізації продукції);
-забезпечення збільшення товарообігу та виконання плану продажу магазину;
-організація, навчання та оцінка роботи співробітників торгового залу;
-аналіз виконання планів продажу протягом дня;
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців.

Провідний спеціаліст з розробки та впровадження програм в АПК

з 09.2013 по 11.2014 (1 рік 2 місяці)
ЗАО «ДМЗ»-МЕТАЛЛУРГИЧЕСКИЙ ЗАВОД, Донецьк (Промисловість та Виробництво)

-Підготовка аналітичних звітів про ринкову ситуацію в АПК.
-Планування роботи агрохолдингу та організація виконання планів продажу.
-Ведення переговорів з клієнтами щодо планованого та поточного обслуговування в рамках наданих повноважень.
-Укладання та супровід договорів поставки продукції агрохолдингу з мережами супермаркетів.
-Розробка стратегії створення власної продукції під брендом.
-Аналіз сегмента ринку.
-Участь у тендерних процедурах.
-Участь у підготовці документів, що регламентують відносини між орендарями та Керуючого компанією.

Менеджер з продажу

з 04.2010 по 09.2013 (3 роки 5 місяців)
«Бизнес-Групп», Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-управління товарними запасами (відстеження, аналіз, контроль залишків, ефективність продажів).
-Контроль платежів, термінів відвантаження товару, стандартів якості.
-Виконання планів продажів.
-Вирішення претензійних питань.
-Укладання та супровід договорів поставки продукції з мережами.

Регіональний менеджер з оренди та координації

з 08.2009 по 02.2010 (6 місяців)
«Украинский Ритеил», Донецьк (Роздрібна торгівля)

-забезпечення своєчасного заповнення орендних площ;
-моніторинг орендних ставок у регіоні, аналіз ринку;
-проведення необхідних заходів щодо пошуку орендарів;
-проведення переговорної роботи з потенційними орендарями до укладання договору;
-контроль виконання орендарями умов договорів оренди;
-виконання адміністративних функцій з вирішення конфліктів та спорів;
-участь у підготовці документів, що регламентують відносини між орендарями та Керуючого компанією

Освіта

НТУ "ХПИ"

Менеджмент ВЭД, факультет "Бизнес и финансы", Харьков
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

Знання і навички

Коммуникабельность Исполнительность Ведение CRM Работа с возражениями

Інвалідність

Третя група.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: