Резюме від 6 квітня 2023 Файл

Oleg

Економіст-фінансист

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Румчікас Олег Рімантасович 42 роки
Сімейний стан: не одружений
Місце проживання: м. Київ
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Вакансія: Економіст-фінансист
Освіта: 1996-2001рр. - Європейський університет фінансів, інформаційних систем,
менеджменту і бізнесу (ЄУФІМБ), м.Київ
IV рівень акредитації
факультет «Економіки і менеджменту»
Кваліфікація: Економіка підприємства
Курси: 2005р. - ДП «УкрНДНЦ»
курси за спеціальністю «Аудитор міжнародної системи якості ISO»;
2007р. – Навчальний центр «Успіх»
курси за спеціальністю «Бухгалтер».
Досвід роботи за Червень 2013р. – теперішній час (~ 9 років)
спеціальністю: Заступник начальника фінансово-економічного відділу
в ПрАТ “УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ” – керуюча компанія холдингу.
Квітень 2002р. - квітень 2011р. (9 років)
економіст, ведучий економіст в ТОВ “Ливарно-механічний завод “Веста” (м.
Київ) - виготовлення продукції для залізниць України і країн близького
зарубіжжя.
Ін. досвід роботи: Грудень 2011р. – квітень 2012р.
Спеціаліст по роботі з торговими підприємствами ( відділ еквайрингу )
в ПАТ КБ “ПриватБанк”.
Липень 2011р. – листопад 2011р.
Адміністратор в ТОВ “Віденські булочки” (м. Київ);
Січень 2000р. – лютий 2002р.
системний адміністратор в ТОВ “Полірайв” (м. Київ);
Уміння: ЕКОНОМІКА ТА ФІНАНСИ:
- планування/контроль фінансових потоків;
- контроль/виконання договірних фінансових зобов’язань;
- контроль/узгодження щоденних платежів підприємств групи;
- розробка/впровадження/контроль фінансової звітності підприємств;
- складання консолідованої фінансової звітності по холдингу;
- складання Cash flow проектів;
- розрахунок виробничої собівартості;
- обчислення рентабельності;
- складання калькуляції, в т.ч. ABC калькулювання;
- підготування проекту цін на товарну продукцію;
- облік витрат;
- нормування праці робітників, розробка тарифної сітки оплати праці по

Резюме Сторінка 1 з 2
РЕЗЮМЕ РУМЧІКАС О.Р. - ПРОДОВЖЕННЯ

Уміння: підприємству, її актуалізація;
(продовження) - облік заробітної плати;
- планування виробництва продукції згідно діючих договорів із замовниками
та з урахуванням потужностей обладнання;
- аналіз і оптимізація залишків;
- планування закупок та витрат сировини і матеріалів;
- планування прибутків і витрат підприємства, фінансування;
- складання управлінської звітності;
- аналіз господарської діяльності підприємства та його підрозділів;
- розробка форм управлінської звітності, методичних рекомендацій,
положень, інструкцій, що регламентують процеси управлінського обліку на
підприємстві;
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСАМИ (BPM):
- управління вимогами: виявлення, деталізація, поділ запитів на вимоги;
- розробка, опис і впровадження бізнес-процесів на підприємстві;
- написання автоматизованих бізнес процесів в Бітрікс24.
БУХГАЛТЕРІЯ:
- ведення первинної бухгалтерської документації;
- проведення розрахунків з замовниками;
- заробітна плата працівників (облік, нарахування, утримання);
- контроль правильності ведення звітності по складу та ОЗ
РОБОТА ІЗ ЗАМОВНИКАМИ І ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ:
- укладання договорів, контроль виконання зобов’язань;
- організація просування товарів компанії на ринку;
- тендери: підготування комплекту тендерної пропозиції, участь в тендерах;
- прийняття рішень на опціоні;
- навики документування, листування;
ІНШІ УМІННЯ:
- діловодство, ведення документообігу;
- впровадження і контроль системи якості на підприємстві;
- підготовка підприємства до сертифікації в системі якості ISO;
- розробка і актуалізація посадових інструкцій та настанов по якості;
- проведення внутрішнього аудиту на підприємстві;
- знання банківських продуктів;
- уміння працювати з нормативними документами.
Знання ПК та - досвідчений користувач ПК;
програм - хороші знання MS Office, в т.ч. впевнений користувач Excel;
- базові знання «1C»;
- Internet, e-mail, Skype.
Знання мов, Українська – високий, Російська – високий,
рівень Англійська – середній, Шведська – початковий рівень.

Посвідчення водія посвідчення водія категорії «В»
Особистісні якості: відповідальний, виконавчий, ініціативний, дисциплінований, стратегічне
мислення, порядний, комунікабельний.
Легко навчаюсь, маю бажання працювати і професійно розвиватись.
Не палю, веду здоровий спосіб життя

Резюме Сторінка 2 з 2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: