• PRO

Василь

MEAL Manager, Coordinator, M&E Officer, аналітик (MS Excel)

Розглядає посади:
MEAL Manager, Coordinator, M&E Officer, аналітик (MS Excel), Аналітик складу, Аналітик продаж, Маркетинг-аналітик, Бізнес-аналітик, Аналітик з логістики, Економіст
Вид зайнятості:
повна
Вік:
63 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

M&E Officer (Аналітик)

з 11.2023 по нині (1 рік 9 місяців)
Samaritan's Purse, Charitable fund, CO, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

• Забезпечував ефективність за найвищими стандартами та надання підтримки в досягненні цілей програми шляхом підтримки та вдосконалення систем MEAL, підзвітності партнерів та управління даними.
• Співпрацював з менеджером з M&E, керівниками програм та іншим персоналом проєкту для підтримки розробки планів моніторингу, включаючи збір даних і перевірку даних.
• Працював з командою M&E та керівниками програм для розробки інструментів моніторингу та відстеження показників програми.
• Використовував Microsoft Excel, програми iForms, Kobo Toolbox та інші інструменти введення даних, а також Platform Reporting System.
• Працював з персоналом над покращенням використання даних, систем, поширення та управління.
• Забезпечував якість, своєчасність, достовірність, повноту та точність даних.
• Забезпечував поширення інформації та координацію між керівниками програм та іншими зацікавленими сторонами для покращення узгодженості даних, включаючи отримані уроки та звітність про прогрес.
• Підтримував зв’язок із партнерами, державними установами, донорами та іншими зацікавленими сторонами, якщо це доцільно та необхідно, стосовно допомоги в поданні звітів, зборі даних та наданні оновлень.
• Сприятив відповідності програмної діяльності вимогам, робочому плану, бюджету, а також правилам і нормам донорів.
• Підтримував належні механізми зворотного зв’язку та відстеження, а також перевіряв скарги, щоб досягти вирішення проблем за участі відповідного персоналу проєкту/програми.
• Допомогав в перегляді баз даних та інструментів відстеження даних різноманітних проєктів, щоб підтримувати якість даних для зіставлення надійних та узгоджених даних, які відповідають мінімальним вимогам до звітності донорів і SPU.
• Брав участь у розробці, проведенні та обробці опитувань, відповідно до программ надання допомоги по різним напрямкам

Аналітик

з 09.2023 по 10.2023 (1 місяць)
Книгарня Є, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

Формував аналітичні звіти.
Працював з базами даних.
Аналізував книжковий ринок та конкурентні ціни
Розробляв стратегії ціноутворення
Робив моніторинг та аналіз конкурентів
Складав прогнози збуту
Робив аналіз складських запасів і впровадження системи оптимізації складських запасів.
Робив аналіз оборотності запасів
Розробляв та робив аналіз даних, що впливають на продажі (сезонність, тренд інші фактори)
Робив збір та аналіз даних про продажі
Розробляв і супроводжував звітності по каналам збуту
Робив збір та обробку статистичних даних по каналам збуту
Готував звітність з щомісячних продажів.

Звільнився у звязку з закінченням проекту.

Департамент розвитку

з 08.2022 по 08.2023 (1 рік)
ТОВ "Гемопласт", Київський філіал, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Моніторинг ринку товарів народного споживання з пластику, відстеження ринкових тенденцій, ціноутворення.


Просування продукції в мережах DIY (Епіцентр, Нова лінія та ін.). Робота з партнерами, пошук нових партнерів.

Пошук нових товарів для виробництва. Розробка напрямків розвитку підприємства.

Аналіз продажів та складання планів виробництва товару за допомогою EXEL.Складання звітів. Робота зі зведеними таблицями, написання макросів. Підготовка дашбордів. Робота в Power BI, Google Sheets, Power Query

Розробка матиматичної моделі роботи підприємства за допомогою функцій ВПР(VLOOKUP), ИНДЕКС(INDEX), СМЕЩ (OFFSET}, ДВССЫЛ (INDIRECT) та інш.

Розробка форм ввода інформації в EXEL за допомогою програмування VBA.

Листування та проведення переговорів із заводами-виробниками. Формування цін, конкурентних над ринком.

Оптимальне та своєчасне замовлення товару та підтримання оптимального складського запасу.

Навчання свого персоналу та персоналу партнерів.Проведення навчальних та інформаційних семінарів.

Директор з розвитку

з 04.2021 по 07.2022 (1 рік 3 місяці)
Група компаній "ВОДОЛІЙ" (VODOLIY), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Група компаній «Водолій» заснована в 1996 році.

Основні напрямки роботи:

Будівництво та реконструкція багатофункціональних об'єктів (комерційних, приватних, промислових тощо)
Генеральний підряд у будівництві
Інженерні системи (внутрішні та зовнішні): монтаж, ремонт, обслуговування
виробництво металоконструкцій
Обслуговування об'єктів (високий рівень якості обслуговування)
Основні посадові обов'язки

пошук нових напрямів розвитку групи компаній
пошук нових об'єктів за профілем підприємств
рекламне та маркетингове просування групи компаній (у тому числі в інтернеті та соц.мережах)
ведення переговорів з потенційними та перспективними клієнтами
аналіз ефективності роботи підприємства
аналіз продажів та складання планів продажів послуг за допомогою EXEL
Робота зі зведеними таблицями, написання макросів. Підготовка дашбордів,складання звітів, робота в Power BI
розробка матиматичної моделі роботи підприємства за допомогою функцій ВПР, ИНДЕКС, СМЕЩ, ДВССЫЛ та інш.
розробка форм ввода інформації про надані послуги в EXEL за допомогою програмування VBA.
збільшення продажів групи компаній

Старший менеджер із закупівель

з 04.2020 по 04.2021 (1 рік)
СатМастер (SatMaster), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Компанія займається обладнанням для цифрового та супутникового телебачення.

Основні посадові обов'язки:

Активне спілкування та управлінські контракти з вітчизняними та зарубіжними постачальниками;
управління запасами;
прогнозування продажу (з бюджетом на рік);
контроль поточного ціноутворення;
ручне та системне управління продуктом;
належне ведення каталогу цін постачальника; своєчасне внесення інформації про зміну цін;
підготовка аналітичних звітів, пропозицій у Power Point та Excel;
забезпечення наявності товару у продажу:
--- своєчасне постачання,

--- контроль відвантаження товару

контроль проведення товару складу;
організація та підтримка комерційного розвитку торговельного відділу;
контроль плану продажу за рахунок правильного підбору затребуваної продукції та відповідного асортименту;
інформування команди про тенденції ринку та стратегії конкурентів;
участь у формуванні цінової політики;
забезпечення відповідності пропонованих продуктів та рівня обслуговування потреб ринку;
забезпечення швидкого впровадження нових продуктів та асортименту;
оптимізація та покращення мерчандайзингу;
розвиток, навчання, навчання та контроль команди;
робота з рекламаціями, контроль запасів та сезонних поставок, участь в інвентаризації;
участь у стратегічному плануванні та прийнятті рішень у компанії;
взаємодія з іншими відділами (фінансами, логістикою тощо);
організація продажів в мережі Інтернет через власні сайти та торговельні майданчики Розетка, Алло, Prom.ua та ін.
Досягнуті результати:

оновлений асортимент;
розробив та впровадив ряд продуктів під власними торговими марками;
загальне збільшення обсягу продажу;
нові бренди, виведені з «0», здійснили підбір асортименту, його позиціонування та просування.

Керівник департаменту "Опалення" напряму "Сантехніка"

з 09.2009 по 06.2013 (3 роки 9 місяців)
Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)

Основні службові обов'язки. У підпорядкуванні 42 начальники відділів маркетів та близько 150 продавців.

Моніторинг ринку опалення Відстеження ринкових тенденцій. Пошук постачальників та визначення рівня ринкових цін. Пошук та ведення переговорів із постачальниками про комерційні умови. Укладання договорів. Проведення тендерів на закупівлю продукції. Контроль за виконанням постачальниками договірних умов. Відбір та тестування продукції, формування асортименту. Організація виробництва під власним брендом. Робота з постачальниками в Україні та за кордоном (Європа та Китай). Розміщення замовлень у постачальників, їх відстеження та аналіз. Складання та виконання планів виробництва товару, його відвантажень та продажів. Листування та проведення переговорів щодо умов співробітництва, укладання та підписання договорів. Формування цін, конкурентних над ринком. Організація викладення товару у маркетах. Формування товарних матриць, бренд-зон. Просування товару на ринку (організація акцій, рекламних компаній тощо.). Оптимальний та своєчасний розподіл товару за регіональними маркетами. Виконання плану продаж. Підбір, навчання, контроль персоналу.
Досягнуті результати

- відібрано та оновлено асортимент продукції,
Розроблено та впроваджено асортимент продукції під власними брендами
- загальне щорічне збільшення обсягу продажу.
- виведено з «0» нові бренди, виконано добірку асортименту, його позиціонування та просування товару.

Освіта

Донецький політехнічний інститут

Аспірантура при Донецькому політехнічному інституті, Донецьк
Вища, з 1984 по 1986 (2 роки)

Охорона праці (промисловість)

Донецький політехнічний інститут

Гірничий факультет, Управління гірничими підприємствами, Донецьк
Вища, з 1978 по 1983 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Speexx.com. Англійська мова B2.2

2024
Сертифікат

Microsoft Office 2016 Advanced Excel

2024
Сертифікат

Microsoft Office 2016 Intermediate Word

2024
Сертифікат

MEAL DPro

2023
Сертифікат

Microsoft Office 2016 Intermediate PowerPoint

2024
Сертифікат

People Management in NGOs

2024
Сертифікат

Project DPro CERTIFICATE

2024
Сертифікат

Microsoft Office 2016 Intermediate Outlook

2024
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Користувач ПК
  • MS PowerPoint
  • Користувач Internet
  • Windows
  • MS Access
  • CRM
  • Бітрікс24
  • 1С:Бухгалтерия
  • Instagram
  • Facebook
  • Trello
  • Google
  • Сводные таблицы
  • Бухгалтерский учет
  • Vegas
  • Prom.ua
  • Контент-менеджмент
  • LinkedIn
  • Rozetka
  • Программирование
  • VBA
  • БЭСТ
  • Канбан
  • MS Power BI
  • Дія
  • Функціональне тестування
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Закупівля будівельних матеріалів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: