Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Наталія

Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор з кадрів

з 10.2019 по 12.2022 (3 роки 2 місяці)
Будівельна компанія, м. Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення повного циклу кадрового документообліку: прийом, переведення, звільнення, відпустки, подання повідомлення про прийняття працівників до ДФС, складання графіку відпусток, табеля обліку робочого часу, оформлення карток П-2, формування особових справ працівників відповідно до чинного законодавства, заповнення листків непрацездатності, складання посадових інструкцій, складання та здача звітів до Центру зайнятості та Фонду інвалідів, облік, ведення та зберігання трудових книжок працівників.
Знання програми 1С кадри 8.2, успішний досвід проходження перевірок по охороні праці та комплексних податкових перевірок, знання трудового законодавства та постійне удосконалення знань в галузі трудового законодавства та ведення військового обліку, є досвід ведення зарплатного проекту (оформлення зарплатних карток працівникам)

Начальник відділу по роботі з персоналом

з 10.2011 по 09.2019 (7 років 11 місяців)
Охоронна компанія, Київ (Охорона, безпека, оборона)

Підбір персоналу на всі вакантні посади в компанії.
Ведення кадрового обліку "з нуля" - повний цикл від оформлення до звільнення працівника.
Обов"язки: розміщення вакансії на сайті пошуку роботи, підбір персоналу та проведення співбесіди, погодження обраного кандидата з керівництвом компанії, оформлення документів на прийом, переведення, звільнення, подача повідомлення про прийнятого працівника до ДФС, складання графіку відпусткок, оформлення наказів на відпустки, відстеження за виконанням графіка відпусток, ведення карток П-2, формування особових справ працівників та внесення змін до них, облік, ведення та зберігання трудових книжок , заповнення листків непрацездатності, складання та ведення табелів обліку робочого часу, складання посадових інструкцій та положень про відділи, складання та подання звітів до Центру зайнятості та Фонду інвалідів, регістрація Бази персональних даних працівників (підготовка повного пакета документів), оформлення зарплатних карток працівників, ведення військового обліку в повному обсягу.
Знання програми 1С 8.2 Кадри, досвід спілкування з банками по зарплатним проектам, постійне удосконалення знань з трудового законодавства та військового обліку, знання переліку документів необхідних для діяльності охоронної фірми.

Менеджер з персоналу

з 12.1999 по 04.2011 (11 років 4 місяці)
Група компаній "УКРРОС", м. Київ (Сільське господарство, агробізнес)

В групу компаній входили:
листопада 2010 - квітень 2011 - ТОВ "УКРРОС-ЗЕРНО" - менеджер з питань комерційної діяльності і управління відділу по продажу аграрної продукції (сумісництво).
Кадровим обліком в компанії займалася з лютого 2002 року. Обов"язки: розміщення вакансії на сайті пошуку роботи, підбір персоналу та проведення співбесіди, погодження обраного кандидата з керівництвом компанії, оформлення документів на прийом, переведення, звільнення, подача повідомлення про прийнятого працівника до ДФС, складання графіку відпусткок, оформлення наказів на відпустки, відстеження за виконанням графіка відпусток, ведення карток П-2, формування особових справ працівників та внесення змін до них, облік, ведення та зберігання трудових книжок , заповнення листків непрацездатності, складання та ведення табелів обліку робочого часу, складання посадових інструкцій та положень про відділи, складання та подання звітів до Центру зайнятості та Фонду інвалідів,
листопад 2010 - квітень 2011 ВАТ "Цукровий союз "УКРРОС" - менеджер по персоналу (основне місце роботи)
Обов"язки: розміщення вакансії на сайті пошуку роботи, підбір персоналу та проведення співбесіди, погодження обраного кандидата з керівництвом компанії, оформлення документів на прийом, переведення, звільнення, подача повідомлення про прийнятого працівника до ДФС, складання графіку відпусткок, оформлення наказів на відпустки, відстеження за виконанням графіка відпусток, ведення карток П-2, формування особових справ працівників та внесення змін до них, облік, ведення та зберігання трудових книжок , заповнення листків непрацездатності, складання та ведення табелів обліку робочого часу, складання посадових інструкцій та положень про відділи, складання та подання звітів до Центру зайнятості та Фонду інвалідів.
березень 2003 - листопад 2012 - ТОВ "УКРРОС-ЗЕРНО" - менеджер з питань комерційної діяльності та управління відділу торгових операцій.
Обов"язки: документооборот підприємства - ділова переписка з підприємтсвами (вхідні, вихідні документи, відповіді на листи), підготовка контрактів на закупку та реалізацію сільськогосподарської продукції, транспортно-експедиційні послуги, ведення кадрового діловодства, підготовка заявок на оплату товару, облік товарообігу підприємства, підготовка докуметів в банк для отримання кредитів.
грудень 1999 - березень 2003 ТОВ "УКРРОС-ЗЕРНО" - секретар - обліковець відділу зовнішньоекономічної діяльності
Обов"язки: документооборот підприємства - ділова переписка з підприємтсвами (вхідні, вихідні документи, відповіді на листи), підготовка контрактів на закупку та реалізацію сільськогосподарської продукції, транспортно-експедиційні послуги, ведення кадрового діловодства, підготовка заявок на оплату товару, облік товарообігу підприємства, підготовка докуметів в банк для отримання кредитів.

Офіс-менеджер

з 07.1999 по 11.1999 (4 місяці)
ДП "Алга", м. Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Обов"язки: документооблік підприємства (вхідні і вихідні документи), ділова переписка (відповіді на листи)підготовка контрактів для підписання (закупка та продажа с/г продукції)

Освіта

Київський національний університет будівництва і архітектури

Міське будівництво, Київ
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Кадрова майстерна роботодавця . Мойсеенко Тетяна Ігорівна

2019

Зміна кодів КП. Страховий стаж працівників. Особи з інвалідістю. Мойсєєнко Т. І.

2018

Кадрова робота без помилок - запорука безпеки роботодавця. Мойсєєнко Т. І.

2018

Військовий облік з нуля. Департамент професійного навчання Видавничий дім "Медіа-Про", сертифікат

2014

Практика роботи сучасного кадровика і ейчара. Департамент професійного навчання Видавничий дім "Медіа-Про", сертифікат

2010

Звіт про квоту для працевлаштування. Як скласти за 5 хвилин. Цифрове видавництво MCFR

2022

Штрафи для работодавця зменшили. Кого, за що і на скільки штрафуватимуть у 2020 році. Цифрове видавництво MCFR

2020

Гарячі питання кадрової осені 2021: відповіді на найчастіші запитання кадровика. Цифрове видання MCFR

2021

Трудові гарантії жінок - запитання і відповіді. Цифрове видання MCFR

2020

Знання і навички

MS Excel MS Word

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Про себе: люблю свою роботу, відповідальна, працелюбна, в людях ціную чесність та відкритість .
Хобі - вирощування квітів
Одружена, маю доньку 16 років

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: