Наталія
Начальник, інспектор відділу кадрів
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8510224
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
У 2003 році закінчила «Київський університет економіки і технологій транспорту» (за заочною формою навчання), факультет - облік і аудит та отримала повну вищу освіту за спеціальністю - бухгалтер-економіст.
ДОСВІД РОБОТИ:
з 02.09.1996р. по 28.02.2011р.
Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування (ДНІЦ СКАР) при Міністерстві палива та енергетики України:
Трудова діяльність від машиністки І категорії до провідного економіста фінансово-економічного відділу.
з 01.03.2011р. по 19.06.2013р.:
ТОВ «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ»
Директор:
займалась діяльністю згідно законодавства України;
приймала участь у переговорах та технічних нарадах, але з помічниками які мали багаторічний досвід у сфері проектування – тому що не маю технічної освіти.
з 20.06.2013р. по 29.06.2022р.:
ТОВ «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ»
Начальник відділу кадрів:
ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штат 120 чол., оформлення, ведення та зберігання особових справ; ведення, зберігання та облік трудових книжок; оцифровування трудових книжок та подання до ПФУ; оформлення прийому/звільнення працівників, переведення на інші посади; суміщення посад; ведення наказів: по особовому складу, по щорічним та іншім видам відпусток та відрядженням; складання графіків відпусток за даними, які надали начальники відділів; оформлення листків непрацездатності; складання та облік протоколів із соціального страхування; написання різноманітних службових записок: підвищення, зміна посадового окладу, надання премії, доплат тощо; надання довідок про трудову діяльність та засвідчення кадрових документів за запитом співробітників; ведення журналів обліку кадрової документації; формування та складання табеля обліку робочого часу; участь у розробці посадових інструкцій, положень про відділи та колективного договору; складання звіту по Квоті у взаємодії з планово-економічним відділом та взагалі взаємодія зі всіма структурними підрозділами Товариства.
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ:
українська, російська;
англійська – с перекладачем/словником.
КОМП’ЮТЕРНІ ПРОГРАМИ:
пакет MS Office: Word, Excel, Power Point;
робота з Інтернетом - Google Chrome, Firefox, Opera, Mozilla;
електронна пошта (Microsoft Outlook, Outlook Express, тощо);
робота з програмою «M.E.Doc» - в основному – повідомлення ДФС про прийняття співробітників на роботу.
МЕТА:
Величезне бажання працювати та розвиватись.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальність, пунктуальність, швидка навченість, послідовність, методичність, акуратність, уважність, комунікабельність.
Я обожнюю свою роботу та спілкування з людьми. Дуже хочеться, щоб у вас, як у роботодавця, склалася своя думка про мене, як про співробітника так і як про людину.
Сподіваюсь на нашу плідну співпрацю.
Інші резюме цього кандидата
Київ
ОСВІТА: У 2003 році закінчила «Київський університет економіки і технологій транспорту» (за заочною формою навчання), факультет - облік і аудит та отримала повну вищу освіту за спеціальністю...
Схожі кандидати
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Київ, Бориспіль
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Київ
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Київ, Дистанційно
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
Директор по персоналу, начальник отдела кадров, HR manager
25000 грн, Київ, Львів
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Київ, Харків