Резюме від 22 травня 2023 PRO

Ірина

Інспектор відділу кадрів, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор з кадрів

з 12.2022 по нині (1 рік 6 місяців)
ТОВ "Київ Молл Менеджмент", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов’язки:
-ведення встановленої звітно-облікової документації з кадрових питань;
-підготовка наказів з кадрових питань (прийняття на роботу, переведення, переміщення, звільнення, надання відпустки, відрядження тощо);
-формування, ведення та зберігання особових справ працівників (загальна чисельність працівників складає 80 чол.);
-ведення табеля обліку робочого часу працівників;
-облік, внесення відповідних записів та зберігання трудових книжок за бажанням працівників згідно чинного законодавства;
-підготовка та ознайомлення з посадовими інструкціями працівників;
-обчислення загального, страхового стажу;
-складання та ведення графіку відпусток працівників.

Діловод інженерно-технічного департаменту

з 08.2022 по 12.2022 (4 місяці)
ТОВ «Готель Менеджмент» (InterContinental Kyiv), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов’язки:
-ведення обліку руху внутрішньої документації інженерно-технічного департаменту;
-формування справ з договорами, відслідковування строку їх дії;
-участь в підготовці проектів договорів;
-забезпечення збереження ліцензійних документів, допусків для працівників інженерно-технічного департаменту;
-прийом внутрішніх/зовнішніх запитів та підготовка відповідей;
-ведення встановленої звітно-облікової документації з кадрових питань інженерно-технічного департаменту.

Головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи

з 01.2021 по 07.2022 (1 рік 6 місяців)
Городищенська міська рада Черкаської області, м.Городище, Черкаська область (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
-ведення встановленої звітно-облікової документації з кадрових питань;
-підготовка розпоряджень по виконавчому комітету міської ради з кадрових питань (прийняття на роботу, звільнення, надання відпустки, відрядження тощо);
-формування, ведення та зберігання особових справ працівників виконавчого комітету Городищенської міської ради (загальна чисельність працівників складає 110 чол.);
-ведення військового обліку, бронювання працівників;
-ведення табеля обліку робочого часу працівників;
-облік, внесення відповідних записів та зберігання трудових книжок за бажанням працівників згідно чинного законодавства;
-підготовка та ознайомлення з посадовими інструкціями працівників;
-підготовка документів про присвоєння відповідних рангів посадових осіб місцевого самоврядування;
-обчислення загального, страхового стажу роботи та стажу роботи в органах місцевого самоврядування;
-формування кадрового резерву виконавчого комітету міської ради, організація роботи з особами, включеними до кадрового резерву;
-організація конкурсного відбору кандидатів на зайняття посад в органах місцевого самоврядування;
-складання та ведення графіку відпусток працівників.

Спеціаліст з питань формування та ведення реєстру територіальної громади (26.05.2017 р. – посаду перейменовано на Державний реєстратор)

з 04.2016 по 01.2021 (4 роки 9 місяців)
Городищенська міська рада Черкаської області, м.Городище, Черкаська область (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
-формування та ведення Реєстру територіальної громади;
-надання адміністративних послуг щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;
-надання консультацій щодо реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб згідно чинного законодавства;
-ведення обліку безхозного майна на території м. Городище;
-виконання доручень та розпоряджень міського голови.

Службові досягнення:
01.04.2016 - присвоєно 15 ранг 7 категорії посадової особи місцевого самоврядування;
02.05.2018 - присвоєно 14 ранг 7 категорії посадової особи місцевого самоврядування;
03.02.2020 - присвоєно 11 ранг 5 категорії посадової особи місцевого самоврядування.

Головний державний ревізор – інспектор сектору доходів і зборів з фізичних осіб

з 08.2014 по 03.2016 (1 рік 7 місяців)
Городищенське відділення Корсунь-Шевченківської ОДПІ, м.Городище, Черкаська область (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
-організація та контроль за достовірністю, повнотою нарахування та своєчасністю сплати єдиного податку фізичними особами – підприємцями;
-організація та контроль за достовірністю, повнотою нарахування та своєчасністю сплати єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування фізичними особами – підприємцями, само зайнятими та юридичними особами;
-організація та контроль за поданням платниками єдиного податку та єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування передбаченої законом звітності (декларацій, звітів, розрахунків тощо);
-проведення документальних та камеральних перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного податку та єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;
-проведення фактичних перевірок платників єдиного податку та єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Службові досягнення:
28.10.2014 - присвоєно спеціальне звання «Інспектор податкової та митної справи ІІІ рангу».

Оператор комп’ютерного набору

з 10.2013 по 07.2014 (9 місяців)
Городищенське віділення Корсунь-Шевченківської ОДПІ., м.Городище, Черкаська область (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
-комп’ютерна обробка документів (набір, опрацювання, зберігання, накопичення та друк документів, що надходили до відділу);
-ведення та зберігання особових справ суб'єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб;
-проведення змін в облікових картках платників земельного податку, єдиного податку та єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Освіта

Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького

Облік і аудит, Черкаси
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

вересень 2009 р. – червень 2013 р. - Черкаський національний університет ім.. Богдана Хмельницького, базова вища освіта за спеціальністю «Облік і аудит», диплом бакалавра (денна форма навчання).

вересень 2013 р. – червень 2014 р. - Черкаський національний університет ім.. Богдана Хмельницького, повна вища освіта за спеціальністю «Облік і аудит», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Додаткова освіта та сертифікати

Черкаський регіональний центр підвищення кваліфікації - свідоцтво

2021 р. - Підвищила кваліфікацію за спеціальною короткостроковою програмою "Здійснення кадрової політики в органах місцевого сам

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook ABBYY FineReader Adobe Acrobat Reader Adobe ABBYY DC Володіння комп’ютером (знання MSOffice: World, Excel, Power Po Володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обла Податкове законодавство Досвід ведення документації з кадрових питань

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, здатність швидко навчатися.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня, дітей немає.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: