Резюме від 13 березня 2023 Файл

Ірина

Фінансист економіст

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КАРЛОВА
ІРИНА ВІКТОРІВНА
персональні дані
Дата народження: 30.09.1977
Сімейний стан: не одружена
Домашній адрес: Украина, м.Ніжин,
вул.Незалежності,40кв.29;
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

О с в і т а:

2005 – 2008 Міжрегіональна Академія Управління Персоналом
За спеціальністю «менеджмент організацій»
Спеціалізація: Медичний та фармацевтичний менеджмент.
Присвоєно кваліфікацію СПЕЦІАЛІСТА менеджер медицини та фармації

2008 – 2011 Міжрегіональна Академія Управління Персоналом
За спеціальністю «Фінанси»
Спеціалізація: Міжнародна економіка та фінанси
Присвоєно ступінь МАГІСТРА з фінансів
(дипломна робота на тему: планування фінансової санації (оздоровлення) неплатоспроможного підприємства)

2012 р. Додаткова освіта:
Міжрегіональна Академія Управління Персоналом
Свідоцтво№2 про присвоєння кваліфікації арбітражного
керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора)
здійснення діяльності Арбітражного керуючого КВЕД 64.20, 70.10, 70.21

Досвід роботи:
з 2012 року

Антикризове управління державних, комунальних, приватних, акціонерних підприємств. Виконання обов’язків керівника підприємств.
Досвід роботи з правоохоронними органами, податковими органами.
Досвід роботи в судах загальної юрисдикцiї, господарських, адміністративних судах першої, апеляційної та касаційних інстанцій. Впевнене знання законодавства України.

Практичні навички:
Реєстрація юридичних осіб, реорганізація, злиття, поділ підприємств, припинення юридичної особи з вирішенням кадрових питань.
Проведення інвентаризації, аналізу фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності підприємства та становища на ринках підприємства та використання результатів такого аналізу для оптимізації роботи підприємств та інше.
Претензійно позовна робота.
Робота з кредиторами, дебіторами підприємства та іншими контрагентами підприємств.
Укладання договорів, угод, організація проведення торгів, аукціонів.
Навички ведення перемовин.
Складання офіційних листів, заяв, запитів, претензій, позовних заяв та інше,
ведення ділової кореспонденції ведення документообігу,ведення ділової переписки вміння працювати в стресових ситуаціях.

Знання ПК Впевнений користувач (Word, Excel, Outlook Express, Internet) користування різними електронними державними та іншими реєстрами та інше за необхідності.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: