Резюме від 24 листопада 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/857187

Секретар, офіс-адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-адміністратор

з 08.2011 по нині (12 років 9 місяців)
Оренда та надання у користування рухомого і нерухомого майна

Освіта

2003 – 2008 Київський університет туризму, економіки і права. Спеціальність «Правознавство». Кваліфікаційний рівень - спеціаліст.

Юридичний, спеціаліст, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Київський університет ім. М.П. Драгоманова закінчила курси з англійської мови за рівнем-Elementary

3 місяці

Знання і навички

MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS Excel Internet Explorer

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

ХАРСІКА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Проживання: м. Київ.
Місце і дата народження: 13.11.1985 року.

ОСВІТА

ВИЩА
2003-2007 Київський університет туризму, економіки і права, спеціальність правознавство, освітньо-кваліфікаційний рівень – бакалавр.

2007-2008 Київський університет туризму, економіки і права, спеціальність правознавство, освітньо-кваліфікаційний рівень – бакалавр права.

СЕРЕДНЯ
1993 - 1996 загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів номер 17
м. Києва.
1996-2003 загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 320 м. Києва.

ДОСВІД РОБОТИ
01 січня 2018 року була переведена на посаду офіс-адміністратор на Товариство з обмеженою відповідальністю «Явір-95» де і працюю по теперішній час.

З 01 січня 2017 року у зв’язку з переведенням з Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Лігес» на Товариство з обмеженою відповідальністю «СВІТ-СТАР ЛТД» працювала на посаді офіс-менеджер до 31 грудня 2017 року.

01 січня 2016 року була переведена з Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс Дім» на Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Лігес» на посаду офіс – менеджер де працювала до 31 грудня 2016 року.

З 01 серпня 2011 до 31 грудня 2015 року працювала в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Офіс Дім» на посаді офіс – менеджер (секретар).
Основні обов‛язки:
- прийом і розподілення вхідних дзвінків;
- організація документообігу;
- прийом відвідувачів;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- реєстрація вх./вих. документів;
- відправка/прийом факсу;
- набір документів;
- ксерокопіювання документів.

У 2011 році проходила стажування у Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ на посаду провідного спеціаліста відділу кадрового забезпечення апарату та підвищення кваліфікації управління кадрової роботи.
Основні обов’язки:
- формування особових справ працівників суду;
- введення даних до системи "Кадри";
- ведення діловодства суду.

З 05 березня по 05 квітня 2011 працювала у Вищому спеціалізованому суді України на посаді спеціаліста II категорії відділу опрацювання вхідної і вихідної кореспонденції
Основні обов’язки:
- опрацювання вхідної та вихідної кореспонденції.

З 18 серпня 2008 по 30 листопада 2009 року працювала у Вищому господарському суді України на посаді секретаря суду відділу спеціалістів управління забезпечення роботи судової палати з розгляду спорів, пов’язаних з державним регулюванням економічних відносин.

Основні обов’язки:
- передача термінових документів в судове засідання;
- реєстр додаткових документів;
- підготовка реєстрів справ до розгляду;
- отримання та сортування пошти;
- ведення журналу для фіксування перерв та відкладень судових засідань;
- сортування нарядних копій постанов та ухвал відповідно до місця їхнього надходження;
- реєстр повернень судових відправлень.

Січень 2007 – лютий 2007 виробнича практика в Державній виконавчій службі Печерського району:

Основні обов‘язки:
– ведення юридичної документації (сортування документів, оформлення повідомлень про заборгованість);

Січень 2006 – лютий 2006 виробнича практика в Шевченківському РУГУ МВС:

Основні обов‘язки:
– участь в слідчому експерименті;
– часткове ведення юридичної документації.

Січень 2005 – лютий 2005 виробнича практика в Подільській державній районній адміністрації
Посада: оператор ПК.

Основні обов‘язки:
– попередження юридичних осіб про виникнення надзвичайних ситуацій.

Січень 2004 – лютий 2004 стажування в судовій палаті Подільського районного суду
Основні обов‘язки:
– робота з матеріалами стосовно кримінальних, цивільних та особових справ, які зберігаються в архіві суду;

Навички:

Microsoft Office (Word, Excel), Internet Еxplorer.


ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Закінчила курси користувачів ПК (отримала свідоцтво «Оператор комп'ютерного набору»).
2010 Київський університет імені М. П. Драгоманова, закінчила курси підвищення кваліфікації з іноземної мови за рівнем - Elementary.

ОСОБИСТІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Надійна, відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, швидко навчаюсь та в процесі роботи реалізовую набуті навички.

Громадянство: громадянка України.

Володіння мовами:

Українська – вільно;
Російська – вільно;
Англійська – Elementary.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: