Резюме від 19 вересня 2023 Файл

Ольга

Customer service manager, technical support specialist

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЬГА РЕМЕЗ
ОПЕРАТОР КОНТАКТ-ЦЕНТРУ, СПЕЦІАЛІСТ
ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ

ПІДСУМОК
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Професійний представник служби підтримки клієнтів Call-центру,
який прагне надати ввічливу, швидку, детальну та точну
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
підтримку. Досвід керувати вихідними та вхідними дзвінками та
Київ, Україна вирішувати екстрені проблеми з терпінням і тактом.

НАВИЧКИ ДОСВІД РОБОТИ
Стресостійкість ФАХІВЕЦЬ З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ КОЛЛ-ЦЕНТРУ
Досвід роботи з запереченнями Meest China 2021- 2022
Грамотна і чітка мова
Прийом чатів та дзвінків від клієнтів, надання консультацій щодо послуг
Спілкування з клієнтами по
компанії та питань щодо закупівлі товарів з китайських маркетплейсів та
різноманітним каналам доставки посилок з Китаю в Україну
Вирішення проблем Прийом великої кількості клієнтів із позитивним настроєм та зосередженістю
на задоволенні клієнтів.
Робота з CRM
Фіксація дзвінків та скарг за допомогою бази даних CRM колл-центру.
Гнучкість
Зв'язок зі складом у Китаї, вирішення питань, що виникають

ОСВІТА ОПЕРАТОР КОЛЛ-ЦЕНТРУ

БАКАЛАВР ФІЛОСОФІЇ Інго 2019 - 2021
2011-2015
Фіксанція звернень у компанію щодо настання страхового аипадку.
Національний педагогічний Допомога клієнтам, відповідаючи на запитання та відповідаючи на
університет імені Драгоманова запити.

МАГІСТР РЕЛІГІЄЗНАВСТВА Надання виняткового обслуговування кожного клієнта,
2015-2017 використовуючи обширні знання про продукти та послуги та
Національний педагогічний створюючи привітний позитивний досвід.
університет імені Драгоманова
АГЕНТ СЛУЖБИ ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ КОЛЛ-ЦЕНТРУ

ВОЛОДІННЯ Samsung Electronics 2017 - 2019

МОВАМИ Обробка понад 90 дзвінків щодня, включаючи технічні консультації в
режимі онлайн, інформування про нові продукти та послуги

Українська Отримав численні позитивні відгуки, які підтверджують відданість
Англійська відмінному обслуговуванню клієнтів.
Російська
Іспанська Аналіз та передача питань та скарг до визначених відділів для
розслідування та реагування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: