Сергій

Менеджер по закупкам, продажам, инновациям и рекламе, 17 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник отдела продаж и логистики

з 01.2012 по 05.2012 (4 місяці)
ДП ПАО «Киевхлеб» «Сквирский хлебозавод» (Харчова промисловість)

Обязанности: контроль за выполнением должностных обязанностей подчиненным персоналом; подбор новых сотрудников. Изучение рынка регионального разветвления торговой сети предприятия, проведение маркетологических исследований, составление аналитических, отчетных и плановых таблиц Microsoft Excel, разработка ценовой политики, создание современных прайс-каталогов, поддержание плодотворного сотрудничества с существующими и поиск новых клиентов, заключение договоров, контроль за взаиморасчетами с контрагентами, формирование оперативной и итоговой отчетности и предоставление в высшие отделы организации.

Менеджер материально-технического обеспечения

з 06.2005 по 05.2008 (2 роки 11 місяців)
Завод ОАО "Трібо" (химическая, (безасбестотехнические изделия для машино- и автомобилестроительной отрасли))

Обеспечение производства материально-техническими ценностями; проведение тендерных кампаний, маркетинговых исследований; контроль за взаиморасчётами с контрагентами; составление и подписание договоров о сотрудничестве (поставках); контроль за наличием материально-технических ценностей на складах предприятия, их соответствие потребностям и лимитирование запасов; ведение логистической работы.

Менеджер по продажам; менеджер по закупкам

з 03.2001 по 05.2005 (4 роки 2 місяці)
Мебельная фабрика "Мебитар" (производство и реализация различных видов мебельной продукции)

Поиск новых партнёров (оптовых покупателей, диллеров), составление договоров, ведение логистических расчётов, гарантийное сопровождение;
Поиск новых выгодных поставщиков, сравнительный анализ цен, контроль за взаиморасчётами, ведение логистической работы, контроль и обеспечение производственных потребностей.

Освіта

Восточно-европейский университет экономики и менеджмента

Менеджмент организаций, Черкассы
Вища, з 2001 по 2005 (3 роки 8 місяців)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • Internet Explorer
  • Бухгалтерський облік
  • ABBYY FineReader
  • Adobe
  • Комуникабельность, составление договоров о сотрудничестве.
  • Контроль и ведение взаиморасчётов с контрагентами.
  • Компьютерный бухгалтерский учёт, контроль и распределение складс
  • Планирование и осуществление закупок, логистическое сопровождени
  • MS Access
  • Знание программы бухучета 1С (версии: 7.7 и 8.2)
  • Уверенное владение программами Microsoft Word, Excel...

Рекомендації

Плохотнюк Николай Григорьевич

Плохотнюк Николай Григорьевич

Главный менеджер управления департаменат материально-технического обеспечения, ОАО "Трібо"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Резюме

Сергій Володимирович Савчук
Рік народження 1976;

Місце проживання (реєстрації): м. Біла Церква, вул. Київська, 25, кв.46-б
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Сімейний стан: одружений, син 1998р.н., син 2002р.н.;

Освіта:
Вища, кваліфікаційний рівень – спеціаліст, спеціальність – менеджмент організацій, професія – менеджер-економіст, вищий навчальний заклад – Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, роки навчання – 2001-2005рр..;

Попереднє місце роботи (починаючи з останнього):
КЗ КОР "Київський обласний центр олімпійської підготовки" (підготовка та повне забезпечення спортсменів олімпійців)
(2020 - 2022) посада - уповноважена особа з публічних закупівель
Функціональні обов'язки:
Проведення повного матеріально-технічного забезпечення закладу. Укладання договорів різного спрямування: постачання, закупівлі, надання-отримання послуг тощо. Приймання заявок і їх виконання з метою забезпечення всіх потреб закладу. Комунікація з клієнтами постачальниками.
•ДП ПАТ «Київхліб» «Сквирський хлібозавод» (виробництво хлібобулочних та кондитерських виробів)
(2012р.) посада – начальник відділу продаж і логістики
Функціональні обов’язки: контроль за виконанням посадових обов’язків підлеглим персоналом; підбір нових працівників. Вивчення ринку регіонального розгалуження торговельної мережі підприємства, проведення маркетологічних досліджень, складання аналітичних, звітних та планових таблиць Microsoft Excel, розробка цінової політики, створення сучасних прайсів-каталогів; підтримання плідної співпраці з існуючими та пошук нових клієнтів, укладання договорів, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами; формування оперативної та підсумкової звітності й подання у вищі інстанції.

·Територіальне медичне обєднання м.Білої Церкви(2010р.) посада – завідуючий відділом обліку та медстатистики

Київський обласний музично-драматичний театр ім.. П.К.Саксаганського
(2008 -2009рр..) посада – начальник відділу маркетингу і реклами;
функціональні обов’язки – вивчення та аналіз території діяльності з метою її розширення, контроль та аналіз ефективності роботи адміністраторів, постановка завдань, налагодження нових стосунків та підтримання здобутих щодо співпраці зі ЗМІ, дизайнерськими, поліграфічними, друкарськими, рекламними підприємствами з метою масової популяризації та підвищення репутації закладу.

ВАТ „Трібо” (завод з виготовлення фрикційних виробів для автомобіле-, машинобудівних та інших галузей)
(2006 – 2008рр..) посада – старший менеджер департаменту матеріально-технічного забезпечення; функціональні обов’язки – складання загальної потреби в сировині та графіку поставок, пошук найприйнятніших організацій-постачальників, укладання договорів на поставку сировини, замовлення рахунків-фактур, подання їх на оплату, вирішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, контроль за залишками сировини на центрально-матеріальному складі, прийняття внутрішніх заявок від підрозділів заводу, виписка внутрішніх накладних на відпуск сировини підрозділам заводу, своєчасна реалізація неліквідів.
(2005 – 2006рр..) посада – економіст відділу матеріально-технічного постачання;
функціональні обов’язки – проведення аналізу й оцінки контрагентів-постачальників, укладення договорів, контроль за взаєморозрахунками, аналіз місячних потреб в сировині, контроль за змінами цін на сировину, складання плану місячних потреб сировини.

Білоцерківська меблева фабрика „Мебітар”
(2003 – 2005рр..) посада – менеджер з постачання;
функціональні обов’язки – прийом внутрішніх заявок, знаходження підприємств-постачальників, вигідніших за ціною, якістю та відповідністю технічним вимогам виробництва, замовлення рахунків-фактур, подання їх до оплати, вирішення логістичних питань щодо поставки замовленої сировини та матеріально-технічних комплектуючих, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами.
(2001 – 2003рр..) посада – менеджер зі збуту;
функціональні обов’язки – укладення договорів, реалізація меблів, прийом замовлень, введення їх до виконання, виписка рахунків-фактур, рішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, прийом рекламацій.


Професійні якості: знання програми бухобліку 1С (версії 7.7 та 8);
володіння програмами Microsoft Word, Excel, Internet Explorer.
Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, наполегливість, комунікабельність, трудолюбивість, легка навчаємість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: