Резюме від 14 лютого 2022

Сергій

Менеджер по материально-техническому обеспечению, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Вінниця, Київ, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Восточно-европейский университет экономики и менеджмента

Менеджмент организаций, Черкассы
Вища, з 2001 по 2005 (3 роки 7 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Internet Explorer Бухгалтерський облік ABBYY FineReader Adobe Комуникабельность, составление договоров о сотрудничестве. Контроль и ведение взаиморасчётов с контрагентами. Компьютерный бухгалтерский учёт, контроль и распределение складс Планирование и осуществление закупок, логистическое сопровождени MS Access Знание программы бухучета 1С (версии: 7.7 и 8.2) Уверенное владение программами Microsoft Word, Excel...

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Николай Григорьевич Плохотнюк

Николай Григорьевич Плохотнюк

Старший менеджер департамента материально-технического обеспечения, "Трібо" ООО

Контактні дані приховані

Додаткова інформація


Резюме

•Сергій Володимирович Савчук
•Рік народження 1976;
•Місце проживання (реєстрації): м. Біла Церква, вул. Київська, 25
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
•Сімейний стан: одружений, син 1998р.н., син 2002р.н.;
•Освіта:
•Вища, кваліфікаційний рівень – спеціаліст, спеціальність – менеджмент організацій, професія – менеджер-економіст, вищий навчальний заклад – Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, роки навчання – 2001-2005рр..;

•Попереднє місце роботи (починаючи з останнього):
•Білоцерківське територіальне медичне об’єднання (комплекс лікувальних закладів охорони здоров’я)
(2010р.) посада – завідуючий обліком та медстатистикою;
функціональні обов’язки: контроль за виконанням посадових обов’язків підлеглими, ведення обліку, збір статистичних даних, формування статистичної документації, стеження за поданням в зазначені терміни звітної документації до контролюючих установ.

•ПП «Алстек» (виробництво метало-пластикових конструкцій)
(2009р.) посада – начальник відділу маркетингу та інновацій;
функціональні обов’язки: проведення маркетингових досліджень, моніторингу ринків різних видів продукції, аналіз отриманої інформації, використання для покращення конкурентоспроможності та стійкості на діючому ринку виготовлюваної продукції, а також задля впровадження нових напрямків торговельної та виробничої діяльності. Здійснення рекламної кампанії в ЗМІ та Internet.

•Київський обласний музично-драматичний театр ім. П.К.Саксаганського
(2008 -2009рр..) посада – начальник відділу маркетингу і реклами;
функціональні обов’язки: вивчення та аналіз території діяльності з метою її розширення, контроль та аналіз ефективності роботи адміністраторів, постановка завдань, налагодження нових стосунків та підтримання здобутих щодо співпраці зі ЗМІ, дизайнерськими, поліграфічними, друкарськими, рекламними підприємствами з метою масової популяризації та підвищення репутації закладу.

•ВАТ „Трібо” (завод з виготовлення фрикційних виробів для автомобіле-, машинобудівних та інших галузей)
(2006 – 2008рр..) посада – старший менеджер департаменту матеріально-технічного забезпечення; функціональні обов’язки: складання загальної потреби в сировині та графіку поставок, пошук найприйнятніших організацій-постачальників, укладання договорів на поставку сировини, замовлення рахунків-фактур, подання їх на оплату, вирішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, контроль за залишками сировини на центрально-матеріальному складі, прийняття внутрішніх заявок від підрозділів заводу, виписка внутрішніх накладних на відпуск сировини підрозділам заводу, своєчасна реалізація неліквідів.
(2005 – 2006рр..) посада – економіст відділу матеріально-технічного постачання;
функціональні обов’язки: проведення аналізу й оцінки контрагентів-постачальників, укладення договорів, контроль за взаєморозрахунками, аналіз місячних потреб в сировині, контроль за змінами цін на сировину, складання плану місячних потреб сировини.

•Білоцерківська меблева фабрика „Мебітар”
(2003 – 2005рр..) посада – менеджер з постачання;
функціональні обов’язки: прийом внутрішніх заявок, знаходження підприємств-постачальників, вигідніших за ціною, якістю та відповідністю технічним вимогам виробництва, замовлення рахунків-фактур, подання їх до оплати, вирішення логістичних питань щодо поставки замовленої сировини та матеріально-технічних комплектуючих, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами.


(2001 – 2003рр..) посада – менеджер зі збуту;
функціональні обов’язки: укладення договорів, реалізація меблів, прийом замовлень, введення їх до виконання, виписка рахунків-фактур, рішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, прийом рекламацій.


•Професійні якості: знання програми бухобліку 1С (версії 7.7 та 8);
впевнене володіння програмами Microsoft Word, Excel, Internet Explorer.
•Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, наполегливість, трудолюбивість, комунікабельність, легка навчаємість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: