Сергій

Директор по продажам, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту (бувша Черкаська академія економіки і менеджменту

Економіки і менеджменту, Біа Церква
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • Internet Explorer
  • Бухгалтерський облік
  • ABBYY FineReader
  • Adobe
  • Комуникабельность, составление договоров о сотрудничестве.
  • Контроль и ведение взаиморасчётов с контрагентами.
  • Компьютерный бухгалтерский учёт, контроль и распределение складс
  • Планирование и осуществление закупок, логистическое сопровождени
  • MS Access
  • Знание программы бухучета 1С (версии: 7.7 и 8.2)
  • Уверенное владение программами Microsoft Word, Excel...

Додаткова інформація

Резюме

•Сергій Володимирович Савчук
•Рік народження 1976;
•Місце проживання (реєстрації): м. Біла Церква, вул. Київська, 25
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
•Сімейний стан: одружений, син 1998р.н., син 2002р.н.;
•Освіта:
Вища, вищий навчальний заклад – Східноєвропейський університет економіки і менеджменту (бувша Черкаська академія економіки і менеджменту, Інститут управління охороною здоров’я),
кваліфікаційний рівень – спеціаліст,
напрям підготовки – менеджмент організацій,
спеціалізація – менеджмент в галузі охорони здоров’я,
• спеціальність – менеджер-економіст. , роки навчання – 2001-2005рр..;

•Попереднє місце роботи (починаючи з останнього):
• КЗ КОР "Київський обласний центр олімпійської підготовки" (підготовка та повне забезпечення спортсменів олімпійців)
(2020 - 2022) посада - уповноважена особа з публічних закупівель
Функціональні обов'язки:
Проведення повного матеріально-технічного забезпечення закладу. Здійснення всіх видів закупівель. Укладання договорів різного спрямування: постачання, закупівлі, надання-отримання послуг тощо. Приймання заявок і їх виконання з метою забезпечення всіх потреб закладу. Комунікація з клієнтами постачальниками.
•ДП ПАТ «Київхліб» «Сквирський хлібозавод» (виробництво хлібобулочних та кондитерських виробів)
(2012р.) посада – начальник відділу продаж і логістики
обов’язки: контроль за виконанням посадових обов’язків підлеглим персоналом; підбір нових працівників. Вивчення ринку регіонального розгалуження торговельної мережі підприємства, проведення маркетологічних досліджень, складання аналітичних, звітних та планових таблиць Microsoft Excel, розробка цінової політики, створення сучасних прайсів-каталогів; підтримання плідної співпраці з існуючими та пошук нових клієнтів, укладання договорів, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами; формування оперативної та підсумкової звітності й подання у вищі відділи організації.
•Білоцерківське територіальне медичне об’єднання (комплекс лікувальних закладів охорони здоров’я)
(2010р.) посада – завідуючий обліком та медстатистикою;
обов’язки: контроль за виконанням посадових обов’язків підлеглими, ведення обліку, збір статистичних даних, оперування програмою «Медстат», формування статистичної документації, стеження за поданням в зазначені терміни звітної документації до контролюючих установ.
•ВАТ „Трібо” (завод з виготовлення фрикційних виробів для автомобіле-, машинобудівних та інших галузей)
(2006 – 2008рр..) посада – старший менеджер департаменту матеріально-технічного забезпечення;
обов’язки: складання загальної потреби в сировині та графіку поставок, пошук найприйнятніших організацій-постачальників, ведення переговорів, укладання договорів на поставку сировини, замовлення рахунків-фактур, подання їх на оплату, вирішення логістичних питань, контроль взаєморозрахунків з контрагентами, контроль залишків сировини на центральному складі, прийняття внутрішніх заявок від підрозділів заводу, виписка в програмі бухобліку 1С (версії 7.7 та 8) внутрішніх накладних на відпуск сировини підрозділам заводу, своєчасна реалізація неліквідів.
(2005 – 2006рр..) посада – економіст відділу матеріально-технічного постачання;
обов’язки: проведення аналізу й оцінки контрагентів-постачальників, укладення договорів, контроль за взаєморозрахунками, аналіз місячних потреб в сировині, контроль за змінами цін на сировину, складання плану місячних потреб сировини.

•Білоцерківська меблева фабрика „Мебітар”
(2003 – 2005рр..) посада – менеджер з постачання;
функціональні обов’язки: прийом внутрішніх заявок, знаходження підприємств-постачальників, вигідніших за ціною, якістю та відповідністю технічним вимогам виробництва, замовлення рахунків-фактур, подання їх до оплати, вирішення логістичних питань щодо поставки замовленої сировини та матеріально-технічних комплектуючих, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами.
(2001 – 2003рр..) посада – менеджер зі збуту;
функціональні обов’язки: укладення договорів, реалізація меблів, прийом замовлень, введення їх до виконання, виписка рахунків-фактур, рішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, прийом рекламацій.

•Професійні якості: знання програми бухобліку 1С (версії 7.7 та 8);
впевнене володіння програмами Microsoft Word, Excel, Internet Explorer.
•Особисті якості: відсутність шкідливих звичок, комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, наполегливість, трудолюбивість, легка навчаємість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: