Резюме від 15 березня 2023 Файл

Юлія

Керівник відділу продажу

Вік:
37 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Юлія Підкуйко
Орієнтований на результат менеджер з досвідом у розвитку продажів та сервісу,
відкритті та релокації точок продажу та обслуговування.
Беру на себе відповідальність за свої дії та дії команди, вмію вести команду до
результату, багатозадачна.

Досвід роботи
2022 - поточний час
Мережа аптек АНЦ
03.05.1987
тел Регіональний менеджер мережі аптек
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досягнення
Email
·Перевиконую плани продажів на 5-10%
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
·Знизила відтік персоналу до 0% на поточний місяць в рамках великої конкуренції на
Адреса ринку аптек
м. Дніпро
Посадові обов’язки
Освіта ·Забезпечення виконання планів продажів та KPI регіону (28 аптек)
·Підвищення ефективності співробітників, керівників аптек
2004-2009 ·Організація та контроль роботи аптек, планування їх роботи, постановка та контроль
Національний гірничий університет виконання завдань керівниками
Спеціальність: менеджмент
·Проведення аудиту аптек
зовнішньоекономічної діяльності
Кваліфікація: менеджер ЗЕД, ·Забезпечення команди інструментами для реалізації цілей (моніторинг конкурентів,
менеджер-управитель додаткові маркетингові активності, розширення асортименту тощо)
·Оптимізація процесів роботи

Знання мов ·Підбір та адаптація персоналу
·Вирішення нестандартних питань
Українська - вільно
2019 - 2022
Англійська - вище середнього
АТ "Альфа-Банк Україна" ("Сенс Банк")

Додаткові відомості Керівник контакт-центру продажів

Досягнення
Права категорії В
·Перевиконувала плани продажів на 10-15%
Власний автомобіль ·Збільшила конверсію продажів карткових та грошових кредитів до 1,5 разів
·Реалізувала перехід продажів з оффлайн до онлайн (з продажів через відділення до
Тренінги продажів через мобільний додаток)
·Знизила відтік персоналу з 30% до 10% за 3 місяці
«Психологія продажів»
«Школа менеджерів Lion» ·Поновлення продажів у воєнний час
Ефективне управляння продажами
«Odyssey» - тренінг, що проводили топ Посадові обов’язки
менеджери Home Credit Group (Прага). ·Управління та координація кол-центру продажів (~200 чол.)
Модулі: ·Забезпечення виконання планів продажів та KPI, підвищення продуктивності агентів,
«Leading Self», «Leading Teams», керівників команд продажів
«Leading Projects», «Leading to Care»
·Розробка систем KPI, бонусних та мотиваційних програм
«мотивація на основі теорії поколінь»
·Участь у розробці та впровадженні систем навчання, контролю, мотивації
«Інтерв’юінг»
«залученість 24/7» співробітників
«Профайлінг» ·Участь у розробці та впровадження пілотних проектів
«Ситуаційне керівництво» ·Планування, впровадження та аналіз ефективності проектів для підвищення продажів
«Мотиваційне керівництво» ·Оптимізація процесів роботи
«Управління складними ·Підбір та адаптація персоналу
перемовинами»
2018-2019

ТОВ "Воля"

Регіональний менеджер з розвитку центрів обслуговування та
продажів
Досягнення
·Відкрила 4 центри продажів та обслуговування без втрати трафіку і прибутку та із
зменшенням подальших витрат на об’єкти.
·Реалізувала проект по запуску альтернативного каналу продажів – телемаркетинг у
центрах оффлайн продажів «з нуля» з наступним досягненням конверсії рівня КЦ
компанії. Ефект: приріст планів продажів на 15%
·Збільшила відсоток утримання клієнтів Компанії на 10%
·Стала кращим регіональним менеджером за результатами продажів, утримання
абонентів, якості обслуговування за 2018 рік
·Перевиконувала план продажів на ~10%

Посадові обов’язки
·Управління 28 центрами продажів та обслуговування Східного регіону
·Реалізація стратегії продажів Компанії на території регіона
·Відкриття нових центрів продажів та обслуговування
·Аналіз ринку, продажів та відтоку клієнтів з наступною ініціацією та контролем
активностей для приросту KPI
·Підбір, адаптація, навчання керівників центрів продажу та обслуговування
·Формування ефективної команди менеджерів Регіону
·Розробка систем KPI, бонусних та мотиваційних програм
·Участь у розробці кампаній просування послуг та формування позитивного іміджу
Компанії у Регіоні, враховуючи місцеву специфіку

2017-2018

ТОВ "Воля"

Керівник центрів продажів та обслуговування
Досягнення
·Показала найкращу динаміку зростання продажів рік до року по Східному регіону
·Сформувала ефективну команду, початково маючи нестачу більше 50% персоналу
·Стабільно перевиконувала KPI
·Перша в регіоні реалізувала продаж нового продукту Компанії

Посадові обов’язки
·Планування, організація та контроль робочого процессу центрів продажів та
обслуговування
·Аналіз та оцінка результатів продажів та відтоку
·Своєчасне реагування на зниження ефективності показників
·Розробка заходів для виконання планів продажів та KPI
·Забезпечення інформаційної підтримки співробітників
·Підбір та адаптація персоналу

2015-2016

ТОВ "Хомер Софтвер Хаус"

Керівник відділу стягення заборгованості (аутсорсинговий кол-
центр банку)

2010-2015

ТОВ "Хомер Софтвер Хаус"

Супервізор групи клієнтського стягнення (аутсорсинговий кол-
центр банку)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: