Резюме від 25 жовтня 2023 PRO

Olha

Керівник відділу збуту та розвитку, 52 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу/напрямку, АнтиКризовий консультант

з 03.2023 по нині (1 рік 2 місяці)
Ваша компанія, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

*Великий досвід - 23 роки у продажах з 1999 по теперішній час (від продавця до власника) = у різних сферах діяльності (продукт та послуги) = це В2С (роздрібні мережі магазинів, клініки) та В2В = оптові компанії, а також онлайн проекти, інтернет магазини, маркетплейси і звичайно ж мої улюблені виробничі компанії.

Досвід який дає можливість збільшувати продажі Х9 за 5 місяців (є лист подяки)

B2B та B2C, Україна та Індія, Бразилія, Англія, Казахстан, Польща, Німеччина, Латвія (НЕ допомагаю розвивати: ігровий бізнес, страхування, ломбардна та кредитна діяльність, мережевий бізнес та Бізнес з Росії!)

*робота Виконавчим директором (3 напрями одночасно)
*АнтиКризовий менеджер, іноді Траблшутер :-) (аналіз підприємств, систем продажу за всіма ключовими показниками, розробка та впровадження Рішень = продукт, ціна, персонал, цільова аудиторія, географія продажів, канали збуту та маркетинг, рим (рекл.прод) , стратегія, корпоративна культура, бізнес-процеси, звітність, інновації, конкуренти.
*Керівником відділу продажів (величезний досвід створення відділів з нуля (онлайн та офлайн), а також управління командою, від підбору, розробки процесів та до впровадження автоматичних платформ (Бітрікс24) з CRM, IP телефонією та повною звітністю).
*Керівником відділу з розвитку компанії (аналіз, розробка та впровадження плану, відповідно до цілей та завдань) = інноваційні підходи у розвитку компаній та продукту - від розробки до виведення на ринок нових колекцій, розвиток кожного співробітника необхідним скилам (навичкам), пошук нових категорій цільової аудиторії, розширення географії продажів, додавання нових каналів збуту, впровадження системного маркетингу онлайн та офлайн, розробка реклам.прод, створення ідеології та корпоративної культури, розробка та/або коригування бізнес процесів відділу продажів, є досвід розробки бізнес процесів виробництва, постійний контроль звітності , аналіз конкурентів.
*HR (підбір, аналіз, адаптація, навчання, атестація, мотивація персоналу)
*Директором напрямів (створення та впровадження напрямків з «0») як за продуктом, так і за послугами
*Бізнес Тренер (розробка та проведення тренінгів з продукту, технік продажів, роботи з ціл. аудит, маркетингу, бізнес процесів компанії тощо)
*Розробник Корпор. Книги Продаж (розробка та впровадження ККП)
*Помічник Керівника та Маркетолог у міжнародній компанії (суперінтересні завдання по всьому світу = Індія, Бразилія, Англія, Казахстан, Польща, Німеччина, Латвія == робота з різною цільовою аудиторією з різним менталітетом)
*Мислення підприємця дозволяє бачити компанію в цілому, самостійно проводити аудит, виявляти слабкі місця компанії та протягом коротких термінів пропонувати рішення і впроважувати його в життя.

Антикризовий консультант

з 10.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
1-TECH "Первая Техническая Компания", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Було проведено:

* аналіз підприємства

* формування фотографій робочого дня та всіх процесів компанії

* опис бізнес процесів на момент тут та зараз

* проведення аналізу роботи з цільовою аудиторією

Досягнення на сьогодні:

*розробка = формування стандартизації бізнес процесів відділу продаж, з урахуванням точок зростання та плану розвитку, що включало в себе:

вакансія, тз для кандидата, адаптація, атестація, посадова інструкція, база знань, скрипти (вхідні та вихідні), кп, звітність, опис бізнес процесів та роботи з ними та багато іншого.

*розробка та впровадження праці на маркетплейсах (ROZETKA, Епицентр)

*налаштування нового сайту для компанії з урахуванням нововведень необхідних ринком

Анти Кризовий консультант

з 09.2021 по 01.2022 (4 місяці)
Меблева фабрика Хатор-М, Харків (меблі В2В), Харьков (Будівельна промисловість, деревообробка)

* Аналіз підприємства загалом з метою виявлення слабких місць
* Формування плану дій
* Підбір необхідного додаткового персоналу для реалізації плану
* Розробка бізнес процесів та впровадження їх
* Розробка та впровадження Бітрікс 24 (CRM) під завдання та процеси конкретно цієї компанії = формування єдиної платформи, на якій зберігатиметься вся інфо підприємства (а не у кожного окремо співробітника), а також розробка навчального матеріалу по роботі на цій платформі
* Підключення IP телефонії = стрим телеком = провела тестовий період
* Розробка маркетингового плану та впровадження його
* Впровадження додаткового каналу збуту = напрями роботи з маркетплейсами (етап початку співробітництва)
* Відкриття нового напрямку
* Надання баз цільової аудиторії, навчання менеджерів роботи з нею
* Розробка формату планерок з підбиттям підсумків та проведення їх

Виконавчий директор

з 03.2019 по нині (5 років 2 місяці)
Мережа магазинів Галерея шпалер, інтернет магазин, опт, Київ (Шпалери (В2В та В2С)), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Роздрібний напрямок:
* повний аналіз мережі магазинів
* складання плану необхідних дій та реалізація їх
* підбір персоналу, адаптація, навчання (техніки продажів, продукту = види шпалер, робота з цільовою аудиторією, психогеометрія людини, теорія поколінь, бізнес-процеси)
* приведення магазинів та товару у продажний вигляд за методикою (заміна вивіски, заміна меблів, підключення допоміжних інструментів як фонова цільова музика, ароматизація залів, розробка поло футболок для продавців, формування куточків споживачів та цінників згідно із законодавством України, контроль підтримки магазину у цьому виді на постійній основі)
* проведення фотозйомок магазинів
* організація та контроль продавців (від графіків до перегляду відеоспостереження)
* впровадження додаткового товару в магазини, щоб продавав кожен кв.метр
* маркетинг = як онлайн так і офлайн для залучення максимальної кількості потенційних клієнтів, підключення та контроль підрядників для виконання цих завдань
* контроль вхідної лінії цільової аудиторії з метою збільшення конверсії
* підготовка звітів та аналіз по магазинах за ключовими показниками

Гуртовий напрямок:
* аналіз гуртового відділу
* складання плану необхідних дій та реалізація їх
* підбір персоналу
* впровадження додаткового товару (від пошуку додаткових фабрик виробників до поїздки в Італію на шпалерні фабрики та укладання договорів ексклюзивних поставок)
* розширення географії продажів
* проведення інвентаризацій
* складання фотографій робочого дня працівників
* робота з ключовими клієнтами

Інтернет магазин:
* аналіз магазину (сайту на платформі Open Cart) за ключовими показниками, та впровадження покращень
* самостійна робота та з підрядниками для постійного вдосконалення інтернет магазину
* робота з підрядниками та контроль за просуванням інтернет магазину за поставленими цілями
* додавання та контроль за постійним оновленням товару з актуалізацією залишків та цін на сайті

Впровадження праці з маркетплейсами (ROZETKA, OLX, PROM, Епицентр, Алло):
* анализ співпраці з маркетплейсами
* запуск, ведення та розвиток роботи на маркетплейсах (Налаштування; Наповнення; Оптимізація; Оновлення;)
* додавання принципів СЕО та просування

Керівник напрямку

з 12.2018 по 02.2022 (3 роки 2 місяці)
Шпалерна фабрика Континент (виробництво шпалер В2В), Днепр (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Мета:
* Підвищення впізнаваності
* Збільшення продажів
Завдання = розробка та впровадження:
- аналіз підприємства
- формування відділу продажу з 0, навчання персоналу та керування відділом
- пошук нових каналів збуту
- формування алгоритмів роботи з цільовою аудиторією
- збільшення географії продажів
- написання бізнес процесів та впровадження їх у роботу
- маркетинг
- створення нових колекцій
При запуску співпраці за 5 місяців відбулося збільшення продажів у 9 разів, сформовано стійку співпрацю з Болгарією, Молдовою, Грузією, Угорщиною. (маю письмове підтвердження від власника)

Антикризовий консультант - Маркетолог

з 11.2018 по нині (5 років 6 місяців)
Стоматологічна клініка Люкс Медікал, Київ (мед.клініка), Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

* аналіз клініки
* проведення тестування персоналу
* написання скриптів спілкування з клієнтами
* аналіз та ребрендинг сайту (частково самостійно, частково з підрядниками WordPress)
* маркетингові заходи з метою залучення клієнтів
* формування продуктового портфеля
* контроль проведення фотозйомок клініки
* контроль вхідної лінії цільової аудиторії

Розробник Корпоративної Книги Продаж

з 11.2017 по нині (6 років 6 місяців)
Завод спецій Фудальянс (харчова сировина (В2В)), Днепр (Харчова промисловість)

* аналіз підприємства
* формування фотографій робочого дня
* вивчення всіх процесів кожного співробітника компанії
* формування бізнес процесів
* проведення аналізу роботи з цільовою аудиторією
* вивчення продуктового портфеля компанії та розробка карток продуктів з ключовими питаннями щодо них для роботи з цілей аудиторією
= Підсумок: сформована Корпоративна Книга Продаж 257стор. + додаткова книга 57стор. з робочими інструментами для цієї компанії
Додаткова співпраця після розробки книги:
* підбір персоналу
* ребрендинг сайту
* розробка та впровадження праці на маркетплейсах OLX, PROM

Освіта

Український державний хіміко-технологічний університет (УДГТУ)

Економіка підприємства, Днепр
Вища, з 1997 по 2003 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Відвідування відкритих, закритих тренінгів, семінарів та майстер-класів, а також постійне навчання Онлайн (тренінги, вебінари).

з 1997 по 2023 роки

Знання і навички

MS Office Бітрікс24 Управлінські навички Графічні редактори Продаж amoCRM WordPress Веб-браузери Joomla! 1С:Управління торгівлею Canva 1С:Торгівля і склад OpenCart Tilda Продаж B2B IP-телефонія Інтернет-маркетинг Wix Графічний дизайн Продаж B2C Іміджева та конверсійна стратегія, напрямки з "0" Стандартизація та масштабування B2C продаж B2G продаж

Додаткова інформація

Особисті якості:

Відповідальна (виконую завдання чітко в строк), виконавча (працюю з душею, тому що ця улюблена робота), легко впроваджуюсь у специфіку Вашої Компанії (є досвід роботи з різними галузями компаній), орієнтована на результат (ставлю узгоджену з Вами мету та чітко йду до неї), прагну до розвитку (постійно відвідую та вивчаю тренінги, майстер - класи для впровадження працюючих нових інноваційних технік), маю організаторські здібності (з 12 років проводила заходи), позитивна (завжди знаходжу можливості), впевнена в собі (тільки вперед до цілі), без шкідливих звичок (за здоровий спосіб життя), захоплююсь фен-шуй (завжди гармонія у всьому).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: