• Файл

Наталя

Руководитель (финансы)

Вік:
35 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Стегура Наталя Володимирівна

Дата народження:14 березня 1989р.
Громадянство:України
№тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейне становище: заміжня, виховую доньку
Експерт з акредитації кваліфікаційних центрів Національного агенства кваліфікацій України (напрям «Облік і аудит» і «Публічне управління та адміністрування»( на засiданнi Нацiонального Агентства квалiфiкацiй прийнято рiшення (№ 2 до протоколу N9 14 (50) вiд 26.10.2021poкy) включити ло Реестру квалiфiкацiй, як експерта з акредитацii квалiфiкацiйних центрiв)
Освіта
2006р.-2010р.

2011р.-2012 р.

2018 р.- 2019р.
Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Кримський агропромисловий коледж» на конкурсних засадах за державним замовленням
Напрям підготовки: «Економіка і підприємництво»
Спеціальність: «Облік і аудит» диплом бакалавра з відзнакою

Південний філіал Національного університету біоресурсів і природокористування України «Кримський агротехнологічний університет» на конкурсних засадах за державним замовленням
Спеціальність: «Облік і аудит» диплом магістра

Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України на конкурсних засадах за державним замовленням
Спеціальність: «Публічне управління та адміністрування» диплом магістра з відзнакою
Магістерська робота на тему «Розвиток організаційно-правового забезпечення місцевого самоврядування в умовах децентралізації державного управління України»
Досвід роботи
Жовтень 2010р.- жовтень 2011 р.
Виконавчий комітет Новодмитрівської сільської ради Генічеського району Херсонської області
Посада: Головний бухгалтер
- Робота із законодавчою базою, підготовка проєктів нормативно-правових актів (проєктів рішень сесій, розпоряджень сільського голови).;
-Нарахування заробітної плати та інших виплат;
-Ведення у цілому бухгалтерського обліку по видатках виконкому, дитячого садку, бібліотеці, будинку культури сільського клубу, амбулаторії, видатках на благоустрій, ремонт доріг, тощо;
- Підготовка бухгалтерської, податкової, бюджетної звітності.

(Переведена у зв’язку з проходженням конкурсу на посаду в м. Генічеськ)

Жовтень 2011 р.–вересень 2016 р.

Вересень 2016р.-
Вересень 2021р.

Вересень 2021р.-
Березень 2022р.

Фінансове управління Генічеської районної державної адміністрації Херсонської області
Посада:Заступник начальника фінансового управління – начальник бюджетного відділу
- Роз'яснення бюджетного законодавства;
- Підготовка проєктів нормативно-правових актів (проєктів рішень сесій Генічеської районної ради стосовно затвердження бюджету, внесення змін до нього, тощо, проектів розпоряджень голови Генічеської районної державної адміністрації);
- Здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процессу щодо місцевихбюджетів (ст. 111 БКУ);
- Проведення експертизи рішень сесій про затвердження бюджету та змін до нього по 17 сільських, 2 селищних, 1 міського бюджетів;
- Надання висновків про відповідність/невідповідність бюджетному законодавству положень рішень сесій сільських, селищних міських бюджетів;
-Перевірка бюджетів і звітів бюджетних установ, що фінансуються за рахунок 17 сільських, 2 селищних, 1 міського та 1 районного бюджету Генічеського району;
- Планування районного бюджету Генічеського району, формування зведеного бюджету Генічеського району;
- Підготовка звітів про виконання районного бюджету Генічеського району та зведених звітів про виконання бюджету Генічеського району;
- Робота з бюджетними програмами, базами даних, в т. ч. АІС «Місцеві бюджети»;
- Здійснення розрахунків спроможності у разі обєднання територіальних громад
- Керівництво відділом, керування управлінням;
- Проведення нарад, засідань, навчання (семінарів з питань змін у бюджетному законодавстві), тощо.

Генічеська районна рада Херсонської області
Посада: Начальник відділу фінансового моніторингу діяльності комунальних закладів та підприємств Генічеської районної ради виконавчого апарату Генічеської районної ради
(з березня 2021 року перейменовано посаду)
Посада: Начальник відділу аналітичного забезпечення діяльності Генічеської районної ради виконавчого апарату Генічеської районної ради
- Роз'яснення бюджетного законодавства;
- Підготовка та перевірка наданих проєктів нормативно-правових актів (проєктів рішень сесій Генічеської районної ради стосовно затвердження бюджету, внесення змін до нього, тощо);
- Здійснення курування постійної комісії Генічеської районної ради з питань бюджету, фінансів та інвестиційної діяльності (опрацювання всіх матеріалів, що надходять на розгляд постійної комісії, надання пропозицій);
- Удосконалення системи управління;
- Запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів та комунального майна;
- Керівництво відділом, курування всіх розпорядників та одержувачів коштів районного бюджету;
- Проведення поточного фінансового моніторингу діяльності комунальних закладів та підприємств Генічеської районної ради,
аналізу забезпеченості плановими асигнуваннями комунальних закладів Генічеської районної ради;
- Перевірка вхідних та підготовка вихідних проєктів договорів щодо передачі коштів між сільськими, селищними, міським та районним бюджетом, районним та обласним бюджетам;
- Проведення навчання (семінарів) з питань змін у бюджетному законодавстві, тощо.

Управління фінансів Генічеської міської ради
(міська територіальна громада, до якої увійшли ще всі сільські, селищні ради Генічеського району)
Посада: Начальник Управління фінансів Генічеської міської ради
- Керівництво діяльністю Управління фінансів, виконання повноважень керівника місцевого фінансового органу;
- Погодження проєктів програм, інших стратегічних документів;
- Внесення проєктів рішень сесій міської ради щодо внесення змін до бюджету Генічеської міської територіальної громади.
- Загальна організація та управління виконанням бюджету громади, координування діяльність учасників бюджетного процесу з питань формування та виконання бюджету.
- Здійснення повноважень керівника виконавчого органу Генічеської міської ради, передбачені Бюджетним кодексом України.
- Здійснення інших повноважень відповідно до чинного законодавства.
Професійні навики та знання
Весь досвід роботи - 11 років на керівних посадах на державній службі та в органах місцевого самоврядування:
Знання бюджетного, трудового законодавства, концепцій, законодавства стосовно децентралізації органів влади, законодавства у сфері охорони здоров'я, освіти, культури, фізичної культури та спорту, тощо;
Користування ПК, різноманітними програмами, підготовка та оприлюднення інформації, коригування текстів;
Практичні навички здійснення фінансового моніторингу, аналізу законодавства та змін до нього;
Здійснення організаційно-розпорядчих функцій;
Проведення нарад, засідань, семінарів, надання роз'яснень.
Знання мов
Українська - вільно, посвідчення від 10.12.2018р. №2530/18, видано про те,що 7 грудня 2018 року пройдено атестацію в атестаційній комісії при Львівському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України щодо володіння державною мовою;
Російська – вільно;
Англійська – зі словником.
Інше
Член Госпітальної ради Генічеського госпітального округу Херсонської області, до якого до кінця 2019 року входили Генічеський, Новотроїцький та Іванівський райони;
У 2020 році пройшла успішно дистанційне навчання в рамках проєкту Школа соціального проєктування для культурних менеджерів ОТГ «Культурній трамплін»;
Важливі якості: комунікабельність, наполегливість, активна громадянська позиція, націленість на результат, стресостійкість, працелюбність, відповідальність, чесність;
Прагнення до розвитку та професійного росту.
Експерт з акредитації кваліфікаційних центрів Національного агенства кваліфікацій України (напрям «Облік і аудит» і «Публічне управління та адміністрування»( на засiданнi Нацiонального Агентства квалiфiкацiй прийнято рiшення (№ 2 до протоколу N9 14 (50) вiд 26.10.2021poкy) включити ло Реестру квалiфiкацiй, як експерта з акредитацii квалiфiкацiйних центрiв).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: