Резюме від 18 липня 2023 Файл

Юлия

Бухгалтер, менеджер, администратор

Вік:
54 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Говорова Юлія Вікторівна
Місце народження – Україна, м. Полтава
Адреса проживання – м. Полтава, вул. Панянка, б.1А кв.44
Сімейний стан – незаміжня
Телефон – [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: отримання роботи на посаді бухгалтера, економіста, адміністратора, спеціаліст відділу кадрів
Освіта.
1988-1992 Полтавський Державний педагогічний університет ім.В.Г.Короленка .Диплом
1999-2001 Полтавська державна аграрна академія. Бухгалтер - економіст Диплом
2011 Курси «Бухгалтерський облік на основі П(С)БО» - свідоцтво №000294
2016 -курси МСФЗ – Start-up
Досвід роботи.
1986-1990 ЗОШ № 28 Лаборант 1990-1995 ЗОШ № 28 Педагог початкових класів
1995-1999 Страхова компанія «Саламандра-Україна» Начальник відділу кадрів, помічник керівника
1999-2002 Страхова компанія «Саламандра-Україна» Бухгалтер
2002-2003 ТОВ «Адоніс» Бухгалтер,в.о. директора товариства
2003-2004 Страхова компанія «Саламандра-Україна» Головний бухгалтер
2004-2006 Страхова компанія «Алькона» Головний бухгалтер
2006 -2011 Полтавська обласна дирекція СК «Саламандра-Україна» Головний бухгалтер. Начальник відділу фінмониторинга. Спеціаліст зі страхування
2011- 2014 ПП «АГ Спецтехніка», бухгалтер.
2014-2014 ПАТ «Полтавхіммаш», бухгалтер.
2014-2022 ТОВ «РГК Контакт-центр» (ТОВ «104.ЮА» зміна назви), головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера. 2023 - ТОВ «Астарта-Київ» фахівець з обліку земельних паїв
Ключева інформація та навички в роботі:
• Оформлення кадрової документації.
• Володію програмами 1 С 7, 8 Клієнт-Банк, Word, Exel,M.DOC
• Обробка первинної документації; Ведення каси та касової книги, оформлення авансових звітів.
• Виписка податкових накладних, ПКО, ВКО, Реєстрація податкових накладних в ЄДР.
• Нарахування, виплата заробітної плати.
• Складання та подання звітності до податкової інспекції, статистики, фондів соціального страхування. Подання звітності через програму M.DOC
• Взаєморозрахунки з постачальниками, облік основних фондів.
Знання мов.
Володію українською та російською мовами.
Особисті якості.
Комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, працелюбна, маю приємну зовнішність. Маю водійські права категорії В; В1, стаж керування автомобілем понад 30 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: