Резюме від 28 березня 2023 Файл

Ярослав

Керівник відділу технічної підтримки

Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Златокрилець Ярослав Сергійович
Дата народження: 02.08.1982
Сімейний стан: неодружений
Досвід роботи: більше 20 років в ІТ

Моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Керівник відділу технічної підтримки, ІТ-відділу

Освіта
Донецький національний технічний університет
Магістр комп’ютерних наук 1999-2005

Досвід роботи

LLC Proxima Research International, м.Київ з 10.2022 – по теперішній час
Посада: Support Team Lead
Діяльність компанії: експертні та програмні рішення для фармацевтичної галузі. Розробка ПЗ
для аптек та фарм-виробників.
Обов’язки:
• Впровадження та підтримки сервісдеску на базі GLPI
• Розробка SLA
• Впровадження базових принципів ITIL в команді підтримки
• Найм та навчання технічного персоналу. Створення вимог до технічних посад,
проведення співбесід.
• Організація та впровадження першої та другої лінії підтримки
• Планування бюджетної та мотиваційної складової бюджету підрозділу. Замовлення
техніки.
• Впровадження GitLab
• Розробка метрик, дашбордів та аналітики роботи команди підтримки
• Керування підрозділом з 15 технічних фахівців. Звітність керівнику проекту.

Rozetka LTD (rozetka.com.ua), м. Київ з 09.2021 – 09.2022
Посада: Support technical lead
Діяльність компанії: найбільший рітейлер України.
Обов'язки:
• Впровадження та розвиток приципів ITIL в компанії
• Розробка та впровадження портфелю сервісів та SLA.
• Здійснення координації та управління 6 командами технічної підтримки (53
співробітника)
• Вибудова єдиної служби підтримки компанії, що працює за загальними правилами та
принципами
• Впровадження та розвиток Jira servicedesk в підрозділах компанії. Налаштування та
адміністрування
• Навчання та координація співробітників команд підтримки
• Розробка планів та бюджетів
• Впровадження дашбордів, додаткових каналів комунікації(rocket-chat, telegram bots и
т.д.)
• Звітність безпосередньо ІТ-директору
ПАТ “ДонбасЕнерго”, м. Київ з 08.10.2018 – 01.09.2021
Посада: Керівник відділу експлуатації (техпідтримка ІТ)
Діяльність компанії: енергогенерація, теплогенерація (Слов'янська ТЕС)

Більше 1200 користувачів компанії, 200 користувачів в дирекції м.Київа.
Обов'язки:
• Керування відділом експлуатації (технічної підтримки)
• Забезпечення бесперебійної роботи компьютерів та офісної техніки компанії
• Організація робіт з обслуговування, планування та контроль профілактичних робіт
• Контроль вирішення заявок користувачів
• Організація придбання техніки, ПЗ. Супровід договорів. Контроль виконання
зобов'язань в зоні відповідальності.
• Впровадження та контроль ведення конфігураційної бази даних ІТ-техніки компанії.
• Створення та контроль виконання нормативних документів (інструкції, накази,
розпорядження)
• Контроль роботи підлеглого персоналу
• Аналіз та оптимізація процесів управління інцидентами, управління проблемами,
змінами, управління конфігураціями за ITIL
• Впровадження та адміністрування систем сервісдеску (bpm-online, GLPI)
• Розгортання та адміністрування серверів на базі Ubuntu, CentOS (системи АСКОЄ,
GLPI) – Apache, SQL, налаштування backup-ов та т.і.

ТОВ “Invent Group”, м. Дніпро з 17.05.2010 – 01.10.2018
Посада: Керівник відділу технічної підтримки ІТ
Діяльність компанії: інжинірінгові послуги. Найбільший в Україні представник Shell, Pall,
Haughton, Fleetguard, Bosch, Rexroth.

Більше 600 користувачів, 5 філіалів.
Обов'язки:
• Керування відділом технічної підтримки (9 спеціалістів)
• Забезпечення бесперебійної роботи компьютерної техніки холдінгу
• Організація робіт з обслуговування та профілактики
• Контроль вирішення заявок користувачів
• Організація та контроль переміщення техніки
• Закупівля техніки та ПЗ
• Впровадження сервісдеску та принципів ITIL в компанії
• Контроль ведення конфігураційної бази данних ІТ-техніки холдінгу
• Аналіз та оптимізація процесів управління інцидентами, управління проблемами,
змінами, управління конфігураціями за ITIL
• Створення та контроль виконання нормативних документів (інструкції, накази,
розпорядження)
• Розробка навчальних програм та навчання підлеглого персоналу
• Організація та контроль робіт з монтажу СКЗ
• Забезпечення бесперебійної роботи внутрішнього телефонного зв'язку, городского
зв'язку, корпоративного мобільного зв'язку
• Супровід та контроль виконання договорів із зовнишніми постачальниками ІТ-послуг
(провайдери, хостінг, налаштування, поставка та т.і.)

Особисті якості
Аналітичний склад розуму, порядність, працелюбність, пунктуальність, відсутність шкідливих
звичок.

Захоплення
Склелазіння, альпінізм, туризм, велосипед, рок-музика, історичная література та наукова
фантастика.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: