Резюме від 27 вересня 2006

Ярослава

Менеджер по продажам, закупкам

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е

Скорогляд Ярослава Володимирівна

Дата народження: 24 лютого 1975 року
Родинний стан: незаміжня
Контактний телефон: 482-01-41, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), 542-60-04
Місце проживання: м. Київ
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2000-2003р. Закінчила Державну Академію керівних кадрів культури і мистецтв м. Київ і отримала повну вищу освіту за спеціальність “Документознавство та інформаційна діяльність” та здобула кваліфікацію документознавець, референт органів державної влади та місцевого самоврядування ( диплом про закінчення № КВ 22790748).
Курси підготовки користувачів персональних комп’ютерів ( Windows XP, 2000 Office 2000/XP/2003, Internet, поштові кліенти: The Bat, Outlook, Fox mail). Свідоцтво про закінчення АК №053839
Навички роботи: Знання 1С 7v, ведення документації в 1С, РС – користувач (Windows XP, 2000 Office 2000/XP/2003, Word, Excel, Internet, поштові кліенти: The Bat, Outlook, Fox mail, факс, ксерокс);
Українська, російська мови, англійська, німецька ( з словником )
Машинопісь ( 60-80 зн/хв ).
Досвід роботи:
02/2002-12-2003 помічник бухгалтера, бухгалтер ТОВ” УкрЕкоСервіс”
•Ведення первинної документації – вхідні та вихідні документи, листи, накази, розпорядження, ведення документів з особового складу (оформлення трудових контрактів, договорів, архівація баз даних)
•Ведення первинної бухгалтерії – складання видаткових накладних, податкових накладних, актів взаєморозрахунків, договорів на надання різних послуг, бухгалтерський облік господарської діяльності підприємства,
•Ведення фінансової документації –оформлення платіжних поручень, оформлення банківських виписок
02/2004- менеджер гарантійного відділу НВФ”Алсіта”
( виробництво настільних компьютерів ТМ „Алсіта” )
•ведення первинної документації в программі 1С „Підприемство” „Склад”;
•робота з кліентом;
•накопичення, обробка та аналіз інформації; зв”язок з різними підрозділами, які беруть участь у технологічному процесі; робота з базами даних Access та ін.
Ділові якості: відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, працьовитість. Легко навчаюсь, здібність до математичного аналізу.
Бажана заробітня платня: від 350$.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: