Резюме від 27 вересня 2022 PRO

Сергій

Начальник, заступник, інспектор відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
60 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 02.2013 по нині (11 років 4 місяці)
ТОВ "Компанія "Сейм-93", Київ (проектування, монтаж, пусконаладка систем електропостачання)

Пошук, підбір та проведення співбесід з кандидатами на заміщення вакантних посад. Взаємодія з інтернет-сайтами, ЗМІ та центрами зайнятості з пошуку персоналу. Планування потреб у персоналі на найближчий час і в перспективі, створення резерву співробітників. Оформлення трудових правовідносин з працівниками згідно норм трудового законодавства, підготовка відповідних проектів наказів і документів (трудових договорів у письмовій формі з ФОП) та повідомлення про прийом нових працівників ДПС за місцями реєстрації юридичних та фізичних осіб. Організація і ведення кадрового діловодства у повному обсязі 7-ми суб’єктів господарської діяльності( 2-х ТОВ та 6-ти ФОП): облік та ведення трудових книжок і карток ф.2-П, формування і ведення особових справ працівників та своєчасне залучення необхідних документів. Підготовка і укладання з громадянами договорів ЦПХ для проведення різних видів робіт та облік таких громадян. Ведення табельного обліку робочого часу. Розробка структури підприємств, штатних розписів та посадових інструкцій, їх облік і доведення до працівників. Підготовка для обговорення та реєстрації Колективного договору, Правил внутрішнього трудового розпорядку. Оформлення довідок з місця роботи та листків непрацездатності. Складання та своєчасне надання встановленої звітності до відповідних державних органів. Підготовка матеріалів для подання працівників до нагородження. Ведення контролю за розстановкою і правильним використанням у структурних підрозділах штатних працівників та громадян, працюючих за ЦПХ. Складання та контроль за виконанням графіків відпусток. Контроль за дотриманням працівниками ПВТР. Розробка і реалізація заходів щодо вдосконалення роботи з кадрами, підготовка для затвердження відповідних Положень. З метою перспективи розвитку підприємств - працевлаштування молодих працівників-випускників та тісна взаємодія з профільними навчальними закладами, організація проходження учнями та студентами виробничої практики. Вирішення інших питань, що стосуються роботи відділу.

Начальник відділу кадрів

з 03.2012 по 11.2012 (8 місяців)
ПрАТ "Панна", Київ (Проектування, виготовлення і монтаж металоконструкцій (чормет і нержавіюча сталь) та виробів зі скла)

Організація роботи відділу з "0": розробка структури, штатного розпису посадових інструкцій, оформлення та реєстрація Колективного договору, положень про відрядження, про діловодство, про комерційну таємницю, формування особових справ співробітників та ін. Підбір і забезпечення підприємства працівниками необхідних професій. Організація прийому, переведення та звільнення співробітників, заповнення трудових книжок та їх облік і збереження. Постановка задач підлеглим та контроль за їх виконанням. Пошук і облік найманих будівельних бригад та інших найманих працівників і укладання з ними договорів ЦПХ. Складання та контроль за виконанням графіку відпусток. Ведення табелю обліку робочого часу. Внесення змін до штатного розпису. Оформлення наказів з кадрових питань, надання відпусток, направлення у відрядження. Контроль за виконанням наказів. Складання та ведення особових справ співробітників, контроль наявності усіх необхідних документів. Ведення архіву кадрової документації. Моніторинг законодавчої бази з кадрового діловодства, підготовка необхідної документації в разі необхідності. Вирішення організаційних питань.

Начальник відділу кадрів

з 10.2009 по 02.2012 (2 роки 4 місяці)
ПрАТ "Київспецмонтаж", Київ (вентиляція, кондиціювання, теплохолодозабезпечення, термоізоляція, вогнезахист, автоматика вентсистем)

Підбір і забезпечення підприємства працівниками необхідних професій. Документальне оформлення трудових правовідносин з працівниками, вирішення питань найму та звільнення, переведення працівників згідно норм трудового законодавства та підготовка відповідних проектів наказів і документів. Ведення кадрового діловодства повному обсязі. Заповнення трудових книжок і карток ф.П-2 та формування і ведення особових справ працівників. Ведення табельного обліку працівників. Розробка посадових інструкцій та їх облік і доведення до працівників. Оформлення і видача посвідчень про відрядження, довідок з місця роботи та оформлення листків непрацездатності. Складання та своєчасне надання встановленої звітності. Співпраця з центрами зайнятості. Підготовка документів для призначення пенсій працівникам та подання їх до органів соцзабезпечення. Підготовка матеріалів для подання працівників до нагородження. Підготовка і реєстрація Колективного договору. Контроль за розстановкою і правильним використанням працівників у структурних підрозділах та виконанням керівниками підрозділів нормативних документів, наказів, розпоряджень та доручень голови Наглядової ради, директора. Складання та контроль за виконанням графіку відпусток. Контроль за дотриманням працівниками ПВТР. Розробка і реалізація заходів щодо вдосконалення роботи з кадрами. Організація періодичних медичних оглядів працівників. Створення кадрового резерву. Взаємодія з профільними навчальними закладами. Облік військовозобов’язаних. Керування працівниками відділу. За дорученням керівника, в разі необхідності, підготовка договорів, правочинів, позовів та апеляційне і касаційне оскарження прийнятих судових рішень, захист інтересів підприємства, участь у судових засіданнях та взаємодія з ДВС щодо виконання рішень суду. Організація корпоративних заходів.

Начальник стройової частини окремої в/ч

з 04.1998 по 08.2009 (11 років 4 місяці)
Збройні Сили, Вся Україна (Захист держави)

Підбір та розстановка кадрів. Прийом на роботу, переведення і звільнення з роботи працівників. Підготовка і реєстрація Колективного договору. Організація обліку особового складу військовослужбовців та працівників. Своєчасна підготовка та відправка встановленої діючими нормативними актами звітно-облікової документації, матеріалів про призначення, переміщення та звільнення з посад, документів та матеріалів для заохочення і нагородження. Складання графіку відпусток та здійснення контролю за наданням відпусток. Обчислення стажу роботи та підготовка матеріалів для призначення пенсії працівникам. Облік, заповнення і зберігання трудових книжок (карток ф.2-П) та складання і ведення особових справ. Розробка посадових інструкцій на кожне робоче місце, ПВТР. Оформлення і видача посвідчень про відрядження, довідок з місця роботи та оформлення листків непрацездатності. Здійснення в межах своєї компетенції заходів для забезпечення трудової дисциплліни, оформлення документів розслідувань та застосування заходів дисциплінарного впливу до порушників трудової та військової дисципліни. Організація і ведення нетаємного діловодства. Керування роботою підпорядкованих працівників. Надання командиру частини правової допомоги, зокрема: підготовка цивільно-правових та господарських документів (договорів, правочинів, позовів та апеляційне і касаційне оскарження прийнятих судових рішень), участь у судових засіданнях.

Освіта

Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці

Правознавство, Чернігів
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Тематичні курси: ”Все про оплату праці та відпустки“.

2009

Навчання за темою: ”Діяльність кадрових служб по роботі з персоналом. Зміни законодавства України“.

2012

Одноденні тренінгові навчання за темою: ”Підбір персоналу. Техніка проведення співбесід та інтерв'ю“.

2018

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook ЛИГА:ЗАКОН M.E.Doc 1С ЗУП КЗоТ Украины Умею организовывать и планировать свою и работу подчиненных Знание нормативных документов, инструкций и положений Знание государственного классификатора профессий Вмію організувати і планувати свою роботу і підлеглих Знаю КЗпП України та інші законні і підзаконні нормативні акти Вмію користуватись Державним класифікатором професій

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Французька — початковий

Рекомендації

  • Сліпкань Василь Васильович

    Сліпкань Василь Васильович

    Командир частини, Збройні Сили України

    Контактні дані приховані
  • Дзерик Ірина Володимирівна

    Дзерик Ірина Володимирівна

    Заступник директора, ПрАТ "Київспецмонтаж"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

З 1982 по 1998. Проходження військової служби на посадах пов’язаних із обліком, зберіганням та використанням документів з обмеженим доступом інформації, з керуванням підлеглим особовим складом.

Досконало знаю трудове законодавство та керівні документи по веденню кадрової роботи і діловодства. Здатний працювати з великими об'ємами інформації. Маю достатній досвід побудови кадрового діловодства ” з нуля “. Без шкідливих звичок, трудолюбивий, комунікабельний, енергійний, ініціативний та наполегливий у досягненні потрібних результатів. Швидко навчаюсь. Здатний у короткий проміжок часу адаптуватись до нових умов та працювати як самостійно так і в команді. До виконання функціональних обов’язків відношусь відповідально.

Захоплююсь історією, музикою, юриспруденцією, художньою літературою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: