Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Микола

Customer support specialist, System administrator

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support specialist

з 08.2023 по 04.2024 (8 місяців)
Axioma Life(раніше Business Process Technology), Дистанційно (IT)

Робота у тікетній системі, дистанційне обслуговування медичних приладів та програм, обслуговування та консультація клієнтів щодо криптовалюти OVG, можерація контенту програми маркетингу VipVip, вирішення складнощів клієнтів з їх комп'ютерами та інтернетом, обслуговування та консультація бізнес-партнерів компанії.

System administratior

з 06.2021 по 06.2023 (2 роки)
LLC Coke Plant NOVOMET, Харків (IT)

Развертывание LAN, Windows Server 2008/10 , техническая поддержка пользователей/рабочих станций, бэкап серверов.

Освіта

Харьковский Национальный университет радиоэлектроники

КН, ИУС, Харьков
Вища, з 2016 по 2022 (6 років)

Степень магистра.

Знання і навички

Стресостійкість Управлінські навички Ведення переговорів Організаторські здібності Уміння аналізувати Комунікабельність MS Office Пользователь Internet Работа с оргтехникой Водительские права кат. B Работа с принтером Windows Server Администрирование M.E.Doc Mozilla Thunderbird AnyDesk L2TP СКУД Archive Directory (администрирование и настройка) Большинство продуктов MS Office Прокладывание локальной сети интернет Thunderbird (настройка и администрирование) Настройка удаленного порта L2TP Знания железа Знания системного ПО Опыт на руководящих должностях Настройка коммуникации между отделами Настройка принтеров и периферии Опыт в составлении планов работ Опыт в коммуникации с внешними представителями Доброзичливість 1С:Підприємство

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Крайне целеустремлённый и всегда довожу начатое до логического завершения. Не люблю, когда работа копится, по этому стараюсь завершить задание в тот день, в который его получил. Вежливый, грамотная речь, крайне быстро обучаемый.

Схожі кандидати

Customer support specialist
Харків, Вінниця , ще 6 міст

Системный администратор, инженер тех. поддержки
15000 грн, Харків, Дистанційно

Customer Technical Support Specialist
80000 грн, Харків, Дистанційно

Customer support specialist
Харків, Дистанційно

Менеджер підтримки користувачів (technical, customer support)
Харків

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: