Настя

Адміністратор, директор, територіальний керівник, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Територіальний керівник

з 05.2019 по 01.2024 (4 роки 8 місяців)
Прат Київстар/ Фішки.юа, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

у підпорядкування 4 відділення (16 чоловік) 1відділення увійшло в 5 найкращих по території України.
-Аналіз та підвищення економічних показників продажу магазину;
-Забезпечення високого рівня сервісу в магазині;
-Управління персоналом (підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу
-Організація ефективної роботи магазину та якісного обслуговування покупців;
-Забезпечення виконання планових показників по продажах;
-Прийом товару, дотримання правил збереження ТМЦ;
-Планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів
-Вміння працювати в команді з іншими структурними підрозділами компанії;
-Оформлення та відправка замовлень інтернет-магазину
-знання правил організації процесу обслуговування покупців, стандартів обслуговування,
-робота з клієнтами роздрібної мережі
-вивчення попиту, стимулювання збуту
-ведення первинного обліку та внесення даних в облікову систему,
-замовлення та прийомка товару,
-контроль дотримання правил та термінів складання касової звітності, подача звітності про рух товарно-матеріальних цінностей в бухгалтерію
-керівництво персоналом; розподіл обов’язків, контроль і аналіз поставлених цілей; підбір кадрів, проведення співбесід
-дотримання процедури роботи з контролюючими органами.
-Робота з потенційними клієнтами (холодна та гаряча база)
-Організація міроприємств, зустріч та поселення клієнтів
-касова дисципліна, контроль та здача інкасованої виручки
-координація роботи персоналу, ведення табелів використання робочого часу
-контроль відсутності порушень правил торгівлі
-розгляд претензій, пов’язаних з незадовільним обслуговуванням та вирішення спірних питань
-проведення внутрішніх інвентаризацій.
-консультація покупців
-викладка товару згідно планограм
-ефективне та культурне обслуговування покупців
-контроль за термінами придатності, дотримання правил торгівлі
-дотримання основ етики спілкування з клієнтами
-ведення касових книг
-допомога в організації роботи
-збирання та внесення інформації в систему
-консультування

Освіта

Львівський національний аграрний університет

Облік і аудит, економіка підприємства
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)

Знання і навички

  • Саморозвиток
  • Планування продажу
  • Управління командою
  • Користувач Бітрікс24
  • Користувач 1С
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Пунктуальність
  • Управління персоналом
  • Самостійне прийняття рішень
  • 1С:Підприємство
  • Впровадження системи KPI

Додаткова інформація

У мене понад 10 років різноманітного досвіду роботи в роздрібній торгівлі. На моїх попередніх посадах зарекомендувала себе як працьовитий, цілеспрямований, відповідальний працівник з бажанням вдосконалювати свої професійні знання. Вмію ефективно працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: