Резюме від 20 жовтня 2022 PRO

Наталія

Діловод, менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з адміністративної роботи/ фахівець по роботі з телеканалами

з 09.2018 по 08.2022 (3 роки 11 місяців)
ТОВ «Евідент Медіа», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•організація функціонування офісу від початку переїзду до налагодження всіх адміністративно-господарчих бізнес-процесів;
•закупівля товарів та послуг для офісу, заключення та супроводження договорів адміністративного департаменту;
•підготовка бюджету, контроль видатків, виходячи з ухваленого бюджету;
•координація і контроль роботи офісного водія (прийом заявок на машину і розробка графіка використання автотранспорту компанії) та клінингу;
•робота з первинною бухгалтерською документацією, в тому числі в 1С (рахунки, видаткові накладні, акти наданих послуг і т.д.);
•ведення протоколів нарад, координація виконання доручень, зафіксованих в протоколах;
•ведення робочого календаря, виконання доручень керівників;
•розміщення реклами на телеканалах Медіа Група Україна;
•підготовка представлених телеканалами сіток мовлення для імпорту в 1С, коригування даних в 1С;
•закриття ефірних днів;
•взаємодія з агентствами по документам до роликів.

Фахівець з адміністративної роботи

з 03.2018 по 09.2018 (6 місяців)
ТОВ «Медіапартнерство», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•адміністративно-господарське забезпечення офісу, закупівля товарів та послуг для офісу, ведення документообігу;
•технічне забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків, організація зустрічей, переговорів та ін.)
•планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки, прийоми та ін.)
•протоколювання зустрічей;
•виконання доручень керівника.

Асистент директора по управлінню персоналом

з 12.2013 по 12.2014 (1 рік)
ПАО " Альфа-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•планування робочого графіка керівника (зустрічі, телефонні дзвінки, прийом відвідувачів та ін.);
•оформлення звітів, ведення ділової переписки;
•підготовка за вказівкою керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів та інших документів;
•контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
•організація зустрічей з іноземними партнерами;
•організація відряджень по Україні та за кордон (замовлення готелів, квитків, супровідних документів);
•контроль графіку роботи водія;
•виконання доручень керівника.

Офіс-менеджер

з 09.2010 по 04.2013 (2 роки 7 місяців)
ТОВ Мережа агенцій «Гарячі тури» (центральний офіс), Київ (Туризм)

•відкриття клієнтам віз для країн Шенгенської зони;
•організація зустрічей з іноземними партнерами;
•контроль персоналу, робота із штраф-системою;
•підготовка даних для нарахування заробітної плати працівникам;
•контроль та допомога роботи агентствам мережі;
•вирішення конфліктних ситуацій з туристами;
•забезпечення життєдіяльності офісу, ведення документообігу.

Освіта

ДВНЗ Київський національний університет ім. В.Гетьмана

Факультет "Економіки та управління", спеціальність "Менеджмент організацій і адміністрування", Київ
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: