Резюме від 21 квітня 2023 PRO

Катерина

Фасіліті, HR-адміністратор, помічник керівника, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фасіліті адміністратор

з 09.2020 по нині (3 роки 8 місяців)
Ciklum, Львів (IT)

* Зустріч нових співробітників (підписання контракту, ознайомлення з традиціями компанії, навігація у перші дні роботи)
* Щотижнева розсилка-оповіщення про ньюкамерів
* Замовлення харчової, канцелярської, побутової, господарської та текстильної продукції
* Контроль роботи господарського та адміністративного персоналу (прибиральниць, хендімена, кур'єрів, охорони)
* Оптимізація витрат на обслуговування офісу (економія коштів на енергоресурси та інші витрати, заміна застарілого обладнання, пошук підрядників із вигіднішим прайсом)
* Пошук та закупівля необхідної техніки
* Перемовини із постачальниками
* Укладання та пролонгація договорів із підрядниками
* Контроль виконання обов'язків постачальників згідно договорів
* Інвентаризація офісу
* Створення комфортних умов роботи (контроль функціонування вентиляції/опалення/світла/водопостачання)
* Запобігання виникненню небезпечних ситуацій та забезпечення безперебійної роботи співробітників (BCP)
* Забезпечення безперебійної роботи генератора (замовлення та контроль ТО, пошук тари та місця для зберігання дизелю, контроль залишків та заправка ДГ)
* Контроль ремонтних робіт на об'єкті
* Робота з системами ERM та Jira (опрацювання тікетів)
* Заведення рахунків на оплату (комунальні послуги/оренда/побутові рахунки/рахунки на покупку обладнання) з подальшим процесингом.
* Робота з системою Navision (створення PR та PO)
* Співпраця та допомога супутнім департаментам (IT,HR, Branding,Invoicing,Real Estate)
* Копірайтинг
* Централізована комунікація по офісу
* Декорування офісу
* Організація тімбілдінгів
* Допомога в організації та контроль перебігу локаційних свят
* Замовлення щорічних різдвяних подарунків клієнтським командам
* Повна комунікація зі адміністративною ланкою БЦ (ЛЛ, головним енергетиком, електриками, сантехніками, охороною).
* Контроль паркінг-ліста.

Старший адміністратор готелю

з 04.2018 по 08.2020 (2 роки 4 місяці)
Готель, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- Заселення/виселення гостей
- Надання необхідної інформації та координація по місту
- Оформлення документів на відрядження
- Здійснення поточних одиничних та групових бронювань
- Ведення переговорів з тур. агенціями (українські/польські)
- Щоденний контроль цінової політики
- Аналітика системи booking.com
- Робота з касовою дисципліною/ведення касових звітів та журналів
- Ведення щоденної звітності
- Уладнання проблем гостей готелю та відвідувачів ресторану
- Замовлення канцелярських та побутових товарів для роботи персоналу
- Організація роботи персоналу (складання графіку роботи)
- Пошук нових співробітників
•проведення співбесід
•прийом на роботу
•стажування
•введення в робочий процес нового персоналу
• підтримка нових працівників під час адаптаційного періоду
- Нарахування та видача зарплати працівникам готелю/ресторану
- Ведення соціальних сторінок (facebook, instagram) та пошти
- Переклад та копірайтинг для готелю/ресторану
- Виконання менеджерських задач та доручень керівництва.

Викладач англійської мови

з 03.2018 по 03.2019 (1 рік)
Business Teaching Center, Львів (Освіта, наука)

Проведення групових та індивідуальних офлайн занять у двох
компаніях:
*Reckitt Benckiser
*Johnson & Johnson
Основні обов'язки:
- Пояснення граматичної та лексичної бази
- Надання аудіо та відео матеріалів
- Інтерактивний метод подання інформації
- Спільна робота з матеріалами під час занять
- Підготовка планів занять
- Звітність

Репетитор англійської мови

з 07.2016 по 06.2018 (1 рік 11 місяців)
Buki, marketplace for tutoring, Херсон (Освіта, наука)

*дошкільна підготовка
*шкільні навчальні програми
*підготовка до іспитів та ЗНО.
Програма зосереджений на поліпшенні знань граматики англійської мови, а також розмовній англійській/інтерактивному спілкуванні.

Освіта

Херсонський Державний Університет

Усний та письмовий переклад, перекладознавство, Херсон
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК Email Знання офісних програм Ведення соціальних мереж Ведення переговорів Робота з клієнтами Jira Пошук та навчання персоналу Ведення звітності та документації ERM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий
  • Польська — початковий
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Привіт!

Шукаю працю із денним графіком.
Величезною перевагою буде робота з частково офсайт, частково дистанційним, або ж повністю дистанційним графіком.

Щодо професійних якостей:
- відповідальна
- цілеспрямована
- самостійна
- багатозадачна
- організована
- креативна
- швидко навчаюсь
- люблю все контролювати
- майже стресостійка
- без гумору нікуди
Візьміть мене на роботу і дізнаєтесь, як це можливо поєднювати.

Прагну особистісного розвитку, нового досвіду та гармонійної атмосфери у колективі.
Розглядаються будь-які пропозиції. Дякую.

P.S. я, звісно, не айтішник, зате знаю, як додати українську розкладку клавіатури😉.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: