• Файл

Ігор

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ІГОР ДОВГОБОРЕЦЬ
менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Менеджер з 25-річним стажем управлінської, з них, 20-річним стажем
кадрової роботи. Ініціативний, позитивний, неконфліктний, наполегливий,
працюючий на запланований кінцевий результат. Виконаю разову роботу - аудит
ведення кадрової документації, приведення наявної на Вашому підприємстві кадрової
документації у відповідність до вимог чинного трудового законодавства або
створення кадрової документації з "нуля", надам послугу з підготовки кадровика, з
Адреса наданням робочих шаблонів кадрової документації
Київ
Номер телефону ДОСВІД РОБОТИ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ‐ кадрове діловодство у повному обсязі (номенклатура справ, оргструктура, штатний
Email розпис, положення, посадові та робочі інструкції, контракти, договори трудові та ЦПГ, накази
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») кадрові та некадрові, повідомлення про прийняття та відпустки, графіки відпусток, ведення
трудових книжок та відправлення їх до ПФУ, особові справи, картки П‐2, табелі обліку
Дата народження
робочого часу, довідки про роботу, книги та журнали обліку, лікарняні, відрядження,
08.06.1970 (54 роки) документація з захисту персональних даних і т.і.)
__________ ‐ ведення військового обліку
НАВИЧКИ ‐ підготовка та здача внутрішніх та державних звітів
Спеціалізовані програми: ‐ оптимізація персоналу та фонду оплати праці
1С:Підприємство (8.2; 8.3), ‐ добір персоналу різних рівнів
1С:Для торговельного ‐ адаптація персоналу
підприємства, MS Office ‐ організація навчання персоналу
Сервіси отримання і ‐ організація роботи з кадровим резервом
подачі інформації в ‐ розробка і впровадження схем мотивації персоналу
‐ періодична оцінка та атестація персоналу
електронному вигляді:
‐ контроль за дотриманням Правил внутрішнього трудового розпорядку
portal.pfu.gov.ua, M.E.Doc ‐ формування корпоративної культури
__________ ‐ вивчення і корекція психологічного клімату в трудовому колективі
ОСВІТА
Український державний
педагогічний університет, ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
1996 р, Начальник відділу грудень 2020 – по теп.час
учитель історії і по роботі з персоналом серпень 2013 – серпень 2019
ТОВ «Квін‐Свіг», Київ + (Чернігів,Васильків, Казахстан)
правознавства
виробництво, монтаж та продаж вікон, дверей, супутніх товарів преміум‐
сегменту; будівництво__________
Додаткова освіта Начальник відділу серпень 2019 – грудень 2020
Міжрегіональна Академія по роботі з персоналом
управління персоналом ТОВ «Амекс Техніка Кріплення», Київ + (Запоріжжя)
2016 р, виробництво та продаж будівельних матеріалів_____
кадровий менеджмент, Директор департаменту квітень 2013 – серпень 2013
директор з персоналу персоналу ( аудит)
ТОВ «Сіті Транспорт Груп»/Холдінг ЛАЗ, Київ+(Львів, Дніпродзержинськ,
Підвищення кваліфікації Запоріжжя)
Курси, атестація, 2007 р, виробництво, ремонт та продаж автобусів та тролейбусів
Директор з кадрових питань серпень 2001 – липень 2012
практичний психолог
та побуту, директор
вищої категорії ПАТ «Київський склотарний завод»
__________ виробництво склотари та декоративних скляних виробів
ІНТЕРЕСИ Завідувач відділенням, вересень 2000 – серпень 2001
Спорт, туризм, професійна практичний психолог, вересень 2006 – січень 2008
література, риболовля викладач правових дисциплін
Київський торговельно‐економічний коледж_________
Водійське посвідчення та Начальник відділу, серпень 1994 – липень 2000
автомобіль в наявності Головне управління МВС
України в м.Києві

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: