Резюме від 14 квітня 2024 Файл

Артём

Менеджер з продажу, сервісного центру

Вік:
40 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Львів, Тернопіль, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Капуста Артем Миколайович

Менеджер сервісного центру, від 28000грн/міс.
Повна зайнятість

Дата народження: 31.07.1983
Місто Харків
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
12.2022р. – т.ч.
Київський районний суд м. Харкова
Посада: діловод суду
Обов'язки:
-реєстрація вхідної кореспонденції
-реєстрація вхідної кореспонденції через підсистему «Електронний суд»
-облік отриманої кореспонденції
-відповідно до резолюцій керівників підприємства передаю документи на виконання
-за дорученням голови суду, керівника апарату суду або старшого секретаря суду виконую
іншу технічну роботу канцелярії суду.

11.2021р. - 10.2022
ТОВ «АЛЬТАЇР ЮА»
Посада: менеджер з продажу/менеджер із закупівлі запчастин/менеджер з гарантії
Обов'язки:
- оптові продажі витратних матеріалів та комп'ютерних комплектуючих;
- закупівля запчастин до друкуючих пристроїв;
- узгодження з клієнтами повернення товару;
- узгодження повернення бракованого товару з постачальниками;
- документообіг (Виставлення рахунків, укладання договорів з підрядниками та
постачальниками).
- Контроль дебіторської заборгованості клієнтів/постачальників
- своєчасний та систематичний моніторинг цін аналогічної продукції конкурентів;

04.2016р. - 10.2021р.
ТОВ «АЛЬТАІР І К»
Посада: менеджер з продажу/менеджер із закупівлі запчастин/менеджер з гарантії
Обов'язки:
- оптові продажі витратних матеріалів та комп'ютерних комплектуючих;
- закупівля запчастин до друкуючих пристроїв;
- узгодження з клієнтами повернення товару;
- узгодження повернення бракованого товару з постачальниками;
- документообіг (Виставлення рахунків, укладання договорів з підрядниками та
постачальниками).
- Контроль дебіторської заборгованості клієнтів/постачальників
- своєчасний та систематичний моніторинг цін аналогічної продукції конкурентів;

05.2011р. – 04.2016р.
ТОВ «АЛЬТАІР І К»
Посада: менеджер сервісного центру
Збільшив асортимент оригінальних запчастин, збільшив продажі оригінальних
запчастин у 2 рази, навчив двох нових співробітників працювати у програмі 1C версія
8.2.

Обов'язки:
- закупівля запчастин до друкуючих пристроїв;
- продаж витратних матеріалів та комп'ютерних комплектуючих;
- документообіг (Виставлення рахунків, укладання договорів з підрядниками та
постачальниками).
- Прийом техніки у гарантійний та післягарантійний ремонт/видача техніки після ремонту;
- консультації щодо усунення несправностей;
- ведення звітності з виконаних ремонтів;
- координування роботи сервісу компаній-підрядників;

10.2008р. - 05.2011р.
ПП «АЛЬТАІР»
Посада: менеджер сервісного центру
Налагодив роботу відділу гарантійного обслуговування, скоротив термін перебування
гарантійної техніки в ремонті в 2 рази.
Обов'язки:
- прийом техніки в гарантійний та післягарантійний ремонт;
- видача техніки після ремонту;
- відвантаження техніки до сервісних центрів;
- укладання договорів з підрядниками та постачальниками;
- ведення звітності по браку;
- Забезпечення магазину гарантійними талонами.

Освіта: Вища, з 09.2002 до 02.2008
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Спеціальність "Автоматизоване управління технологічними процесами"
Середньо-технічна, з 09.1998 по 06.2002
Харківський станкоінструментальний технікум
Спеціальність «Обслуговування верстатів із програмним управлінням та робототехнічних
комплексів»
Сертифікати:
Сертифікат Xerox
Про проходження програми навчання Xerox 2021
Про проходження програми навчання Xerox 2020
Видано 04.02.2021, Дійсний 04.02.2022
Професійні навички:
Впевнений користувач 1Cверсія 8.2., MS Office, знаю, як знаходити потрібну інформацію в
інтернеті
1C: Підприємство(13 років досвіду)
Володіння мовами: Українська, російська
Англійська – середня (читаю та пишу зі словником).
Особисті якості:Домагаюся поставленої мети, відповідальний, уважний, пунктуальний,
порядний,добре впораюся зі стресовими ситуаціями.
Громадянство:Україна
Сімейний стан:Неодружений
Хобі:футбол, подорожі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: