Резюме від 7 липня 2023 Файл

Ольга

Заместитель управляющего

Вік:
45 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бєлякова Ольга Віталіївна
Бажана посада: регіональний керівник, керівник магазина.
Дата народження: 27.02.1979 рік
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
2013-2017рр. Восточно-український національний університет імені Володимира Даля.
2010-2013рр. Лисичанський навтохімічний технікум.
Додаткова освіта
тренінги
Керівництво персоналом у роздрібному магазині.
Технологія продажу для підвішення середнього чека.
Клієнтоорієнтованість.
Інститут наставництва.

Досвід роботи
ТОВ "РЕВАН" 2019
НАЧАЛЬНИК ТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЛЬНИЦІ
керівництво персоналом торгових точок, виконання планових фінансово-економічних показників, вирішення забезпечення досягнення планових фінансово-економічних показників, забезпечення дотримання корпоративних стандартів обслуговування та мерчандайзингу, аналіз продаж, організація та контроль технологічного процесу роботи торгових точок.
ТОВ "УкраЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ 2012-2019.
КЕРУЮЧИЙ МАГАЗИНОМ
оперативне керівництво діяльністю магазину ( штат 20 чол.), забезпечення досягнення планових фінансово-економічних показників, забезпечення дотримання корпоративних стандартів обслуговування та мерчандайзингу, аналіз продаж, організація та контроль технологічного процесу роботи магазину, робота в 1С, взаємодія з працівниками інших структурних підрозділів Компанії.
ЗАСТУПНИК КЕРУЮЧОГО МАГАЗИНОМ
керівництво персоналом магазину, робота в 1С, виконання планових фінансово-економічних показників, відслідковування змін ринку та роботи конкурентів, контроль за ефективністю продаж товарів, проведення переоцінок, контроль оформлення акцій, підбір персоналу та контроль проведення стажування нових працівників, вирішення конфліктних ситуацій з покупцями.
професійні навички
Навички управління, організації робочих процесів.
Переговори та переконання.
Вміння адаптуватись.
особисті якості
Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, вміння швидко приймати необхідне рішення, зосередженість, наполегливість, уважність, старанність, стресостійкість, дисциплінованість, легко навчаюсь новому, вмію працювати в команді, маю організаторські здібності.
додаткова інформація
Вільно володію ПК.
Знання програм MS Office, 1C, електронна почта, Internet.
Досвід роботи за касовим апаратом.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Керівник, головний бухгалтер, юрист
20000 грн, Житомир, Дистанційно

Керівник відділу продажу
Житомир

Директор
13000 грн, Житомир

Керівник виробництва
Житомир

Директор з маркетингу, розвитку
50000 грн, Житомир, Вінниця , ще 4 міста

Директор агрокластера
40000 грн, Житомир, Вінниця , ще 7 міст

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами