Резюме від 18 жовтня 2023 PRO

Luidmila

Спеціаліст з підбору персоналу, HR-директор, хедхантер, рекрутер, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу контролю якості аудиторських послуг

з 01.2022 по нині (2 роки 5 місяців)
ТОВ "АФ" Сова, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Створення та розміщення профілю вакансії відповідно до вимог замовника.
•Організація процесу підбору та адаптації персоналу. Пошук кандидатів відповідно до вимог замовника.
•Проведення співбесід з кандидатами.
•Супровід кандидатів, починаючи з першої ознайомчої розмови, закінчуючи проходженням випробувального терміну та навчання співробітників.
•Узгодження всіх етапів виходу кандидата на роботу.
•Розробка та впровадження системи мотивації та KPI для співробітників.
•Проведення оцінки персоналу. Організація навчання персоналу та оцінка ефективності.
•Ведення кадрового діловодства:
-формування, ведення особових справ, внесення змін, згідно трудової діяльності;
-приймання, переведення, звільнення;
-надання відпусток
-ведення обліку службових відряджень;
-ведення, облік, зберігання трудових книжок;
-складання та подання звітів;
-надання довідок за місцем вимоги;
-внесення особистих даних прийнятих працівників та прогулів в 1С;
-ведення обліку листків тимчасової непрацездатності (перевірка та заповнення).

Підбір персоналу в аудиторську компанію, а саме:
1. Аудиторів.
2. Головних бухгалтерів.
3. Фінансових менеджерів.
4. Бухгалтерів.
5. Економістів.
6. Помічників аудитора.

Послуги з підбору персоналу

з 01.2019 по 01.2021 (2 роки)
Послуги з підбору персоналу, Київ (Кадрове рекрутингове агентство)

•Здійснювала активний пошук замовлень на підбір персоналу.
•Приймала від замовника заявку на пошук та підбір необхідного співробітника.
•Надавала замовнику консультації з питань складання та заповнення анкет-заявок.
•Укладала із замовником договір на надання консалтингових послуг з питань добору персоналу.
•Здійснювала пошук необхідних кандидатів на заміщення вакантних посад замовника та зайняття вільних робочих місць за допомогою власних інформаційних баз, інформаційних баз ринку праці, засобів масової інформації, Інтернету.
•Проведення співбесід з кандидатами.
•Проводила психологічний та професійний відбір кандидатів на заміщення вакантних посад та зайняття вільних робочих місць замовника, підбір згідно з чітко сформульованими критеріями.
•Приймала та надавала активну допомогу кандидатам у складанні резюме.
•Надавала замовнику резюме кандидатів із біографічними та кваліфікаційними даними кандидатів.
•Організовувала зустрічі замовника з обраними кандидатами та за необхідності брала участь у них.
•Узгодження етапів виходу кандидата на роботу.

Освіта

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Магістр економічних наук за спеціальністю «Економіка підприємства», спеціалізація «Облік і аудит», Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows MS Outlook Adobe Photoshop Internet Explorer Email MS Access Opera Outlook Express Mozilla Firefox Продаж Графічні редактори Linux САПР WordPad MS Paint 1С:Торгівля і склад Express Організація процесу продажу послуг Робота з клієнтами, підготовка комерційних пропозицій Ведення переговорів до моменту укладення договорів Передпродажне та післяпродажне консультування клієнтів Вміння зацікавити клієнта, здатність переконувати Організація процесу пошуку співробітників

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — просунутий

Додаткова інформація

Особисті якості:

Висока оперативність і професіоналізм.
Вміння відстоювати інтереси компанії.
Вміння злагоджено працювати в команді.
Уміння сконцентруватися на поставленому завданні для досягнення результату.
Комунікабельність, відповідальність, старанність, мобільність, організаторські здібності.
Завдяки стресостійкості вдавалося успішно вирішувати проблеми, що виникали в роботі, яка вимагала великої концентрації та стислих термінів.
Наполегливість і оптимізм, уміння не здаватися в разі невдачі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: