Резюме від 11 травня 2024 Файл

Olena

Рекрутер

Вік:
46 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Особисті данні:
ПІП – Вишневецька Олена Григорівна
01.09.1977 р
Місто проживання – м. Бровари
Контактний тел. - [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail – [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта. (1995-1999 р) м. Ніжин, НДПІ ім. М.В.Гоголя Факультет природничо-математичний, спеціальність - викладач біології
\

Досвід роботи.

1. 2018р по теперішній час «Q&Q research» дослідницька компанія, брендингова та маркетингова агенція - рекрутер. Пошук та підбір персоналу для компанії, проведення співбесід, пошук та підбір людей для участі у фокус-групах, глибинних інтерв»ю.
2. БФ « Карітас», 04.2023-12.2023 р. соціальний педагог.
Робота з дошкільними дітьми та школярами; Проведення групових та індивідуальних занять, майстер класів, сприяння творчому розвитку дітей. Організація та проведення літнього табору для дітей. Організація та проведення дозвілля учасників центру. Співпраця з психологами, мед персоналом та іншими спеціалістами для підтримки дітей.
3. (2008-2011р) м. Київ, Українська Мультисервісна Мережа, керівник секретаріату, діловод. Обов'язки: побудова та запуск документообігу компанії з 0; створення, погодження та контроль документів компанії; створення архівного відділу; контроль та організація роботи секретаріату ( діловоди, помічники, кур»єри); участь у нарадах Тендерного комітету (контроль виконання доручень та наказів); участь та організація проведення Ради Директорів; Зборів акціонерів, ( контроль виконання рішень, доручень), підготовка документації, контроль за виконанням доручень по підрозділам компанії;
4. (2007-2008 р) м. Київ, ЗАТ Українська Міжбанківська валютна біржа, помічник Голови правління. Обов'язки: контроль документообігу біржі; організація пресс-конференцій, інтрев»ю Голови правління; участь у нарадах, контроль виконання доручень, наказів; організація та контроль корпоративного направлення.

5. (2004 – 2007р.) м. Київ, Юридично-консалтингова компанія, офіс менеджер
Обов’язки: підготовка та погодження документації, договорів компанії, пошук та підбір персоналу, адміністративно-господарче забезпечення, організація корпоративного відпочинку
6. 2003р. смт. Ріпки, Чернігівська область, Центр соціальних служб для молоді, Керівник служби підтримки сім»ї «Родинни дім». Робота с громадами, неблагополучними сім»ями, опікунськими радами, проведення ряду заходів та лекторної роботи для молоді району, щодо профілактики захворювань, здорового способу життя. Організація гарячих ліній в громаді, для прийому громадян з особливими потребами. Організація заходів для дітей з особливими потребами. Керування та організація гуманітарної допомоги для школи-інтернату, та потребуючих сімей у селах громади. Організація медичного супроводу дітей з неблагополучних сімей.

7. Додаткові навики:
• Користування ПК (MS Office);
• Англійська мова (Elementary);

Особисті якості: вміння працювати з великими обсягами інформації в режимі багатозадачності; комунікабельність, вміння працювати з людьми, організація заходів, виїзних екскурсій, семінарів, лекцій.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: