Резюме від 25 лютого 2024 Файл

Максим

Економіст, менеджер з закупівель

Вік:
40 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Михеда Максима Дмитровича

Дата народження: 13 березня 1984 (39 років)
Місто: Київ
Громадянство: Українець
Сімейний стан: неодружений
Бажаний графік роботи: повна зайнятість

Контактна інформація
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Viber: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Эл. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Місце роботи на сьогоднішній день:
1. Водій експедитор та спеціаліст із закупівель технологічного обладнання в ТОВ «Пакувальні Технології» (жовтень 2018 р. – по теперішній час):
- закупівля продукції, контроль поставок, організація обліку постачальницьких операцій;
- доставка товарів та вантажів;
- логістика товарів;
- ведення звітності статистичних даних закупівель;
- організація процесу перевірки зовнішнього вигляду, та цілісності пакування продукції під час приймання, зберігання та вивантаження (згідно нормативної документації);
- ремонт і обслуговування транспорту і техніки;
- постановка транспорту на маршрут.
- технічне обслуговування усих транспортних засобів та спец. техніки підприємства.

2. Менеджер з продажу метало - пластикової продукції в ФОП «Golden Rise» (липень 2015 р. – теперішній час):
- організація роботи;
- аналіз ринка потенційних клієнтів;
- спілкування з існуючими клієнтами;
- пошук нових клієнтів;
- планування і реалізація продаж продуктів і товарів;
- пошук виробників, постачальників;
- ведення переговорів;
- підписання документів;
- складський облік;
- доставка товарів і логістика.

3. Засновник, Голова правління в Автомобільний клуб «MAX DRIVE» (березень 2011 р. –по теперішній час, призупинена діяльність в умовах воєнного стану):
- пошук клієнтів;
- робота з клієнтами;
- організація роботи клуба;
- ведення переговорів;
- пошук партнерів;
- супровід продаж;
- підготовка документації;
- підписання договорів;
- ведення обліку;
- подача звітів і декларацій до відповідних органів управління міського та обласного бюджету;
- аналіз ринку потенційних клієнтів;
- аналіз ринку постачальників;
- післяпродажний супровід клієнтів.

Загальний досвід роботи:

Менеджер з продажу продукції в ПП «Балко» (вересень 2016 р. –січень 2017 р.):
- пошук клієнтів;
- робота з запереченнями;
- робота с рекламацією;
- закупка товарів і комплектуючих;
- логістика;
- ремонт и обслуговування транспорту і техніки;
- робота с рекламою компанії;
- прорахунок металопластикових конструкцій.

Начальник відділення в АТ «УкрСиббанк» (грудень 2009 р. – грудень 2010 р.):
- організація роботи відділення;
- аналіз ринка потенційних клієнтів;
- моніторинг прибутковості;
- спілкування з клієнтами;
- пошук нових клієнтів;
- планування і реалізація продаж банківських продуктів;
- ведення переговорів;
- підписання договорів.

Фінансовий консультант середнього і малого бізнеса в АТ «УкрСиббанк» (липень 2008 – грудень 2009):
- спілкування з клієнтами;
- пошук нових клієнтів;
- супровід продаж;
- продаж банківських продуктів середньому і малому бізнесу;
- післяпродажний супровід клієнтів;
- заключення договорів;
- відкриття і супровід рахунків юр. осіб та приватних підприємців;
- робота з простроченою заборгованістю.

Нагороди отримані мною:
- «Кращий співробітник Банка 2007» від АТ «УкрСиббанк»;
- «2 місце по залученню Юридичних осіб 2009 г.» від АТ «УкрСиббанк»;

Державна служба:
Старший спеціаліст комп’ютерно - операційного відділ в Броварському відділенні Державного Казначейства України в Київській області (жовтень 2003 – квітень 2006):
- обслуговування ПК и офісної техніки;
- оновлення програм;
- архівація баз даних.

Професійні та інші навички:
Впевнений користувач: MS Office (Exсel, Word, Outlook, Power Point, Access), досвід роботи в мережі Інтернет (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox) та електронною поштою (Outlook Express), професійні програми: 1С:УТП 7.1, 1С:Предприятие 7, Клієнт-Банк, ЛІГА:ЗАКОН, Medok, SAP и SAP+, графічними редакторами (Photoshop CS3, CS5), Знання операційних систем Windows и Linux.

Освіта:
- вересень 2001 – червень 2003, Поліцейський фінансово-правовий коледж, м. Бровари, факультет «фінанси»;
- червень 2003 – вересень 2003, «Крок», м. Київ, майстер зі збирання та обслуговування ПК;
- вересень 2003 – червень 2006, Київський національний торгово-економічний університет, м. Київ, факультет «банківська справа».

Інше:
- Водійське посвідчення з 2007 г., категорія «В», з 2019 категорія «А», «ВЕ» та «С1», безаварійний стаж – 15 років;
- Досвід переговорів і продаж – більше 15 років;
- Впевнений користувач ПК – більше 15 років;
- Досвід управління персоналом – 15 років;
- Інструктор з водіння – 5 років.

Інтереси та захоплення:
- Автомобільний спорт (drift, slalom, street raising,.. );
- Їзда на велосипеді;
- Футбол
- Захоплення автомобілями;
- Риболовля;
- Полювання;
- Активний відпочинок.

Особисті якості:
ініціативність; уважність; акуратність; навички побудови взаємовигідних відносин із клієнтами; відповідальність; схильність до аналітичної діяльності; прагнення підвищення професійного рівня; впевненість в собі; вміння зосереджуватись на головному; активність; висока освіта; старанність; навички проведення успішних переговорів із клієнтами; пунктуальність; прагнення професійного зростання; вміння швидко навчатися та запам'ятовувати нову інформацію; висока працездатність; комунікабельність; надійність; порядність; вміння вести переговори; завзятість; гнучкість мислення; креативність; наполегливість; розвинене стратегічне мислення; дисциплінованість; не конфліктність; спрямованість на результат; працьовитість; підприємливість; рішучість; здатність стресостійкість у конфліктних та нестандартних ситуаціях; вміння навчати; самоконтроль; тактовність; вміння організовувати людей до виконання поставлених завдань; цілеспрямованість; бажання працювати; навички ділового спілкування; організаторські здібності; привабливість; самокритичність; здатність самостійно приймати рішення; творчий підхід до пошуку способів виконання поставлених завдань; вміння узгоджено працювати у колективі; цілеспрямованість у досягненні поставленої мети; енергійність; Ввічливість; життєрадісність; організованість; самостійність; справедливість; терпіння; чесність; орієнтація на результат; принциповість; систематично працюю над підвищенням особистого рівня професійної підготовки; винахідливість; вміння знаходити спільну мову із клієнтами; Хороші організаторські здібності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: