Резюме від 23 січня 2023 Файл

Юлія

Бухгалтер з первинної документації, зі звірок, обліковець, помічник бухгалтера

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Біяк Юлія Олександрівна

Дата народження : 25 вересня 1984 року
Адреса: м. Київ
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
Березень 2019 - сьогодення - Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних у компанії Конструктив ВТВ (закупівля та продаж будівельних матеріалів)

Внесення інформації щодо нових контрагентів, виставлення рахунків покупцям, формування видаткових накладних.
Ведення обліку первинної документації від постачальників, формування довіреностей, перевірка правильності оформлення документів, перенесення інформації в базу підприємства 1С (товари, послуги),підтвердження рахунків, актів, прибуткових накладних у програмі M.E.Doc ,архівація документів.
Щомісячна та квартальна звірка с постачальниками компанії(товари, послуги).
Виконання доручень головного бухгалтера компанії, допомога в рознесенні банківської виписки.
Надсилання паперової кореспонденції: Укрпошта, Нова Пошта, а також через електронні сервіси M.E.Doc і Вчасно.

Серпень 2016 - Спеціаліст відділу логістики Імпульс Південь ПП (дистриб’ютор ТМ Чумак, Jacobs ,
Mondelēz) м..Одеса
Грудень 2018
Обробка замовлень в 1С, отриманих від менеджерів та безпосередньо від клієнтів в системі EDI-N и COMARCH EDI, надсилання відповідних повідомлень та підтверджень.
Аналіз виконання замовлень ключових клієнтів, розрахунок потреби по товару, резервування товару, комунікація з іншими філіалами.
Підготовка документів для відвантаження (РН,ТТН,рахунки на оплату,поворотні накладні), контроль за поверненням та належним оформленням первинної документації.
Ведення обліку руху товарів на складах (реалізація товарів, оприбуткування, списання, переміщення між складами)
Участь в інвентаризаціях на складах.
Формування звітності та прайсів в 1С на запит.
Звірка з клієнтами (відвантаження, оплати, тара)
Робота з торговою командою, контроль над виконанням завдань.
Серпень 2010 - Оператор по введенню даних ТОВ «Імпульс-Миколаїв ДК» м.Вознесенськ
Липень 2016
Робота з замовленнями роздрібних клієнтів, внесення договорів по контрагентам. підготовка пакету документів для відвантаження, контроль за поверненням та правильним оформленням первинної документації.
Оформлення документів від постачальників, робота з актами невідповідності.

Січень 2007 – Касир - бухгалтер ЧП Удот А.Е. (роздрібна торгівля) м.Вознесенськ
Січень 2009
Ведення обліку прибуткових накладних, заведення номенклатурних карток , установка та перевірка цін, розрахунки з постачальниками.
Робота з касовим аппаратом
Освіта :
Вереснь 2002 – ВМУРоЛ «Україна» , спеціалізація
Липень 2007 менеджмент організації, бакалавр

Професійні навики :
Знання комп’ютера та офісної техніки, користувач MS Office (Word, Exсel, Outlook), 1С 8.3 , Sales Work,
M.E.Doc, ВАS бухгалтерія
Знання мов:
Українська – вільно
Російська – вільно
Італійська – початковий рівень
Особисті якості: пунктуальність, відповідальність, уважність, здатність працювати в умовах наявності багатьох завдань, скурпульозність, вміння працювати в колективі та прагнення до самовдосконалення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: