Резюме від 16 лютого 2023 PRO

Анастасія

Керівник контакт-центру

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу Телемаркетингу

з 02.2019 по 12.2022 (3 роки 10 місяців)
ЛІГА ЗАКОН, Київ (IT)

- Формування та коригування шаблонів, бізнес-процесів, скриптів та сценаріїв роботи, розробка і інтегрування бізнес-процесу лідогенерації всередині відділу;
- Створення і впровадження системи контролю якості роботи (оцінка якості розмов та фіксації даних);
- Підбір та навчання нових співробітників. Створення системи адаптації у відділі.
- Планування навантаження, оптимізація та автоматизація робочого процесу в CRM (оцінка поточного процесу, опис ТЗ з новою автоматизованою логікою для зменшення затрат на фіксацію даних у CRM і збільшення рівня доступності операторів);
- Розподіл та пріоритезація завдань, контроль їх виконання;
- Звітність, аналіз показників відділу, аналіз кількості і якості заявок, рекомендації для маркетингу щодо лідогенерації;
- Запуск і реалізація проєктів з обзвону баз, реалізація проєктів з ланцюгом комунікації (пошта, повідомлення, дзвінки) для пошуку нових контактів, інших цілей.
- Створення та опис ТЗ для:
скорингу клієнтів; 
телефонії; 
доопрацювань в CRM для оптимізації поточних процесів, впровадження нових бізнес-процесів;
інше.

Начальник відділу методології та контролю якості

з 11.2018 по 01.2019 (2 місяці)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

- Організація роботи відділу методології та контролю якості:
- Організація процесу оцінки якості розмови операторів;
створення, розробка тренінгів для контактного центру (презентація, роздатковий матеріал);
- Розробка системи контролю за знаннями, оцінка, аналіз результатів;
- Запуск системи контролю роботи SVTL;
створення алгоритмів, скриптів, методичних матеріалів, мануалів з використання ПЗ;
- Пошук/підбір персоналу, формування групи вступного навчання, допуск до прийому дзвінків.

Project manager

з 10.2016 по 10.2018 (2 роки)
OSDirect, Київ (Маркетинг/Телекомунікації)

Управління проектами контакт центру:
- Запуск (постановка ТЗ, комунікація з ІТ відділом), контроль проектів ГЛ, ТМ;
- Комунікація із замовником, фінансовий результат, звітність (білінги, конверсії, створення будь-якого виду звітності), фінансовий результат (виставлення рахунків, підготовка актів – робота в 1С), контроль оплат;
- Підбір персоналу, навчання, ротація згідно з мотиваційною політикою;
- Поділ функціоналу операторів за напрямами;
створення нормативних документів;
- Розробка системи тренінгів, створення та проведення, створення електронної Бази Знань;
- Розробка та впровадження Quality Assessment Card (вх, вих);
Розробка, запуск, контроль:
- Motivational policy for specialists/TL;
- Penalty system для specialists/TL;

Керівник групи

з 02.2014 по 04.2016 (2 роки 2 місяці)
VostokFinance Group, Київ (Collection)

Навчання персоналу:
- адаптаційного періоду;
- коучинг, підвищення кваліфікації чинних фахівців.
Постановка задач та контроль виконання kpi;
- Аналіз роботи групи та підрозділу з виконання KPI, контроль SL, доступності;
- Створення та робота зі звітністю для групи/підрозділу/КЦ;
- Комунікація з відділом контролю якості, фінансовим відділом, відділом кадрів та ін.;
Виконання інших обов'язків згідно з посадовою інструкцією

Керівник групи

з 09.2013 по 01.2014 (4 місяці)
УКГ, Київ (Collection)

Навчання співробітників, аналіз показників, виконання kpi, інші завдання, пов'язані з ефективністю групи

Оператор Call-centre

з 07.2012 по 12.2012 (5 місяців)
UkrFinance, Київ (Collection)

Стягнення простроченої заборгованості 90+

Оператор Call-centre

з 09.2011 по 07.2012 (10 місяців)
Фінансове Агентство Збору Платежів (ФАСП), Київ (Collection)

робота з простроченою заборгованістю 1-30 днів

Освіта

Національний Педагогічний Університет ім.М.П.Драгоманова

Економічна теорія, Київ
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Дипломна робота маркетинг

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

навчання, контроль якості контактного центру;
проведення тренінгів для персоналу;
Розробка скриптів, алгоритмів, мануалів;
Розробка та впровадження мотиваційної політики, Quality Assessment Card (вх, вих);
створення тренінгів, комплексне навчання (система адаптації, навчання діючих співробітників) та дистанційне навчання;
Пошук, підбір персоналу, вступне навчання;
Створення нормативних документів (посадові інструкції, нормативи статусів оператора та ін.);
Запуск проектів ГЛ, ТМ (collection, продаж, опитування);
створення виділеного напряму клієнт сервісу;
Створення ТЗ для телефонії та ін, створення логіки та опис ТЗ для скорингу клієнтів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: