Резюме від 12 грудня 2022 Файл

Максим

Руководитель отдела снабжения

Місто:
Сміла

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Костенко Максим Вікторович
Дата народження: 22.07.1980

Місто: Сміла, Черкаська область

Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: заміщення вакантної посади.

Освіта:

1999 р. – закінчив Смілянський радіотехнікум Черкаського інженерно –
технологічного інституту за спеціальністю «Комерційна діяльність» і здобув
кваліфікацію комерсант.

2003 р. – закінчив Черкаську академію менеджменту і отримав базову вищу
освіту за напрямом підготовки «Менеджмент організацій» та здобув
кваліфікацію бакалавра з менеджменту.

2004 р. – закінчив Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та
здобув кваліфікацію менеджер-економіст.

Досвід роботи:

 лютий 2001 р. – вересень 2001 р. – помічник майстра цеху малих машин;
вересень 2001 р. – жовтень 2003 р. – майстер цеху малих машин ВАТ НВП
«Смілянський електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: оформлення нормативно технічної документації
щодо виконання плану виробництва цехом; контроль виконання плану
виробництва цеху; контроль виконання норм охорони праці працівниками
цеху

 жовтень 2003 р. – вересень 2004 р. – експедитор відділу матеріального
постачання ВАТ НВП «Смілянський електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: оформлення провізної документації на товаро-
матеріальні цінності заводу; експедирування вантажу від постачальника до
складу заводу ВАТ НВП «Смілянський електромеханічний завод».
 вересень 2004 р. – переведений на посаду економіста відділу
матеріального постачання; квітень 2006 р. – переведений на посаду
економіста відділу планування і обліку товаро-матеріальний цінностей
ВАТ НВП «Смілянський електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: планування та ведення контролю за використанням
витрат коштів на закупівлю ТМЦ відділом постачання; контроль використання
та ведення закупівельної бази матеріалів; документальна звітність; робота в
системі ІТ-підприємства; .

 серпень 2007 р. – квітень 2009 р. – займав посаду інженера з
комплектації устаткування й матеріалів відділу матеріально-технічного
постачання.
 квітень 2009 р. – серпень 2009 р. переведений на посаду начальника
бюро відділу матеріального постачання ВАТ НВП «Смілянський
електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: налагодження зв’язків та робота з постачальниками,
а також пошук альтернативних постачальників; проходження внутрішніх та
зовнішніх тендерів; контроль за дотриманням умов договору; контроль
використання та ведення закупівельної бази матеріалів; документальна
звітність; робота в системі ІТ-підприємства; контроль закупок груп товарів
згідно плану виробництва підлеглими працівниками.

 серпень 2009 р. – червень 2017 р. – займав посаду менеджера з
постачання ТОВ «Смілянський ливарний завод».
 червень 2017 р. по теперішній час – переведений на посаду начальника
комерційного відділу ТОВ «Смілянський ливарний завод».

функціональні обов’язки: налагодження зв’язків та робота з контрагентами
заводу (постачання та збут); заключення договорів з контрагентами заводу;
проведення зовнішніх тендерів; контроль за дотриманням умов договору;
контроль використання та ведення закупівельної бази матеріалів;
документальна звітність; проведення переговорів з контрагентами в
проблемних ситуаціях; проведення презентації товарів та встановлення цін на
них; контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.

Професійні навички:

 вміння приймати управлінські рішення;
 вміння організувати налагодити зв’язки як у своєму так і з іншими
підрозділами підприємства;
 ведення договірної роботи;
 робота з комп’ютерними програмами: системні програми Windows,
Word, Excel, ABBY FineReader;
 ведення робочої документації;
 знання мов: українська, російська, англійська (розмовний рівень).

Особисті якості:

 чесність;
 відповідальність;
 комунікабельність;
 уважність до деталей;
 пунктуальність;
 здатність вирішувати складні робочі питання.

Додаткова інформація:

Сімейний стан – одружений;

Водійське посвідчення – так;

Власне авто – так;

Можливість відряджень – так.

Схожі кандидати

Керівник відділу
Сміла, Городище, Корсунь-Шевченківський

Управляющий, директор, РОП
Сміла, Київ, Черкаси

Керівник відділу кадрів (військовий облік)
28000 грн, Сміла, Черкаси , ще 4 міста

Комерційний директор, заступник директора
Сміла, Київ, Черкаси

Керівник відділу продажу
Сміла

Керуюча маркетом, оператор ПК
20000 грн, Сміла, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: