Резюме від 23 березня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9282691

Керівник відділення банку

Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме на посаду: керівник відділення банку.
Розгляну інші пропозиції, які будуть відповідати моїм компетенціям та досвіду.
Очікувана заробітна плата – від 45000 грн.

Загальні відомості:
Досвід роботи в банківській системі 23 роки, з них 9 років на посаді начальника відділення. Очолювала відділення від відкриття до його ліквідації. Відділення вийшло на точку беззбитковості на 10 місяць від початку роботи та було прибутковим до моменту введення
Наполеглива у досягненні мети, відповідальна, вмію працювати в команді, організувати її роботу, спроможна до швидкого навчання, намагаюся постійно підвищувати свою кваліфікацію.
Готова до відряджень.

Професійні компетенції
Орієнтація на результат, клієнтоорієнтованість, відповідальність, лідерство, вміння адаптуватися, навички ведення переговорів, здатність переконувати, навички проведення співбесід, володіння технікою продажів, навички делегування, організаційні навички, вміння вибудовувати робочі відносини, автономність, комунікабельність, розвиток співробітника.
Досвід роботи:
Головне Управління Пенсійного фонду України в м.Києві
17.03.2023 – 16.05.2023 – начальник відділу обслуговування громадян №1 (сервісний центр)
Обов’язки : Організація роботи відділу з питань прийому та обслуговування застрахованих осіб, осіб, що перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду як одержувачі пенсії, осіб, які мають право на призначення пенсії, виплату допомоги на поховання, пільги, субсидії, страхувальників або уповноважених ними осіб з метою вирішення питання, з яким вони звертаються до органів Пенсійного фонду.
Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків
19.07.2021 – 02.12.2022 – начальник відділу контролю міжнародних операцій та перевірок контрольованих іноземних компаній.
Обов’язки : Організація роботи відділу. Організація та проведення документальних перевірок з питань міжнародного оподаткування. Аудит, фінансовий аналіз платників податків. Підготовка спеціальних запитів до компетентних органів іноземних держав, аналіз та опрацювання відповідей від ІКО, аналіз фінансової звітності іноземних компаній, що отримують доходи джерелом походження з України.

01.06.2021- 19.07.2021 – заступник начальника управління – начальник відділу перевірок небанківських фінансово- кредитних установ управління податкового аудиту фінансових установ.
Обов’язки : Організація роботи відділу. Організація та участь в перевірках фінансових установ в частині операцій у сфері ЗЕД, оподаткування (страхові, лізингові компанії інші фінансові компанії). Аудит, фінансовий аналіз.
Офіс великих платників податків Державної податкової служби

02.11.2018- 01.06.2021 – головний державний ревізор-інспектор відділу контролю фінансових установ управління аудиту
Обов’язки : участь в перевірках фінансових установ в частині операцій у сфері ЗЕД, оподаткування (банки, страхові, лізингові компанії). Аудит, фінансовий аналіз , підготовка аналітичних записок, написання актів перевірок, виконання контрольних завдань.

ТОВ «Кесада»
14.05.2017 - 31.10.2017 р. – головний бухгалтер ТОВ «Кесада».
Обов’язки: забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом про бух. облік, з урахуванням особливостей діяльності підприємства; відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій; складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової та податкової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки; забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими кредиторами/ дебіторами відповідно до договірних зобов’язань; здійснення контролю за веденням касових операцій; участь у проведенні інвентаризаційної роботи, оформленні матеріалів.
АТ «Фінанси та Кредит»
16.01.2007 по 11.05.2016 - начальник відділення в м. Бровари
Функціональні обов’язки : Відкриття відділення з "0".
Залучення юридичних та фізичних осіб на обслуговування по всьому спектру банківських послуг. Проведення зустрічей, презентацій з власниками та ТОП - менеджментом компаній сегменту корпоративного бізнесу, малого та середнього бізнесу, центру зайнятості населення.
Організація бізнес процесів на відділенні. Аналіз ринку, конкурентів, виявлення сильних та слабких сторін конкурентів залучення клієнтів на РКО, залучення депозитів юридичних та фізичних осіб, залучення клієнтів до кредитування (отримання заявки, збір документів та їх аналіз, укладання договорів, моніторинг погашення), безпосередня участь у переговорах та презентаціях;
Організація і контроль безперебійної роботи відділення відповідно до отриманих завдань; нарощення клієнтської бази роздрібного, корпоративного бізнесу, МСБ; виконання планів продажу; контроль операційної діяльності відділення; контроль операцій в сфері ЗЕД клієнтів; аналіз результатів роботи відділення; підбір та навчання персоналу.
Результат: відкриття відділення в затверджені терміни; вихід на прибуткову діяльність за 10 місяців після відкриття і залишалося прибутковим до введення тимчасової адміністрації. Під моїм керівництвом відділення не одноразово займало призові місця у заходах, що проводилися банком.
Відділення входило в кущ відділені Київської області (5 відділень), в якому було кущовим.
Навчання, тренінги-
Навчання -«Программа по подготовке внутренних тренеров в банке «Финансы и Кредит»
Тренінг «Коучинг и управление продажами»
Нагороди –
Почесна грамота «Найкраще відділення Філії за сумою виданих кредитів клієнтам малого бізнесу»
Почесна грамота – «За високий професіоналізм та результативність»
Почесна грамота – «За креативність, активність, небайдужість та прагнення вдосконалювати та розвивати Банк».

АКІБ «УкрСіббанк»
25.10.2006 по 04.01.2007 – начальник відділення
Обов’язки – організація роботи відділення. Відділення виконувало всі види банківських послуг : відкриття поточних, депозитних, карткових рахунків фізичним та юридичним особам, кредитування юридичних та фізичних осіб, касові операції, підбір персоналу для відділення та ін.

ТОВ «УкрМАЗконтракт»
07.11.2005 по 24.10.2006 – фінансовий директор
Обов’язки – фінансове та податкове планування, складання бізнес-планів, робота з банками, управлінський облік, управління грошовими потоками, бюджетування , управління витратами. Розробляла бізнес- план для засновників по створенню власної лізингової компанії.

АКБ «Укрсоцбанк», Броварське відділення Київської обласної філії
02.08.2004 р. – 04.11.2005 р. – начальник відділу обслуговування клієнтів
Обов’язки – здійснення керівництва та організація роботи відділу, контроль виконання співробітниками їх функціональних обов’язків, проведення виробничих нарад, продаж банківських продуктів корпоративним клієнтам (розрахунково-касове обслуговування, депозитні операції, кредитування, факторинг, гарантії, акредитиви, зарплатні проекти) та фізичним особам, аналіз фінансової діяльності клієнтів для прийняття рішення про можливість фінансування, збір та аналіз наданого клієнтами пакету документів, попередній огляд та оцінка майна, що пропонується в заставу, визначення кредитоспроможності позичальників.
Підготовка та представлення запитів на кредитному комітеті ( в тому числі Головного офісу), участь в кредитній раді відділення. Формування та супроводження юридичних та кредитних справ клієнтів. Розрахунок резерву для відшкодування можливих втрат від кредитних операцій. Впровадження нових банківських продуктів в практику.
Аналіз діяльності відділення банку, складання бізнес- планів та бюджету відділення та контроль за їх виконанням.
22.06.2004. – 02.08.2004 р. головний економіст відділу обслуговування клієнтів
Приватний підприємець
19.12.2003 - 2008 р. – надання консультаційних послуг з бухгалтерського обліку.
АКБ «Укрсоцбанк», Броварське відділення
19.03.2002 – 19.12.2003 - начальник відділу кредитування
Обов’язки – кредитування, факторинг, гарантії, акредитиви, зарплатні проекти) та фізичним особам, аналіз фінансової діяльності клієнтів для прийняття рішення про можливість фінансування, збір та аналіз наданого клієнтами пакету документів, попередній огляд та оцінка майна, що пропонується в заставу. Підготовка та представлення запитів на кредитному комітеті ( в тому числі Головного офісу), участь в кредитній раді відділення. Формування та супроводження юридичних та кредитних справ клієнтів. Розрахунок резерву для відшкодування можливих втрат від кредитних операцій інша звітність. Впровадження нових банківських продуктів в практику.
Аналіз діяльності відділення банку, складання бізнес- планів та бюджету відділення та контроль за їх виконанням.
У внутрішньо системному конкурсі АКБ «Укрсоцбанк» - «Кар’єрний ліфт» увійшла в 10 кращих у групі «Кредитування».
Отримала Диплом IFC «Управління ризиками в агробізнесі».
06.03.2001- 19.03.2002 – декретна відпустка
13.07.1998 – 06.03.2001- начальник валютного відділу
Обов’язки: здійснення керівництва та організація роботи відділу, контроль виконання співробітниками їх функціональних обов’язків, проведення виробничих нарад, оформлення юридичних справ, депозитні операції в іноземній валюті, кредитування в інвалюті, розрахунково-касове обслуговування клієнтів в ін.валюті, перекази Western Union.
Пройшла навчання в Міжнародному центрі приватизації, інвестицій та менеджменту та отримала Кваліфікаційне посвідчення фахівця з питань торгівлі цінними паперами.
21.04.1997- 13.07.1998- головний економіст відділу бухгалтерського обліку та звітності.
Обов’язки – облік матеріалів, основних засобів, МШП, грошовий обіг, прийом комунальних платежів, складання звітності по касовим операціям.
АБ «Вітчизна»
03.02.1997 – 18.04.1997 - посада головний економіст
АБ «Київська Русь», Броварське відділення
23.09.1996 – 31.01.1997 – посада - старший бухгалтер
АБ «ІНКО» , Броварська філія
22.08.1994 – 05.09.1996- посада - заступник головного бухгалтера
23.12.1993- 22.08.1994 – посада – програміст
Додаткові навички та знання

Володіння мовами:
Українська - С1 (наявний сертифікат), польська – А2-В1, французька– А1, російська .
Володіння комп’ютером: Досвідчений користувач. Вважаю що в сучсному світи вміння користуватися комп’ютером, це як вміння користуватися кульковою ручко.
Знання ОС Windows, MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Outlook), робота з Інтернетом (Google Chrome, Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою, Abbyy FineReader, ОДБ SR-BANK, 1С, навички роботи в соціальних мережах.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: