Резюме від 15 лютого 2023 Файл

Руслан

Директор структурного підрозділу, філії, регіональний менеджер

Вік:
41 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Руслан БЕРЛЯ
(Berlia Ruslan)
Дата народження: 21.06.1982 р.
Адреса проживання: Одеська обл., м. Теплодар пр. Енергетиків 84 кв. 66
Одружений, маю двох дітей.
Власне авто, права категорії: В,С.
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета, отримання посади:
Директор підприємства, Директор структурного підрозділу (філії), Регіональний менеджер.
Досвід:
Директор структурного підрозділу ТОВ «БаДМ»
03.2013 - теперішній час (10 років)
ТОВ «БаДМ» - один з провідних дистриб'юторів на фармацевтичному ринку України. https://www.badm.ua/

Посадові обов'язки:
Планування, Організація, координація та контроль функціонування логістичного комплексу, бізнес процесів та відділів структурного підрозділу:
• Планування, координація, контроль, роботи торговельного та тендерного відділів:
▪ Виконання цільових та планових показників
▪ Дотримання клієнтської політики підприємства
▪ Координація та комунікація з ключовими клієнтами
▪ Аналіз запитів та виявлення потреб ринку
▪ Робота з дебіторською заборгованістю
▪ Розробка та реалізація плану заходів щодо просування ексклюзивних товарів та послуг на ринку.
• Забезпечення безперебійної та ефективної роботи логістичних процесів складського комплексу
• Проектування, розробка та впровадження проектів реконструкцій складського комплексу. Узгодження проектів, пошук підрядників, контроль виконання будівельно-монтажних робіт. Робіт пов'язаних із встановленням та впровадженням складського, промислового та господарського обладнання. Оптимізація та автоматизація процесів та технологій.
• Організація, контроль та координація функцій транспортної логістики
• Організація, впровадження та контроль виконання посадових обов'язків персоналу, карт мотивацій та стимуляції.
• Бюджетування, контроль та оптимізація витратної частини структурного підрозділу.
• Взаємодія з правоохоронними та контролюючими органами. Проходження регулярних перевірок та сертифікацій (Сертифікація відповідності належної дистриб'юторської практики (GDP))
• Забезпечення ефективного документообігу, інформації та комунікацій між відділами структурного підрозділу та департаментами центрального офісу
• Комплекс заходів, пов'язаних з орендною діяльністю.
Керівництво колективом структурного підрозділу у кількості 160 – 180 співробітників.

Директор філії
07.2007 – 03.2013
ТМ «КАРАТ»; «Хлібна Сльоза» (ТПГ Rainford)
ТОВ «Торгівельний Дім «Вікові Традиції»; Дистриб'юція лікеро-горілчаних виробів

Посадові обов'язки:
Відкриття філії з нуля. Забезпечення повного циклу функціонування та розвитку філії.
Планування, мотивація, координація, контроль, роботи торговельного відділу. Виконання цільових та планових показників. Аналіз ринку, розробка та впровадження маркетингових програм та проектів. Пошук та введення у портфель філії додаткового асортименту. Переговори та залучення до співпраці національні та регіональні сітки.
Організація, контроль та координація функцій складської та транспортної логістики. Розробка та впровадження посадових обов'язків персоналу, карт мотивацій та стимуляції. Бюджетування, контроль та оптимізація фінансових витрат, впровадження додаткових проектів для росту прибутку філії. Взаємодія з правоохоронними та контролюючими органами. Партнерство з дистриб'юторськими компаніями.
Керівництво колективом у кількості 60 - 70 співробітників.

Регіональний представник, ТМ «КАРАТ»; «Хлібна Сльоза» (ТПГ Rainford)
09.2006 – 07.2007

Посадові обов'язки:
Виконання планів продажу регіону. Розвиток якісної та кількісної дистрибуції. Робота з торговою командою дистриб'ютора (навчання, проведення сторчеків, постановка цілей, подвійні візити та ін.)
Контроль за дотриманням цінової політики компанії в регіоні. Контроль каналів збуту (VIP, роздріб, HoReCa)
Укладання договорів, введення позицій у мережі, запровадження асортименту, планування продажів, тощо.
Управління товарним запасом на складах дистриб'ютора
Рабата із дебіторською заборгованістю.

Керівник торгівельного відділу
06.2006 – 09.2006
ПАТ «Одеський Завод Оздоблювальних Матеріалів»;
Виробництво та збут продукції ПВХ

Посадові обов'язки:
Планування продаж, складання маршрутних листів менеджерів.
Забезпечення планового рівня продажі товару у всіх каналах збуту
Складання та затвердження бюджету відділу
Рабата із дебіторською заборгованістю

Супервайзер
04.2005 – 06.2006
ТОВ «Агрокосм», Дистриб'юція Масло-Жир продуктів

Виконання планових показників команди.
Підбір та навчання торгових представників, організація і контроль роботи ТП,
ведення переговорних процесів з клієнтами, контроль виконання
планів , звітність . Збільшення обсягу продаж .

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами.
12.2003 – 04.2005
ТОВ «Агрокосм», Дистриб'юція Масло-Жир продуктів

Виконання планів продажу, організація та проведення національних акцій,
контроль дебіторської заборгованості, пошук нових клієнтів, переговори.

Торговий представник.
04.2003 – 12.2003
ТОВ «Агрокосм», Дистриб'юція Масло-Жир продуктів

Виконання планів продажу, контроль дебіторської заборгованості, пошук
нових клієнтів, розширення клієнтської бази.
Освіта:
Білгород-Дністровський Морський Рибопромисловий Технікум (1999 - 2001)
«Рибництво і аквакультура» Технік – Рибник - Іхтіолог
Херсонський державний аграрно-економічний університет (2001-2004)
«Водні біоресурси» Іхтіолог – рибовод.

Професійні та інші навички:
• Навички роботи з комп'ютером
Word, Excell, Infor, PTR, Office365, vshportal и пр.
• Впевнений водій автомобіля
22 років досвіду, э в наявності власне авто
• Управління персоналом
18 років досвіду
• Створення команди, навчання, мотивації.
17 років досвіду.
• Проведення переговорів на рівні TOP-менеджменту підприємств та організацій
19 років досвіду
Знання мов: Українська, Російська мова — вільно
Професійні навички та особисті якості:
• Організація процесів з нульового циклу, розробка нових технологій та проектів
• Вивід на ринок нових торгівельних марок
• Навик роботи з великим об’ємом інформації, багатозадачність
• Проектування, розробка та впровадження автоматизацій, будівельних проектів та реконструкцій.
• Оптимізація бізнес процесів
• Комунікабельний, енергійний, ініціативний. Здатен приймати самостійні рішення та нести особисту відповідальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: