Резюме від 14 квітня 2023 Файл

Тетяна

Керуючий, менеджер

Вік:
40 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме Власенкто Т.Б.

номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
місце проживання: м. Одеса
сімейний стан: одружена, 2 дітей
дата народження: 23.02.1984р.

Освіта:

Вища ОНПУ 2004-2009р.
Назва ступеня – «Спеціаліст»
Спеціалізація – «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»

Додаткова освіта:

Семінар «Актуальні питання щодо охорони праці» 29.05.2019р.
Семінар «Кадрове діловодство на підприємстві» 05.10.2019р.
Семінар «Дотримання вимог законодавства про працю. Зміни та доповнення " 25.02.2020р.
Курси «Бухгалтерський та податковий облік +1С8 +Мідок» лютий 2020р. - Квітень 2020р.

Досвід роботи:
Заступник виконавчого директора
з питань обслуговування

ОК «ЖБК «ВІЛЬЯМС», «Одеком Девелопмент»
Березень 2021р.

Посадові обов'язки:

Прийом житлових і не житлових приміщень від підрядної організації на баланс ОК;
· Робота з рекламаціями підрядних організацій;
Контроль за виконанням рекламацій;
Передача житлових та не житлових приміщень власникам;
інформування про результати своєї роботи;
складання квартального плану робіт;
роз'яснення особам їх прав та обов'язків, що проживають у будинку;
закупівля матеріалів ТМЦ та обладнання;
прийом на роботу та звільнення співробітників;
подання інтересів ОК у державних структурах;
прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;
внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;
складання щорічного кошторису;
своєчасність виконання рішень членів ОК;
дотримання законів та нормативних актів;
притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;
проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;
виконання умов договорів;
облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;
благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;
проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;
виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;
виконання договірних зобов'язань;
економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.
поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;
прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;
реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;
ведення журналу реєстрації скарг та заяв;
організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;
утримання у належному вигляді інженерних систем;
контроль теплопостачання та подачі води;
розвиток озеленення прилеглої до будинку території;
підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;
організація ремонту за необхідності;
прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;
інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;
участь у колективних зборах.

Керуючий багатоквартирним житловим будинком
Бухгалтер (за суміщенням посад)

ОК "Щорса", "Одеком Девелопмент"
березень 2020р. – травень 2021р.

Посадові обов'язки бухгалтера:

Проведення банківських операцій;
робота з первинною документацією;
контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати;
нарахування рахунків на оплату комунальних послуг
робота у системі Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія;
аналіз дебіторської заборгованості;
формування та ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов'язані з трудовою
діяльністю;
ведення табеля робочого часу;
складання штатного розкладу.

Посадові обов'язки управителя:

інформування про результати своєї роботи;
складання квартального плану робіт;
роз'яснення особам їх прав та обов'язків, що проживають у будинку;
закупівля матеріалів та обладнання, ведення журналу звітності з матеріальних засобів;
прийняття рішень про прийом на роботу та звільнення працівників;
видачу довідок мешканцям у міру вимоги;
подання інтересів ОК у державних структурах;
прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;
внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;
Упорядкування щорічного кошторису разом із мешканцями;
своєчасність виконання рішень членів зборів;
дотримання законів та нормативних актів;
притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;
проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;
виконання умов договорів;
перерахунок оплати послуг наданих та не наданих;
облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;
благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;
проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;
виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;
виконання договірних зобов'язань;
економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.
поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;
прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;
реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;
ведення журналу реєстрації скарг та заяв;
оформлення актів перерахунку;
організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;
утримання у належному вигляді інженерних систем;
контроль теплопостачання та подачі води;
розвиток озеленення прилеглої до будинку території;
підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;
організація ремонту за необхідності;
прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;
інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;
участь у колективних зборах.

Керуючий багатоквартирним житловим будинком
Бухгалтер (за суміщенням посад)

ОСББ «ЮВІЛЕЙНИЙ-28»
Травень 2018р. - Січень 2020р.

Посадові обов'язки бухгалтера:

Проведення банківських операцій;
підготовка та здавання звітності до державних фондів;
робота з первинною документацією;
ведення операцій із взаєморозрахунків з постачальниками підприємства та мешканцями
будинку;
контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати;
нарахування рахунків на оплату комунальних послуг
робота у системі Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія;
аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
складання актів звірок із контрагентами;
формування та ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов'язані з трудовою
діяльністю;
ведення запису у трудових книжках;
ведення табеля робочого часу;
складання штатного розкладу.

Посадові обов'язки управителя:

інформування про результати своєї роботи;
складання квартального плану робіт;
роз'яснення особам їх прав та обов'язків, що проживають у будинку;
закупівля матеріалів та обладнання, ведення журналу звітності з матеріальних засобів;
прийняття рішень про прийом на роботу та звільнення працівників;
видачу довідок мешканцям у міру вимоги;
представлення інтересів ОСББ у державних структурах;
прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;
внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;
Упорядкування щорічного кошторису разом із мешканцями;
своєчасність виконання рішень членів зборів;
дотримання законів та нормативних актів;
притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;
проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;
виконання умов договорів;
перерахунок оплати послуг наданих та не наданих;
облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;
благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;
проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;
виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;
виконання договірних зобов'язань;
економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.
поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;
прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;
реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;
ведення журналу реєстрації скарг та заяв;
оформлення актів перерахунку;
організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;
утримання у належному вигляді інженерних систем;
контроль теплопостачання та подачі води;
розвиток озеленення прилеглої до будинку території;
підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;
організація ремонту за необхідності;
прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;
інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;
участь у колективних зборах.

Декрет

Червень 2008р. - Квітень 2018р.
Менеджер з продажу

Назва компанії – «Вікна-Універсал»
Листопад 2007р. – травень 2008 р.

Компанія: «Вікна-Універсал» мережа магазинів із виготовлення та продажу ПВХ виробів.
Посадові обов'язки:
Прийом дилерських замовлень, прорахунок усіх замовлень, прийом та обробка роздрібних
замовлень, підготовка документів до видачі замовлення, видача гарантії, контроль замовлень,
укладання договорів, звірка з офісами роздрібної торгівлі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами