Резюме від 3 квітня 2024 PRO

Сергій

Консультант з управління торговельною та офісною нерухомістю

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник департаменту розвитку проектів

з 05.2004 по 12.2022 (18 років 7 місяців)
Ukrainian Trade Guild, https://utgcompany.com/, Київ (Нерухомість)

Створення, аудит та управління об’єктами нерухомості:
• Керування підготовкою до запуску та відкриттям об’єктів комерційної нерухомості: ТЦ "Макрос" (Київ), ТРЦ "Конкорд" (Полтава), ТЦ "Новий континент" (Дніпро), ТРЦ "Komod" (Київ), ТЦ "95 квартал" (Кривий Ріг), ТЦ "Посейдон" (Севастополь), БЦ "Capital Hall" (Київ), ТРЦ "NewWay" (Київ), ТРЦ "EuroПарк" (Київська обл.)
• Перевірка діяльності об’єктів нерухомості: ТЦ "Gorodok" (Київ), БФК "Глобал UA" (Житомир), ТРЦ "Оазис" (Хмельницький), ТРЦ "МегаМолл" (Вінниця), ТРЦ "Cherry Mall" (Київська обл.), ТЦ "SeaMall" (Севастополь), ТЦ "Miriada" (Дніпро), ТРЦ "Victory Plaza" (Кривий Ріг), ТЦ "Орнава" (Тернопіль), БФК "Київ" (Полтава), ТЦ "Панорама" (Одеса), ТРЦ "Україна" (Маріуполь), ТРК "Галактика" (Кременчук), ТРЦ "Подоляни" (Тернопіль), БФК "Globo" (Мінськ/Білорусь)
• Участь в реалізації проектів комерційної нерухомості: ТЦ "Скриня" (Львів), ТЦ "Арсен" (Івано-Франківськ), ТЦ "Екстім" (Івано-Франківськ), ТЦ "Джаз" (Сєвєродонецьк), БЦ "Реноме" (Київ), ТЦ "Киянка-нова" (Київ), БФК "MegaCity" (Київ)
• Участь в організації та реалізації проектів комерційної нерухомості в житлових комплексах: "RiverStone" (Київ), "Голосієво" (Київ), "Геліос" (Київ), "Петрівський квартал" (Київська обл.), "Таїровські сади" (Одеса)

Діяльність в рамках проектів компанії:
• Проведення переговорів з потенційними замовниками
• Організація підписання контрактів та контроль їх виконання
• Участь у розробці концепцій об’єктів нерухомості
• Супровід проектування, будівництва об'єктів та контроль їх запуску в експлуатацію
• Проведення лекцій в складі «Сертифікаційного курсу з девелопменту нерухомості»
http://school.commercialproperty.ua/profile/sergij-xomenko/

Організаційна діяльність в межах компанії:
• Координація створення та роботи спільного україно-ізраїльського підрозділу компанії з управління нерухомістю
• Координація створення та роботи спільного україно-австрійського підрозділу компанії з управління нерухомістю
• Організація роботи офісу компанії
• Організація роботи відокремлених офісів компанії на об’єктах
• Пошук, відбір та кваліфікація персоналу

Методологічна діяльність в межах компанії:
• Розробка методології брокериджу та управління об’єктами комерційної нерухомості
• Розробка методології перевірки діяльності об’єктів комерційної нерухомості

Освітня діяльність в межах компанії:
• Розробка та реалізація програм навчання менеджерів і керівників проектів по оренді та продажу комерційної нерухомості
• Розробка та реалізація програми навчання менеджерів компанії по управлінню нерухомістю

Мої публікації за останні 2 роки:
09.2022 https://ua.interfax.com.ua/news/blog/858235.html
03.2022 https://propertytimes.com.ua/blogs/sergiy_homenko/standarti_zonuvannya_teritoriy_proektuvannya_ta_budivnitstva_potrebuyut_zmin
10.2021 https://jpmonline.org/the-big-shop/
03.2021 https://commercialproperty.ua/interview/profesiyne-upravlinnya-ma-virishalne-znachennya-dlya-uspikhu-trts/

Керівник департаменту роздрібних послуг

з 08.1998 по 04.2004 (5 років 8 місяців)
Бізнес Преса, Київ (Видавництво, поліграфія)

•Участь у створенні та керівництві підприємством (до 100 працівників)
•Участь у стратегічному плануванні діяльності компанії в раді директорів
•Оцінка ринку та аналіз діяльності конкуруючих структур
•Формування бюджету департаменту та розробка системи оплати праці
•Визначення асортиментної та цінової політики департаменту
•Створення та курування універсальної системи ціноутворення з асортиментом до 10 тисяч найменувань
•Організація та впровадження документообігу компанії - посадові інструкції, положення про оплату праці, методичні інструкції, форми звітності та взаємозв'язку між підрозділами компанії
•Підготовка та укладання договорів з партнерами, постачальниками, клієнтами
•Створення та розвиток дилерської мережі
•Участь у семінарах, організація та проведення власних семінарів для дилерів та партнерів
•Пошук нових партнерів та переорієнтація партнерів конкурентів
•Планування, організація, контроль постачання та реалізації продукції
•Організація розробки та контроль виконання рекламних кампаній
•Навчання та оперативний контроль персоналу, формування працездатної та ефективної команди
•Організація, набір персоналу та курування регіональних підрозділів
•Постановка завдань по розробці та впровадженню профільного програмного забезпечення
•Формування та робота з базами клієнтів (більше 5000 постійних клієнтів)
•Вирішення адміністративно-господарських питань

Виконавчий директор

з 09.1996 по 08.1998 (1 рік 11 місяців)
Київське представництво Концерну «Центр бухгалтерського сервісу Баланс» / "BDO Баланс", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Ведення повного циклу управління діяльністю представництва (до 30 працівників)
•Організація з «нуля» консультаційного відділу, підрозділу продажу та передплати (кількість клієнтів - юридичних осіб доведено до 1000)
•Організація та проведення зустрічей керівництва Концерну з ключовими представниками державних міністерств та відомств

Начальник відділу регіонального розвитку

з 12.1995 по 08.1996 (8 місяців)
Концерн «Центр бухгалтерського сервісу «Баланс», Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Керівництво відділом та структурними підрозділами (до 20 працівників)
•Підготовка необхідних матеріалів для відкриття філій та представництв
•Пошук претендентів на роль регіональних представників, створення, курування та ревізія філій (12 представництв)
•Створення та випуск внутрішньо-фірмового (Концерну) щотижневого інформаційного бюлетеня

Менеджер з продажу програмного забезпечення

з 07.1993 по 12.1995 (2 роки 5 місяців)
Баланс-Центр, Дніпро (IT)

•Керівництво відділом (5 працівників)
•Створення з "нуля" відділу продажів програмного забезпечення (ПЗ) з бухгалтерського обліку «Соло»
•Укладання договорів на продаж супутнього інформаційно-консультаційного ПЗ
•Створення регіональної мережі дилерів з продажу ПЗ
•Робота з клієнтами по продажу та супроводу бухгалтерського та інформаційно-консультаційного ПЗ
•Організація участі та участь у виставках ПЗ (Київ, Донецьк, Дніпро, Запоріжжя, Львів)

Менеджер з продажу комп'ютерної техніки

з 08.1992 по 06.1993 (10 місяців)
Харківська філія СП «Комп’ютерЦентр «НоваТек» (ComputerCenters of Ukraine NovaTech), Харків (Роздрібна торгівля)

Менеджер з продажу програмного забезпечення

з 11.1991 по 08.1992 (9 місяців)
Представництво Lotus Development Corp. в Україні (НВО СОПО), Харків (IT)

Освіта

Institute of Real Estate Management (IREM) USA, https://www.irem.org/

Керуючий торговельною, офісною та житловою нерухомістю: Certified Property Manager (CPM), Chicago
Вища, з 2006 по 2008 (2 роки)

Диплом: Certified Property Manager (CPM)

Отримані кваліфікаційні сертифікати:
• Marketing and Leasing: Retail Properties (MKL404)
• Marketing and Leasing: Multifamily Properties (MKL405)
• Marketing and Leasing: Office Buildings (MKL406)
• Human Resource Essentials for Real Estate Managers (HRS402)
• Property Maintenance and Risk Management (MNT402)
• Investment Real Estate: Financial Tools (FIN402)
• Commercial Real Estate Financing and Valuation Part 1 (ASM603)
• Commercial Real Estate Financing and Valuation Part 2 (ASM604)
• Cash Flow Analysis: Practical Applications (ASM605)
• Ethics for the Real Estate Manager (800)
• Property Management Plans: IREM Model (BDM602)
• CPM Certification Exam Preparation Course (CPM001)

Кваліфікація екзаменатора та рецензента екзаменаційних робіт студентів IREM

Харківський державний інститут/академія культури

Керівник колективу, Харків
Вища, з 1988 по 1993 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Цифровий маркетинг і електронна комерція від Google

2023
Сертифікат

Знання і навички

1С:Підприємство DOS MS Office Windows Користувач ПК Здатність до навчання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Навчальна, просвітницька та виставочна діяльність в сфері нерухомості:

2008-2017 - Навчальна програма Institute of Real Estate Management – проведення екзамену студентів та перевірка екзаменаційних робіт (планів управління нерухомістю) студентів з України, Росії та Казахстану

2010 - Саміт торгової індустрії Mall Expo (виставка, конференції, круглі столи, бізнес-зустрічі) – участь в керівництві підготовкою та проведенням саміту

2009-2010 - Клуб власників торговельних центрів України – організація і проведення засідань клубу



Особисті якості:
Організаторські здібності, аналітичний склад розуму, системність, чесність, ініціативність, відповідальність, працьовитість, цілеспрямованість, злагоджена робота в команді, комунікабельність, пунктуальність, до підлеглих вимогливий - але справедливий

Інтереси:
Музика, гірські лижі

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами