Резюме від 7 серпня 2023 Файл

Юлія

Начальник, іспектор відділу кадрів

Вік:
42 роки
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Чернівці

Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ВІДОМОСТІ ПРО СЕБЕ
__________
Довгаль Юлія Миколаївна
Дата народження: 03 травня 1982г.
Громадянство: Україна
Сімейний стан: одружена, дитина 4 роки
Адреса проживання: м. Харків (на даний час м. Чернівці)

МЕТА
__________
робота в економічному, фінансовому, бухгалтерському, кадровому підрозділі
компанії.

ОСВІТА
__________
Бухалтер, оператор ЕОМ
Проходження курсів підвищення кваліфікації "Кадрове виробництво" - Факор-Друк 2008, Кадровик-2009-2012

ТРУДОВИЙ СТАЖ
__________
12.2006 – по теперішній час (відпустка по догляду за дитиною) - Начальник відділу кадрів
ТОВ ТГ "Союз", м. Харків, вул. Аравійська 22/24 (дистрибьюторська компанія) Штат фірми: 471-600 осіб.

З 01.10.2009р. по теперішній час (відпустка по догляду за дитиною) - інспектор відділу кадрів за сумісництвом
ТОВ «Бісквіт та Ко», м. Харків, вул. Аравійська 22/24 (дистрибьюторська компанія) Штат фірми: 150-210 осіб.

З 01.07.2011р. по 2021р. (закриття підприємства) інспектор відділу кадрів за сумісництвом
ТОВ "Укрпромінвест-Кондитер-Харків", м. Харків, вул. Аравійська 22/24 (дистрибьюторська компанія) Штат фірми: 117-150 осіб.

04.2006 – 11.2006 інспектор відділу кадрів ТОВ ТГ "Союз", м. Харків, вул. Аравійська 22/24 (дистрибьюторська компанія)

Функціональні обов'язки у 3-х підприємствах:

- своєчасне оформлення наказів про прийняття, переведення та звільнення співробітників;
- розробка посадових інструкцій співробітників;
- накази та розпорядження керівника підприємства з питань кадрового обліку та роботи з персоналом;
- штатний розклад робітників;
- облік особового складу;
- облік лікарняних листів та складання протоколів;
- видача довідок про справжню та минулу діяльність працівників;
- зберігання та заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів;
- підготовку матеріалів про заохочення та нагородження персоналу;
- табельний облік, складання та виконання графіків відпусток;
- контроль за виконанням трудової дисципліни в підрозділах підприємства та дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
- аналіз причин плинності кадрів;
-контроль за виконанням керівниками підрозділів підприємства наказів та розпоряджень керівника підприємства з питань кадрової політики та роботи з персоналом;
- вступний інструктаж з охорони праці;
- ведення військового обліку;
- ведення санітарних книг;
- ведення договорів безвідсоткової позики працівникам підприємства.

08.2003–04.2006 Секретар керівника (офіс-менеджер) ПП «Союз», м. Харків, вул. Аравійська 22/24

Функциональні обовязки:

Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування, кондитерськими виробами.
Основні обов'язки:
• прийом та розподіл телефонних дзвінків;
• робота з офісною технікою (міні-АТС, ксерокс, факс, сканер, принтер);
• робота із внутрішніми документами;
• ведення договорів з покупцями:
• ведення договорів з постачальника, та переоцінка товару;
• ведення діловодства на комп'ютері;
• робота з базами даних та бухгалтерськими додатками;
• робота зі звітами;
• розподіл кореспонденції;
• робота із відвідувачами, клієнтами;
• робота із внутрішніми документами (рахунок, накладна, акт виконаних робіт тощо);
• планування та контроль робочого часу співробітників офісу;
• Забезпечення співробітників фірми канцтоварами.
Штат офісу: 20 осіб.
Штат фірми: 270 осіб.
Мотив звільнення: переведення на посаду інспектора відділу кадрів.

08.2002 – 08. 2003 Старший продавець ТОВ "Атлансіс Торг", м. Харків, пров. Пермський
Роздрібна торгівля харчовими продуктами.

Функціональні обов'язки:

• прихід товару, витрата, переоцінка, звірка залишків по торговим відділам
• підготовка актів переобліку та звітів про проданий товар
• внутрішній рух товару по складу: кодування, переміщення
• підбір персоналу
Мотив звільнення: за власним бажанням.

04.2002 – 06. 2002 Оператор з обробки інформації Барвінківська міжрайонна державна податкова інспекція, м. Барвінкове

Функціональні обов'язки:

• видача індефікаційних номерів, обробка електронних звернень;

11.2001 – 04. 2002 Продавець взуттєвого відділу ПП Кошмай І.Я. м. Харків

Функціональні обов'язки:

• продаж та просування товару Дніпропетровської взуттєвої фабрики ТМ «Le Greto»;
Мотив звільнення: закриття ПП

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ
__________
впевнене користування ПК; швидкий набір тексту на комп'ютері;
знання – Word, Excel, 1С Підприємство 7, 1С Підприємство 8, Internet, E-mail.
Одночасне ведення кадрового виробництва - штат 1000 співробітників.

ДІЛОВІ ЯКОСТІ
__________
Цілеспрямована, відповідальна, швидко навчаюсь і входжу до робочого процесу, працюю в команді

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати