Резюме від 14 квітня 2024 Файл

Галина

Начальник відділу кадрів, інспектор з кадрів

Вік:
49 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Павлинів Галина Вікторівна

вул. Українська, буд.38, кв. 1 ● м. Чернівці ● 58002 ● тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ● e-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Працевлаштування на посаду секретар-референт, інспектор з кадрів або помічник керівника
Професійні навички
• Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.
• Знання КЗпП України, Законів України про освіту, Законів України про Культуру, Законів України про охорону праці, Законів України про охорону здоров'я, Законів України про мобілізацію.
• Планування робочого дня керівника.
• Координація роботи установи (організації)
• Досвід збору і обробки інформації
• Законодавчі і нормативно-правові акти;
- методичні матеріали з обліку і руху персоналу;
- законодавство про працю, структуру і штати підприємства;
- порядок оформлення пенсій, ведення і зберігання трудових книжок і особових справ працівників підприємства;
- структуру підприємства і його підрозділів;
- стандарти уніфікованої системи діловодства, організаційно-розпорядчої документації;
- чинне законодавство про приймання, переведення та звільнення працівників;
- порядок обліку особливостей переміщення кадрів і складання установленої звітності;
- порядок установлення назв професій працівників, загального і безперервного стажу певної роботи, пільг, компенсацій працівникам;
- порядок ведення банку даних про персонал підприємства;
- засоби обчислювальної техніки, комунікацій і зв'язку.

Особисті дані
• Д.н. 3 листопада 1974 р.
Досвід роботи
1995-2003 рр.

Загальноосвітня школа №18 (Ліцей №4)
Посада: лаборант
Посадові обов'язки: допомога викладачу в проведенні уроків та лабораторних робіт.

2004-2007 рр.
Чернівецька обласна філармонія
Посада: завідуюча канцелярією

Посадові обов'язки: Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг), прийом телефонних дзвінків; планування і організація зустрічей, переговорів генерального директора та заступників, прийом відвідувачів. Оформлення пакету документів для відряджень колективів за межі України. Допомога в оформленні бухгалтерських звітностей та документів. Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу.

2009-2012 рр.
Комунальна медична установа «Чернівецький обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом»
Посада: інспектор відділу кадрів (0,5 ст.)

Посадові обов'язки: Робота з програмою «Медичні кадри»; складання та друкування наказів по установі (прийом, звільнення та перевід працівників) відповідно до КЗпП України, Колективної угоди та Правил Внутрішньотрудового розпорядку. Оформлення Особових справ, особових карток; ведення трудових книжок; ведення військового обліку військовозобов'язаних працівників, ведення табелю обліку робочого часу лікарів, та адмінперсоналу. Готувала необхідні матеріали для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників. Допомога в роботі методичного кабінету установи (складання основних звітів та статистичних звітів). Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг).

2013-2017 рр.
Комунальна бюджетна установа «Музична школа №1 м. Чернівців»
Посада: секретар-друкарка

Посадові обов'язки: Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу; ділове листування з вищими установами та організаціями. Ведення кадрового обліку працівників школи. Складання, друкування наказів та інших розпорядчих документів. Оформлення особових справ учнів школи. Ведення трудових книжок, оформлення атестаційних листів викладачів які атестувались. Складання звітів школи для подання в Управління культури ЧМР. Ведення табелю обліку робочого часу викладачів та адмінперсоналу. Складання статистичних звітів. Оформлення Особових справ та листів. Готувала необхідні матеріали для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників. Оформлення, складання та друк Колективної угоди установи. Планування робочого дня керівника. Контроль виконання доручень.

2018-2019 рр.
Комунальна бюджетна установа «Міська дитяча стоматологічна поліклініка»
Посада: секретар-друкарка

Посадові обов'язки: Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу; ділове листування з вищими установами та організаціями. Складання, друкування наказів та інших розпорядчих документів. Проводила тендерні процедури по закупівлі газу та електроенергії. Готувала необхідні документи для акредитації закладу. Оформлення, складання та друк Колективної угоди установи, номенклатури справ, інструкції з діловодства. Планування робочого дня керівника. Контроль виконання доручень.

2019-2022 рр.
Вище професійне художнє училище №5 м. Чернівці
Посада: секретар-друкарка (1,0 ст.), інспектор з кадрів (2020-2022 рік; 0.5 ст.)

Посадові обов'язки: Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу; ділове листування з вищими установами та організаціями. Оформлення посадових інструкцій та протоколів приймальної комісії згідно чинних нормативів. Складання, друкування наказів та інших розпорядчих документів. Ведення сайту училища. Аудіт трудових книжок (електронні трудові книжки). Ведення архіву училища, складання номенклатури справ. Ведення особових справ працівників згідно наказу Міністерства юстиції «Про затвердження Переліку типових документів…». Звіти про працю, статистичні звіти. Ведення табелю обліку робочого часу працівників та ведення військового обліку військовозобов'язаних працівників, складання графіків відпусток. Контроль виконання доручень.

Додаткові відомості
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Microsoft 365 A1, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
• Машинопис – 200 знаків на хвилину (середня точність друку становить 94%).
• Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: