Резюме від 3 травня 2024 PRO

Олександра

Керуючий рестораном

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий рестораном швидкого харчування

з 03.2023 по 10.2023 (7 місяців)
OKKO, Чернівці (Автобізнес та автосервіс)

Робота з постачальниками: замовлення, контроль, перевірка товару (строки, вага).
Контроль якості продукції, та термінів зберігання в теплових та холодильних вітринах.
Журнали, графіки, табелі, організація роботи персоналу.
Проведення співбесід, подання всіх документів, робота з відділом кадрів
1С бухгалтерія, звіти, списання, сортування, інвентаризації, нарахування заробітної плати.
Контроль якості страв, технологічних карт і роботи кухарів з ними.
Чистота, якість обслуговування, дотримання стандартів та норм.
Робота з командою та в команді)

Старший адміністратор

з 09.2020 по 08.2022 (1 рік 11 місяців)
Діверсо, Чернівці (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління, організація роботи ресторану.
Підбір, навчання персоналу, проведення співбесід.
Прийняття, організація, контроль видачі, обслуговування банкетів... орієнтація на кожного гостя.
Контроль всіх санітарних норм та робота з сервісними працівниками.
Складання та контроль графіків, табелів.
Робота з маркетологами: планування ведення рекламних сторінок в соц. мережах, вдосконалення та просування контенту, корегування та затвердження плану реклами свят і подій на наступний місяць, організація та проведення "food" зйомок.
Продуктивна комунікація з кухнею(складання сезонних та оновлення основного меню).
Вирішення конфліктних ситуацій.
Навчання та стажування адмін персоналу.

Офіс-менеджер

з 01.2013 по 03.2015 (2 роки 2 місяці)
Еталон, Чернівці (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Підбір, навчання персоналу,
проведення співбесід.
"Холодний" та "гарячий" продзвон, консультування та прорахунок замовлень з клієнтами в офісі. Контроль залишків товару та планування поповнення.
Ведення табелів та видача ЗП.
Вирішення конфліктних ситуацій,
Розробка логістичних маршрутів, проведення організаційно-мотиваційних зборів, складання та контроль виконання планів продажів.

Старший бармен

з 10.2008 по 12.2013 (5 років 2 місяці)
Готельно-ресторанний комплекс "Praga", Ужгород (Готельно-ресторанний бізнес)

Приготування та реалізація напоїв.
Ведення касових операцій.
Контроль залишків на складі.
Робота з постачальниками.
Розширення коктейльних карт, оновлення меню бару.
Проведення інвентаризацій.
Стажування барменів.
Проведення презентацій та навчання офіціантів для збільшення чеку та якості обслуговування. Планування та організація вечірок, проведення барних шоу.

Офіціант

з 08.2008 по 11.2008 (3 місяці)
Готельно-ресторанний комплекс "Прага", Ужгород (Готельно-ресторанний бізнес)

Освіта

УжНу

Фізичний, Ужгород
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Фізична та біо-медична електроніка

Знання і навички

Бажання вчитися і розвиватися Продуктивна робота з кухнею, технологічними картами Вміння порекомендувати та переконати Підбір, навчання, організація роботи персоналу Спрямованість та робота на результат Робота з програмами: Poster,1С, В52 Ведення облікової документації Клієнтоорієнтованість Контроль проведення інвентаризацій Знання касової дисципліни Ведення переговорів з постачальниками Комунікабельність Контроль роботи ресторану Стресостійкість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: