Резюме від 25 квітня 2023 Файл

Татьяна

HR-менеджер

Вік:
49 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тетяна Шевчук, 11.06.1974 р.н.,
місце проживання область Кіровоградська, місто Новоукраїнка, вул. Чайковського буд.28 кв.12
Рекрутер, HR-менеджер
Головний спеціаліст з питань роботи персоналу протягом шести років в державній податковій інспекції та начальник відділу кадрів протягом одного року у філії Акціонерного товариства «Державна продовольчо-зернова корпорація України» «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів».
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Новоукраїнський районний суд Кіровоградської області
01.09.1993р. по 30.06.1994р. помічник голови суду
01.07.1994р. по 17.02.1999р. секретар судового засідання
Обов’язки: підготовка до судового засідання, оформлення судових справ, підготовка проектів листів, запитів матеріалів , супровід та фіксування протоколу судового засідання, виклик свідків, здійснення оформлень копій судових рішень для направлення сторонам у справі та іншим учасникам справи.
Відділ реєстрації актів цивільного стану Новоукраїнського районного управління юстиції
18.02.1999р. по 01.07.2002р. спеціаліст першої категорії
Обов’язки: оформлення актів цивільного стану : народження , смерть, одруження, розірвання шлюбу. Підготовка проектів листів на запити .Проведення урочистої церемонії реєстрації шлюбу. Видача повторних документів.
02.07.2002 по 30.07.2002р. в.о. начальника відділ реєстрації актів цивільного стану Новоукраїнського управління юстиції
01.08.2002р. по 08.02.2010р. начальник відділ реєстрації актів цивільного стану Новоукраїнського управління юстиції
Обов’язки: оформлення актів цивільного стану : народження , смерть, одруження, розірвання шлюбу, зміна прізвища. Підготовка проектів листів на запити. Проведення урочистої церемонії реєстрації шлюбу. Видача повторних документів. Підготовка звітів щомісячно, щоквартально до органів статистики. Підготовка та проведення семінарів, навчань для секретарів сільських рад з приводу застосування сімейного та цивільного законодавства України.
Державна податкова інспекція у Новоукраїнському районі
23.03.2010р. по 14.02.2016р. головний спеціаліст з питань роботи персоналу
15.02.2016р. по 01.06.2016р. головний державний інспектор по роботі з персоналом;
Обов’язки: кадрове адміністрування. Прийом, переведення, звільнення, оформлення відряджень, відпусток .Облік робочого часу. Ведення військового обліку (бронювання військовозобов’язаних, подача звітності до РТЦК та СП).Підготовка та відправлення до податкових органів повідомлень про прийняття на роботу. Пошук і підбір персоналу. Складання кадрової звітності. Формування організаційної структури та штатного розпису. Складання посадових інструкцій для всіх рівнів і категорій працівників. Складання графіків відпусток.
01.06.2016р. по 30.01.2017р. головний державний інспектор сектору фінансування, бухгалтерського обліку та звітності .
Обов’язки: нарахування заробітної плати, оформлення та оплати листків непрацездатності, підготовка звітів до органів пенсійного фонду, статистики, казначейства, фонду соціального страхування.
Відділ освіти , молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації
01.02.2017р. по 15.09.2017р. фахівець-юрист
Обов’язки: ведення договірної роботи з контрагентами (закупівля товарів робіт та послуг) , підготовка проектів листів на запити, підготовка проектів документів для розгляду на засіданні районних органів.
Філія Публічного акціонерного товариства «Державна продовольчо-зернова корпорація України»
19.09.2017-02.10.2017 інженер з охорони праці служби головного інженера
02.10.2017р.-29.12.2017р. юрисконсульт юридичної служби
30.12.2017р – 13.05.2019р. головний юрисконсульт юридичної служби
Обов’язки: ведення договірної роботи. Внесення в програму 1С8 (УТП та ККУ) договорів та додаткових угод, контроль за їх погодженням. Підготовка листів-вимог контрангентам , які мають заборгованість. Підготовка проектів листів на запити та організацій та громадян. Збір та підготовка установчих документів контрагентів для акредитації.
Філія Акціонерного товариства «Державна продовольчо-зернова корпорація України»
12.11.2019р.-29.12.2019р. бухгалтер
30.12.2019р.-21.10.2021р. головний юрисконсульт юридичної служби
Обов’язки: ведення договірної роботи. Внесення в програму 1С8 (УТП та ККУ) договорів та додаткових угод, контроль за їх погодженням. Підготовка листів-вимог контрангентам , які мають заборгованість. Підготовка проектів листів на запити та організацій та громадян. Збір та підготовка установчих документів контрагентів для акредитації.
22.10.2021р. – 04.11.2022р. начальник відділу кадрів
Обов'язки: Кадрове адміністрування. Оформлення прийому, переведення, звільнення, відряджень, відпусток .Облік робочого часу. Ведення військового обліку (бронювання військовозобов’язаних, подача звітності до РТЦК та СП). Підготовка та відправлення до податкових органів повідомлень про прийняття на роботу. Пошук і підбір персоналу. Складання кадрової звітності. Формування організаційної структури та штатного розпису. Складання посадових інструкцій для всіх рівнів і категорій працівників. Складання графіків відпусток. Формування та ведення особових справ працівників. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок. Облік надання відпусток працівникам. Введення даних працівників у кадрову забезпеченні програма (1С8 ЗУП).Оформлення довідок з місця роботи.
05.11.2022р. – головний юрисконсульт юридичної служби
Обов’язки: ведення договірної роботи. Внесення в програму 1С8 (УТП та ККУ) договорів та додаткових угод, контроль за їх погодженням. Підготовка листів-вимог контрангентам , які мають заборгованість. Підготовка проектів листів на запити та організацій та громадян. Збір та підготовка установчих документів контрагентів для їх акредитації.
Освіта-повна вища
Кіровоградський сільськогосподарський технікум
Дата закінчення 26.06.1993р.
Спеціальність: правоведення, кваліфікація - юрист
Київський юридичний інститут міністерства внутрішніх справ України
Дата закінчення 23.04.2004р.
Спеціальність «Правознавство», кваліфікація - юрист
Додаткове навчання: курси підвищення кваліфікації працівників юстиції України з 01.06.1998р по 12.06.1998р. м.Харків.
Навички
Кадрове адміністрування.
Програмне забезпечення — 1С8: Підприємство (ЗУП, УТП, ККУ) , MS Office.
Програмне забезпечення
1С:Зарплата і управління персоналом 8, УТП, ККУ.
MS Office.
Мови
Українська - рідна
Російська - вільно
Якщо ви цінуєте у людях: Емоційну зрілість, чесність, порядність, відповідальність, акуратність та старанність, націленість на результат, велике серце - в такому разі, я - ваш ідеальний кандидат!

Схожі кандидати

Рекрутер, лідогенератор (HR)
20000 грн, Івано-Франківськ

Рекрутер, ресечер, HR Generalist, recruiter, Researcher
Івано-Франківськ, Київ , ще 3 міста

Рекрутер, офіс-менеджер, оператор 1С
Івано-Франківськ

Кадровик
20000 грн, Івано-Франківськ, Київ , ще 6 міст

Психолог, менеджер по кадрам
10000 грн, Івано-Франківськ

Інженер з охорони праці, HR manager
25000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: