Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Тетяна

Маркетолог, менеджер з постачання, збуту продукції

Вік:
44 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Київ, Одеса, Покровськ, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Особисті дані:

П. І. Б.: Алтухова Тетяна Миколаївна.
Місто проживання: Покровськ.
Дата народження: 15 листопада 1979 р.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E – mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта – вища.
Період навчання
Назва навчального закладу
Спеціальність
Кваліфікація
Місто
1996 – 2001 р.
Донецький державний технічний університет
Хімічна технологія тугоплавких неметалевих і силікатних матеріалів
Інженер - хімік - технолог
Донецьк
2004 – 2006 р.
Донецький державний університет економіки і торгівлі им. М. Туган - Барановського
маркетинг
Спеціаліст по маркетингу
Донецьк

Досвід роботи.
2021 – 2023 р. – інженер експлуатаційно-господарського відділу.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
Обов'язки:
• прогнозування рівня попиту на продукцію і послуги для підтримки необхідної постійної кількості запасів;
• формування планів закупівель на місяць, рік; аналіз його виконання та своєчасне коригування плану закупівель;
• проведення маркетингових дослідженнь щодо постачальників, дистриб’юторів, закупівель продукції та матеріалів, цін та умов постачання відповідно до встановленого завдання та асортименту;
• контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів;
• формування та розширення господарських зв’язків з постачальниками та дистриб’юторами продукції, проведення перемовин, підготовка пропозицій щодо освоєння нових ринків;
• підготовка, узгодження й укладання договорів постачання, визначення ключових показників їх ефективності, подання пропозиції щодо можливості й доцільності встановлення прямого довгострокового постачання та його розширення;
• організація і контроль постачання продукції згідно з передбаченими в договорах строками, контроль кількісті, якості і комплектності продукції;
• планування логістики, визначення виду транспорту, спосіб доставляння, маршрути перевезень, контоль за логістичним процесом;
• формування бюджету закупівель на місяць, рік та аналіз його виконання; контроль за виникненням заборгованостей з боку підприємства;
• пошук нових перспективних постачальників, що пропонують найкращі умови ніж наявні, створення і підтримка добрих відносин з ними;
• прогнозування цінових тенденцій і їх впливу на майбутню діяльність підприємства.
• своєчасне складання та підготування фінансової та статистичної звітності.

2020 – 2021 р. – провідний фахівець відділу аналізу та планування постачання.
ПАТ "ШАХТОУПРАВЛІННЯ "ПОКРОВСЬКЕ"
Обов'язки:
• аналіз організації матеріально-технічного постачання ;
• оцінка запасів сировини і матеріалів, розробка заходів для їх мінімізації;
• аналіз виконання квартальних і річних планів матеріально-технічного забезпечення;
• аналіз забезпеченості підприємства матеріальними ресурсами;
• аналіз якості, отриманих від постачальників, матеріалів на відповідність стандартам і технічним умовам; аналіз претензій постачальникам за поставку недоброякісних матеріалів;
• оцінка ефективності роботи спеціалістів матеріально-технічного постачання щодо забезпечення підприємства всіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами згідно плану поставок;
• підготовка кошторису витрат по закупівлях та аналіз його виконання.

2017– 2020 р. – спеціаліст центру санітарно-гігієнічних досліджень.
Державне підприємство "Науково-дослідний інститут медико-екологічних проблем Донбасу та вугільної промисловості міністерства охорони здоров'я України"
Обов'язки:
• проведення аналізу та оцінки фотохронометражних досліджень за умовами праці працюючих з метою визначення часу роботи зі шкідливими і важкими умовами праці на робочих місцях з метою їх атестації;
• участь в оцінці гігієнічної класифікації праці з метою проведення досліджень і оцінки шкідливих виробничих факторів на підприємстві;
• проведення оцінки нормативно-методичних документів за концепцією управління здоров'ям робітників підприємств.

2013 – 2020 р. – приватний підприємець
2008 – 2013 р. – декретна відпустка.
2005 – 2008 р. – керівник відділу маркетингу.
ВАТ “Красноармійський динасовий завод”.
Обов'язки:
• Керування роботою відділу маркетингу - розробка плану роботи відділу, постановка і контроль задач, звітність і навчання персоналу;
• розробка маркетингової стратегії підприємства;
• розробка бюджету маркетингової діяльності підприємства і контроль розподілу маркетингового бюджету;
• складання щомісячного, щоквартального, щорічного маркетингового плану;
• оцінка ефективності комплексу маркетингових заходів;
• організація моніторингу якості продукції, що поставляється;
• аналіз задоволеності споживача продукцією і контроль своєчасного усунення претензій,
• розробка і виведення на ринок нової продукції;
• організація та проведення маркетингових досліджень;
• побудова збутової і цінової політики підприємства;
• розробка програм по формуванню попиту і стимулювання збуту;
• вивчення конкурентів і визначення конкурентноздатності підприємства;
• розробка стратегій просування продукції і рекламних заходів; складання короткострокових і довгострокових рекламних бюджетів;
• організація і проведення рекламних заходів та оцінка їх ефективності.
• робота з консалтинговими та рекламними агенціями;
• контроль за забезпеченням підприємства матеріальними ресурсами та інформаційними послугами з метою виконання маркетингових задач підприємства;
• укладання і контроль за виконанням маркетингових договорів;
• участь у проведенні переговорів з постачальниками і споживачами;
• розробка документів, форм планової, облікової та звітної документації.

2004 – 2005 р. – менеджер відділу маркетингу.
ВАТ “Красноармійський динасовий завод”.
Обов'язки:
• здійснення аналізу вогнетривкого ринку і визначення цільових споживачів для пропозиції продукції; вивчення попиту на продукцію;
• здійснення моніторингу якості продукції;
• розробка, виведення на ринок і здійснення маркетингового супроводу нової продукції, упаковки, оцінка ефективності їх впровадження;
• участь в розробці цінової політики, дослідження умов продажу;
• маркетингові дослідження внутрішніх і зарубіжних ринків вогнетривкої продукції;
• дослідження конкурентів - відстеження їх цінової політики, умов постачання, якості і попиту продукції;
• робота з претензіями споживачів;
• участь у проведенні переговорів з постачальниками та споживачами;
• підготовка та укладення маркетингових і рекламних договорів;
• забезпечення підприємства матеріальними ресурсами та інформаційними послугами з метою виконання маркетингових задач підприємства;
• проведення презентацій продукції потенційним споживачам;
• розміщення рекламної інформації в спеціалізованих виданнях; розробка рекламної продукції; організація участі підприємства в українських та зарубіжних виставках.

2001 – 2004 р. - менеджер зі сбуту продукції.
ВАТ “Красноармійський динасовий завод”.
Обов'язки:
• робота з наявною клієнтською базою і активний пошук нових споживачів;
• проведення переговорів зі споживачами та укладання договорів купівлі-продажу; контроль за їх виконанням;
• супровід і контроль замовлень в процесі їх виробництва;
• контроль за дотриманням правил зберігання та підготовки готової продукції до відвантаження;
• складання звітів про виконання плану реалізації продукції та їх аналіз;
• аналіз задоволеності споживачів продукцією підприємства;
• проведення заходів щодо просування продукції на ринку;
• прогнозування обсягу реалізації продукції.

Додаткова інформація.
Особисті якості: цілеспрямованість, ініціативність, відповідальність, пунктуальність, активність, креативність, комунікабельність, вміння працювати в команді, навички ведення переговорів, самостійне планування діяльності, організаторські якості.
Навички ПК: впевнений користувач Microsoft Word, Excel, Power Point, E-mail, Internet.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: