Daria
Administrative assistant, translator
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Славутич
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9439331
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Date of birth:May 12, 1991
Location:Slavutych, Kyiv region, Ukraine
Cell phone:[
E-mail:[
Work experience:
Administrative Assistant, Clerk (“Immigration Consulting Services”)
April 2023 - present (9 months)
• processing pdf / online forms of the applications for the residence permits to Canada;
• collecting and preparing the list of documents according to the checklist;
• checking the ready applications for errors, typos, etc.,
• correspondence with clients via email and messangers.
Assistant-translator in HR department (“Novarka” JV)
July 2019 - March 2020 (9 months)
• processing and translation of documentation of HR department;
• translation of business correspondence and interpreting at the meetings;
• working with databases of company employees, updating and editing of tables with current information;
• working with 1C program: compilation of lists of employees according to various criteria, registration of business trips and vacations of employees.
Assistant-translator in COMMISSIONING department (“Novarka” JV)
June 2018 - July 2019 (1 year 2 months)
• interpreting at the meetings of the manager with the Client and Subcontractors;
• translation, accounting and registration of documentation in Excel;
• mailing and translation of inspection notices (NFIs) and their results;
• translation of test programs from/to Russian & English;
• compiling of test reports, collecting test results and performing their translation;
• transfer of documentation to the Client/Project Engineer.
Assistant-translator in Administrative and financial department (“Novarka” JV)
October 2015 - June 2018 (2 years 9 months)
• drawing up contracts in English and Russian;
• translation of insurance policies, letters;
• management of corporate mobile communication;
• processing applications for business trips;
• booking air tickets, hotels;
• issuing of invitation letters;
• collection and registration of documentation of the administrative and financial department;
• translation/interpreting of documents for foreign employees and accompanying them at the meetings at the bank / notary office;
• correspondence in English.
Reception assistant ("Amirandes" Grecotel, Crete, Greece) June 2012 - September 2012 (4 months)
• meeting guests at the reception;
• check-in and check-out;
• accompanying guests to the room, informing them about the hotel's services and offers;
• reservation of tables at the restaurants.
Sales assistant («Dairy Queen», Williamsburg, VA, USA)
May 2011 – September 2011 (5 months)
Participation in the "Work & Travel USA 2011" program.
Work at the ice cream cafe, taking orders, preparing deserts, working with a cash register.
Education
Private higher educational institution
Kharkiv Humanitarian University "People's Ukrainian Academy" (Kharkiv)
Years of study: 2008 - 2013
Specialist diploma - "Referent-translator (English, Spanish languages)"
Foreign languages
English – Advanced
Spanish - Intermediate
PC skills/ Additional information
• Microsoft Office
• PowerPoint
• Microsoft Excel
• Technical translation
• High speed typing
Інші резюме цього кандидата
Славутич, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Адміністративний асистент, Immigration Consulting Services, 1 рік 1 місяць
- Асистент-перекладач відділу HR, СП "Новарка", 8 місяців
Схожі кандидати
Перекладач, офісний працівник, офіс-менеджер
3000 грн, Дистанційно, Івано-Франківськ
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Дистанційно, Львів
Адміністратор, QC, офіс-менеджер, помічник, секретар, перекладач (HR)
30000 грн, Дистанційно, Київ
Секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
20000 грн, Дистанційно, Одеса
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент
25000 грн, Дистанційно, Київ
Юрисконсульт, юрист, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 грн, Дистанційно, Дніпро, Нікополь