Резюме від 20 травня 2023 Файл

Євгенія

Customer Experience Manager

Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЄВГЕНІЯ ЛУК'ЯНЕНКО
Customer Experience Manager

ДОСВІД РОБОТИ

Фахівець з навчання персоналу, корпоративний бізнес-тренер напрямку
сервіс та soft skills
ТОВ "ФОРА" 2019 Р. - 2023 Р.
Участь в сервісній трансформації компанії, розробка пам'яток та алгоритмів
для персоналу. Побудова CJM (внутрішніх та зовнішніх). Робота зі
зверненнями клієнтів та розробка навчальних матеріалів на основі звернень.
Впровадження та популяризація корпоративної культури та цінностей
компанії. Робота над покращенням рівня NPS та eNPS.
Розробка та проведення тренінгів, вебінарів, майстер-класів спрямованих на
розвиток сервісу та soft skills (конфлікти, екологічні відмови, мотивація,
креативність, комунікація, мобінг, корпоративна культура)
Розробка та запуск корпоративних шкіл: "Школа української мови" та "Школа
сервісу"
Написання сценаріїв навчальних відео та анімаційних програм навчання.

Менеджер з розвитку мережі
ТОВ "КНИГАРНЯ Є" 2017 Р. - 2018Р.
Впровадження програми навчання персоналу. Розробка патернів роботи.
Розробка стратегії залучення клієнтів. Проведення досліджень задоволеності
клієнтів мережі, аналіз роботи зі скаргами, розробка чек-листів перевірки
обслуговування клієнтів.. Розробка майстер-класів для дітей. Ребрендинг
мережі.
МЕТА
Менеджер по роботі з клієнтами
Покращувати клієнтський досвід
клієнтів використовуючи сучасні ТОВ "ТМС" 2015 Р. - 2017 Р.
методи досліджень. Будувати правдиво Формування цінових пропозицій, заключення та підписання договорів,
сервісну компанію яка через турботу організація та супровід проведення аудитів.
про внутрішнього клієнта зможе
надавати найкращий сервіс зовнішнім. Заступний керуючого магазину
ТОВ "АРГО" 2012Р. - 2015Р.
РОЗРОБЛЕНІ НАВЧАЛЬНІ Обслуговування та надання клієнського сервісу клієнтам. Навчання стажерів
МАТЕРІАЛИ: патернів роботи. Робота з конверсією, дослідження та покращення
клієнтсьгого досвіду
внутрішній сервіс
комунікація в команді ОСВІТА
конфлікти
мобінг Київський національний торговельно-економічний університет
мотивація та цілі
МАГІСТР "ТОВАРОЗНАВСТВО ТА КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ", ТРАВЕНЬ 2012 Р.
розвиток креативності
етапи продажів Міжнародна школа тренінгу і супервізії "TrainingBOX"
життєвий цикл співробітника ПРОГРАМА "ТЕХНОЛОГІЯ ТРЕНЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ"
адаптація працівників з ВЕРЕСЕНЬ-ГРУДЕНЬ 2019Р.
воєнним досвідом ПРОГРАМА "РОБОТА З ГОЛОСОМ"
екологічні відмови ЛЮТИЙ 2019Р.
емоційний інтелект
ТОВ "4service"
ВОРКШОП "SERVICE-DISING"
ЛЮТИЙ 2021Р.
МОЇ КОНТАКТИ LHRS.Education
КУРС "БІЗНЕС-ПСИХОЛОГ 1-0"
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (лише СЕРПЕНЬ-ЖОВТЕНЬ 2022
телеграм та вайбер) ІНШЕ:
Електронна пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») запрошена тренерка "Академія ВІЯР"
LinkedIn: спікерка міжнародної конференції "TrainingBOX"
спікерка на Броварському LED
спікерка на відкритті Броварського бізнес-клубу
спікерка на благодійному марафоні для ROBOTA.UA
запрошена консультанта та спікерка з рохробки та впровадження
сервісних трансформацій

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами