Резюме від 12 березня 2023 Файл

Ирина

Заступник фінансового директора, головний бухгалтер

Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Матвеєва Ірина

​ Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Место жительства: Киев

​ E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

​ Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

​ Дата нарождення: 18 липня 1971
​ Освіта: Вища
​ Графік работи: Повна зайнятість, иідділена робота, сумісництво, гібридний графік.
​ Сімейний стан: у шлюбі не перебуваю
​ Діти: син
​ Шукаю роботу в: Києві
Бажаний рівень доходу: від 40 000грн.

Мета:

​ Отримання посади: Помічника керівника, фінансового керівника, головного бухгалтера. В компанії, що розвивається (Медичні послуги, послуги ЗЕД, юридичні, аудиторські послуги, фармацувтична компанія)

​ Ключова інформація та навички:

​ Досвід роботи на посаді головного бухгалтера- 28 років.

​ Практичні знання всіх ділянок бухгалтерського обліку. Складання всіх видів уаправлінської, податкової, фінансової звітності.

Досвіт фінансового та податкового планування.
• Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку.
• Досвід ведення зовнішньоекономічної діяльності.
​ Досвід ведення підприємства з «нуля».
• Забезпечення та контроль фінансової дисципліни на підприємстві.
• Досвід работи с бюджетними средствами. Все виды отчетности для казначейства
• Розробка стратегій та мотиваційної системи для співробітників.
Досвід аудиту підприємств, досвід проходження перевірок контролюючих органів. Відмінне знання "1-С: Підприємство 7.7;8.0, 8.2", EXCEL (для анализу та обробки інформації), MEDOK, Клієнт-банк, SDO, E-звітність, TERRASOFT(CRM), «Doctor Elex»

​ Особисті якості:
​ Перевірені лідерські якості
​ Досвід управління командою
​ Сильні комуникативні навички
​ Здатність налагодити міцні рабочі стосунки.










​ Досвід роботи:

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер. Комунальне підприємство.
Березень 2017 по теперешній час

Основні обов’язки:

• Бюджетування; облік, аналіз фінансової діяльності; ціноутворення
• Розробка облікової політики, графіка документообігу, платіжного регламенту, впровадження облікових програм (1С - 8.2), складання посадових інструкцій, организація ведення бухгалтерського, податкового обліку та звітності, казначейські операції.
• Розробка та впровадження системи єдиного фінансового планування тауправлінського обліку.
• Розробка систем скорочення витрат та створення систем контрою
• Розробка систем ефективності роботи та заохочення персоналу;
• Робота з договорами.
• Щорічне складання фінансового плану підприємства та зітності по ньому.
• • Розробка та складання стратегічного плану розвитку підприємства на середньострокову перспективу.
• • Складання та подання фінансової, податкової, управлінської звітності. • Розробка глобальних KPI.
• • Управління грошовим потоком та оборотним капіталом, активами, пасивами, дебіторською та кредиторською заборгованістю.
• • Складання та впровадження нових методологічних документів (політик, регламентів).
• • Деталізація та автоматизація процесу бюджетування (участь у написанні ТЗ на 1С). • Розробка фінансової структури компанії, написання внутрішніх процедур та інструкцій (облікова політика, бюджетний регламент, інструкції щодо взаємодії структурних підрозділів).
• • Встановлення, реалізація та контроль виконання технічних завдань (автоматизація платіжного календаря, формування бюджетів ДДС по сегментах).
• • Аналіз фінансових показників.

Головний бухгалтер
Січень 2016 по 2017 (комерційна клініка)
Обов'язки на посаді:
• Організація, контроль та аналіз бухгалтерського та податкового обліку господарсько-фінансової діяльності підприємства, робота з контролюючими органами.
• Ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі в рамках чинного законодавства, ПКУ, послуги (формування собівартості послуг/калькуляцій, касова дисципліна, робота з первинною документацією (постачальники, покупці).
• Підготовка та подання бухгалтерської та податкової звітності.
• Контроль та забезпечення правильності нарахування та сплати податків та зборів до державних та місцевих бюджетів, до державних соціальних фондів.
• Планування, організація фінансового та податкового обліку господарської діяльності компанії, оптимізація оподаткування підприємства.

Головний бухгалтер
Грудень 2011 - Листопад 2014 (ТОВ "Телехаус-Київ", міжнародний туризм BCD Travel)
Обов'язки на посаді:
• організація, ведення, контроль, аналіз бухгалтерського та податкового обліку господарсько-фінансової діяльності підприємства
• робота з контролюючими органами • ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі відповідно до діючого законодавства, НКУ, зовнішньоекономічної діяльності (імпорт, експорт) • укладення договорів з постачальниками-нерезидентами, агентських договорів, комісійних з нерезидентами, включаючи послуги, списання палива • керівництво відділом бухгалтерії (у підпорядкуванні 5 осіб)
• розробка системи оплати праці працівників підприємства
• складання комплекту управлінської та фінансової звітності для власників компанії • постановка технічного завдання для програмістів 1С
• підготовка та подання бухгалтерської та податкової звітності
• контроль та забезпечення правильності нарахування та сплати податків та зборів
• планування, організація фінансового та податкового обліку господарської діяльності компанії, оптимізація оподаткування підприємства
• розробка та впровадження бухгалтерської політики підприємства, складання посадових інструкцій
• розробка та впровадження схем бухгалтерських проводок відповідно до специфіки компані
​ Top of Form
​ Bottom of Form

Головний бухгалтер
Період роботи: червень 2008 – жовтень 2010
Місце роботи: Клініка генетики репродукції "Вікторія" ТОВ (медичні послуги, роздрібна торгівля)

Обов'язки на займаній посаді:
• Організація, контроль та аналіз бухгалтерського та податкового обліку господарсько-фінансової діяльності підприємства.
• Робота з контролюючими органами.
• Ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі, включаючи зовнішньоекономічну діяльність (імпорт), кредитні договори, комісії з нерезидентами, роздрібну торгівлю та послуги.
• Підготовка та подання бухгалтерської та податкової звітності.
• Контроль та забезпечення правильності нарахування та сплати податків та зборів до державного та місцевих бюджетів, страхових внесків до державних соціальних фондів.
• Планування, організація фінансового та податкового обліку господарської діяльності компанії, оптимізація оподаткування підприємства, складання калькуляцій. Організація управлінської звітності для внутрішнього використання.
• Складання звітності про рух фінансових потоків (P&L, Cash Flow).
• Аналіз рентабельності за напрямками бізнесу.
• Взаємодія з банками щодо питань кредитування.
• Стратегічний та оперативний аналіз ефективності діяльності компанії.
• Організація процесу бюджетів

Головний бухгалтер
Травень 2007 - Травень 2008 Академічна клініка ТОВ (медичні послуги)
Обов'язки на посаді:
• організація, контроль, аналіз бухгалтерського та податкового обліку господарсько-фінансової діяльності підприємства;
• робота з контролюючими органами;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі, роздрібна торгівля, послуги;
• підготовка та подання бухгалтерської та податкової звітності;
• контроль та забезпечення правильності нарахування та сплати податків та зборів до державних та місцевих бюджетів, страхових внесків до державних соціальних фондів, складання та подання керівницької звітності;

• розробка облікової політики підприємства, складання посадових інструкцій;
• планування, організація фінансового та податкового обліку господарської діяльності.

Головний бухгалтер
Березень 2002 - Квітень 2007 Оліус ТОВ (Оптова торгівля, роздрібна торгівля, ЗЕД, виробництво)
Обов'язки на займаній посаді:
• організація, контроль, аналіз бухгалтерського та податкового обліку господарсько-фінансової діяльності підприємства
• робота з первинною документацією
• робота з контролюючими органами
• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі; ЗЕД (імпорт), кредитні договори, комісії з нерезидентами, включаючи оптову торгівлю, виробництво, оренду, суборенду, аналіз собівартості продукції,
• підготовка та подання бухгалтерської та податкової звітності
• контроль та забезпечення правильності нарахування та сплати податків та зборів до державного та місцевого бюджетів, страхових внесків до державних соціальних фондів, складання управлінської звітності.

Додаткова освіта:
Закінчено 1-й рівень СІПА
Участь у семінарах, пов'язаних з оподаткуванням та зовнішньоекономічною діяльністю.
Володіння мовами:
Українська -вільно
Англійська -розмовний

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: