Резюме від 28 серпня 2023 Файл

Вікторія

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
38 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кулібаба Вікторія
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто: Львів
Менеджер по роботі з клієнтами від 15 000 грн
Ключові компетенції:
• Продаж нових підключень та додаткових послуг існуючим клієнтам В2В – сегменту;
• Ведення переговорів з потенційними клієнтами «холодна база»;
• Консультація діючих та нових клієнтів про продуктах компанії;
• Часткова робота з документами, договорами клієнтів на етапі продажу;
• Продаж послуг компанії Vega на вихідних дзвінках клієнтам Vodafone.
• Робота в CRM програмах;
• Виконання ключових KPI по продажах;
• Ведення ефективної комунікації між різними відділами в компанії і між працівниками в групі;
• Вміння презентувати продукти методом «характеристики-вигоди».
Досвід роботи:
Квітень 2023 і до тепер
Посада: Представник інформаційного центру B2C Vega ПрАТ "ВФ Україна". Група з продажу та утримання абонентів Vodafone Україна
Обов’язки:
• Продаж послуг провідного інтернету та супутніх послуг компанії Vega на вихідних дзвінках клієнтам Vodafone.

Травень 2019 – квітень 2023 рр.
Посада: Представник інформаційного центру В2В ПрАТ "ВФ Україна". Група з продажу та утримання абонентів Vodafone Україна
Обов’язки:
• Залучення нових клієнтів В2В в компанію Vodafone.
• Підписання нових контрактів та продаж бізнес рішень для клієнтів.
• Підбір для клієнтів оптимального пакету послуг для оптимізації витрат.
• Розвиток існуючої бази клієнтів шляхом створення нових підключень та продаж бізнес послуг, з метою збільшення «рахунку клієнта».
• Супровід клієнтів через всі етапи продажу.
• Опрацювання запитів клієнтів, залишених на сайті компанії.
• Ведення переговорів з потенційними клієнтами «холодної бази»;
• Виявлення прихованих та явних потреб клієнта;
• Ведення ділової переписки з клієнтами.
Жовтень 2009 – травень 2019 рр.
Посада: Представник інформаційного центру B2C ПрАТ "ВФ Україна". Група з продажу та утримання абонентів Vodafone Україна
Обов’язки:
• Продаж послуг компанії на вихідних дзвінках.
• Проведення маркетингових досліджень та опитувань клієнтів.
• Робота з VIP – клієнтами, дзвінки для визначення NPS.
• Продаж банківських продуктів (кредитні картки АТ ПУМБ, пілотний кобрендовий проект).
• Здійснення «дзвінків турботи» клієнтам з метою підвищення лояльності клієнтів.

Серпень 2007 – вересень 2009 рр.
Посада: Представник інформаційного центру вхідної лінії ПрАТ “МТС Україна”.
Обов’язки:
• Обслуговування існуючих та потенційних клієнтів компанії на вхідних дзвінках.
• Вирішення різноманітних запитів клієнтів.
• Підбір клієнтам оптимальних тарифів та послуг.
• Робота з усіма запереченнями клієнтів.
• Реєстрація заявок та скарг клієнтів. При потребі їх опрацювання.
• Здійснення допродажів в рамках вхідного дзвінка.

Освіта і кваліфікації :
- 1991 – 2002 рр. - ЗСШ № 49 м. Львів
- 2002 – 2006 рр. – Львівський державний інститут фізичної культури. Спеціальність «Фізична реабілітація», здобула кваліфікацію фахівець фізичної реабілітації, вчитель фізичного виховання. Друга кваліфікаційна категорія тренера-викладача зі спорту.
- 2006 - 2007 рр. - Львівський державний інститут фізичної культури. Спеціальність «Фізична реабілітація», здобула кваліфікацію магістр фізичної реабілітації, викладач вищого навчального закладу.

Додаткові відомості:

• Рідна мова - українська. Вільно володію російською мовою.
• Рівень знання англійської мови – початковий (basic user).
• Вільне користування ПК, в тому числі пакет MS Office.
• Ментороство (передача досвіду новим працівникам групи з продажу та утримання абонентів)
• Пройдені тренінги та майстер-класи по специфіці обслуговування клієнтів, продажу послуг, стресостійкості та ділової переписки:
«Управління стресом», «Ефективність у період змін», «Ділова переписка», «Продажі – це смачно! START», «Робота із запереченнями клієнта»
• Участь у програмі розвитку управлінського потенціалу ( внутрішній тренінг Learn and Grow створений керівником ЛЦДП.)

Додаткові якості:

Комунікабельна, виважена, вмію швидко навчатись та працювати в команді, адаптивна до змін та стресостійка, пунктуальна та відповідальна, з добре розвиненим критичним мисленням та високим рівнем EQ. Люблю аналізувати і вирішувати різноманітні кейси. Орієнтована на власний та командний результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: